Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #41 Del Skrevet 1. august 2005 Piper, det synes jeg er ganske drøyt sagt! "Siden det kommer fra deg er det patetisk" !? Også slenger du på "Min mening". Akkurat som at du kan slenge all den dritten du vil, så lenge du understreker at det kun er din mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #42 Del Skrevet 1. august 2005 For en attenåring? Seriøst? Der tror jeg nok du må gå i deg selv, for hvis du har vane for å kritisere kropper, så finnes det nok lite som er verre for en attenåring enn nettopp synet på kroppen. ← For det første, jeg har ikke for vane å kritisere kropper. Jeg har svart på NOEN tråder ang. kropper, hvor jeg da har sagt min mening om at kroppen ikke er særlig fin blandt annet (elita tråden). Og det må jeg få lov til å mene. Dere forstår ikke forskjellen. Når en person skriver inn på samlivsforumet, og spør om råd, så vil personen få svar som dette: "Ærlig talt han er ikke interrisert i deg", eller "herregud hvor storforlangende du er da". Eller hva med dette: "Tror nok kjæresten din skylder massse penger jeg" (i forbindelse med en fyr som kjøpe gaver til sine venner). Dette er å PÅSTÅ ting når man ikke har noe som helst grunnlag for å vite! Å påstå sånt kan (i det virkelig liv) være farlig faktisk. Det kan SKADE. Hvis jeg ytrer min mening ang. kropper ute i det virkelige liv ville folk muligens blitt irriterte. Hvis DERE hadde ytret den type meninger som dere gjør under samlivsforumet, da kunne det faktisk gått ILLE! Det er det folk her ikke forstår! Dere ser ikke forskjellene. Og selvom jeg kritiserer kropper, rettferdiggjør det ting? Da er det greit for dere å kritisere andre, siden jeg gjør det? Aner jeg at jeg er et lite forbilde her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #43 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) men siden vi andre nå løper i oss selv og aldri mer kritiserer noen med samlivsproblemer, så regner jeg med du slutter å mobbe de som ikke er like perfekte utseendemessig også da? siden du er en engel med virkelige antenner som tar hensyn til sarte sjeler som ikke bør tråkkes på? ← Les min forklaring til tom krus. Orker ikke å skrive den igjen. Endret 1. august 2005 av *Sexy*Cat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 1. august 2005 #44 Del Skrevet 1. august 2005 Det beste er at alle passer på seg selv, for det er nok det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #45 Del Skrevet 1. august 2005 Det beste er at alle passer på seg selv, for det er nok det beste. ← Den kommentaren var ganske idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. august 2005 #46 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) For det første, jeg har ikke for vane å kritisere kropper. Jeg har svart på NOEN tråder ang. kropper, hvor jeg da har sagt min mening om at kroppen ikke er særlig fin blandt annet (elita tråden). Og det må jeg få lov til å mene. Dere forstår ikke forskjellen. Når en person skriver inn på samlivsforumet, og spør om råd, så vil personen få svar som dette: "Ærlig talt han er ikke interrisert i deg", eller "herregud hvor storforlangende du er da". Eller hva med dette: "Tror nok kjæresten din skylder massse penger jeg" (i forbindelse med en fyr som kjøpe gaver til sine venner). Dette er å PÅSTÅ ting når man ikke har noe som helst grunnlag for å vite! Å påstå sånt kan (i det virkelig liv) være farlig faktisk. Det kan SKADE. Hvis jeg ytrer min mening ang. kropper ute i det virkelige liv ville folk muligens blitt irriterte. Hvis DERE hadde ytret den type meninger som dere gjør under samlivsforumet, da kunne det faktisk gått ILLE! Det er det folk her ikke forstår! Dere ser ikke forskjellene. Og selvom jeg kritiserer kropper, rettferdiggjør det ting? Da er det greit for dere å kritisere andre, siden jeg gjør det? Aner jeg at jeg er et lite forbilde her inne? ← Personlig har jeg ikke for vane å ha forbilder, og har jeg det, så er det iallfall noen som innehar ferdigheter/egenskaper jeg kan strekke meg etter. Og nei, at du er dust rettferdiggjør ikke at andre er det, men det gjør bare det første innlegget ditt litt patetisk. Når det kommer til å poste innlegg på internett vil det alltid være noen som vil komme med idiotiske tilbakemeldinger. Internett er for alle, og takler man ikke det, så bør man heller ta opp sarte spørsmål i en fortrolig samtale med fagpersonell. Og slutt å prate om DERE. Du skiller deg ikke noe særlig ut fra resten av de som ikke har spesielt mye å fare med. Selv om du måtte tro det. Endret 1. august 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #47 Del Skrevet 1. august 2005 Personlig har jeg ikke for vane å ha forbilder, og har jeg det, så er det iallfall noen som innehar ferdigheter/egenskaper jeg kan strekke meg etter. Når det kommer til å poste innlegg på internett vil det alltid noen som vil komme med idiotiske tilbakemeldinger. Internett er for alle, og takler man ikke det, så bør man heller ta opp sarte spørsmål i en fortrolig samtale med fagpersonell. Og slutt å prate om DERE. Du skiller deg ikke noe særlig ut fra resten av de som ikke har spesielt mye å fare med. Selv om du måtte tro det. ← Utdyp de øverste setningene dine er du snill. Hva slags egenskaper er det jeg ikke har som du ikke kan strekke deg etter? Og ja, selvfølgelig vil det komme mange idiotiske tilbakemeldinger, såpass har jeg også forstått, men jeg VET at enkelte av de kommentarene som florerer rundt på samlivsforumet kun er postet på pur F! Og jo, jeg skiller meg ut på mange måter jeg. Jeg er ingen KG'er f.eks, og jeg har ikke for vane å poste bedritne tilbakemeldinger på samlivsforumet kun fordi livet mitt suger så totalt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. august 2005 #48 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Utdyp de øverste setningene dine er du snill. Hva slags egenskaper er det jeg ikke har som du ikke kan strekke deg etter? Ut fra det lille jeg har lest av hva du har skrevet her inne så virker det som du primært bare er et vakkert ytre. Som mann har jeg ingen interesse å vite hvordan jeg kan se ut som en sexy kvinne. Og ja, selvfølgelig vil det komme mange idiotiske tilbakemeldinger, såpass har jeg også forstått, men jeg VET at enkelte av de kommentarene som florerer rundt på samlivsforumet kun er postet på pur F! Det er det nok, men å si at alle meldingene er det blir en litt for grov generalisering. Tross alt vil folk som har opplevd alle mulige sider av en situasjon uttale seg(og også de som ikke har noen erfaringer), og da kan det fort dukke opp meldinger som ikke akkurat er så fryktelig fruktbare. Og jo, jeg skiller meg ut på mange måter jeg. Jeg er ingen KG'er f.eks, og jeg har ikke for vane å poste bedritne tilbakemeldinger på samlivsforumet kun fordi livet mitt suger så totalt selv. ← Personlig så synes jeg det er litt bedritent å hevde at det gjengse er å poste bedritne tilbakemeldinger. Det er tross alt mange tusen brukere her. Nei, i mine øyne så skiller du deg ikke spesielt ut. Du er nok en kg-dusinvare du også, skal du se. Endret 1. august 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 1. august 2005 #49 Del Skrevet 1. august 2005 Det er ikke fordommer, men stort sett ren fakta. ← Jøsses! Visste ikke at du kjenner alle her personlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 1. august 2005 #50 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Enig med Tom. Det er mange tusen brukere her, og man får mange forskjellige svar hvis man spør om noe. Folk svarer ut fra egne erfaringer, også du. Dessuten i en av de trådene du nevnte så skriver du også at "det virker ikke som han er mye interessert i deg, beklager". Det er kanskje ikke så følsomt sett med trådstarterens øyne? Endret 1. august 2005 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2005 #51 Del Skrevet 1. august 2005 jeg trodde en kger var en som var på kg jeg, jeg skjønner jeg har tatt feil. kan du forklare forskjellen på en kger og deg? (trodde som sagt det var en som var på kg og diskuterte, og det er da vitterlig du også) jeg skjønner heller ikke hvorfor du tror du skiller deg ut i positiv forstand her inne, litt usikker på hvor du har det fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 1. august 2005 #52 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg tror at de som poster et seriøst innlegg her ønsker seriøse svar, uansett ytterpunkter i saken for å få litt hjelp til å sette ting i perspektiv. Da må alle få si sin mening, uansett hva det er, bare det er konstruktivt i forhold til det trådstarters innlegg forespør. En og annen morsom digresjon innimellom tåler vi vel, men når diskusjonen kommer helt på villspor og hypotetiske problemer blir hovedingrediensen, skjønner jeg at noen reagerer. Det er uansett ikke lett å sette seg inn i en annens situasjon på bakgrunn av et innlegg, derfor er det kanskje desto viktigere å ikke ta egne forutsetninger, men holde seg til fakta. Og når jeg sier fakta mener jeg trådstarters innlegg. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 1. august 2005 #53 Del Skrevet 1. august 2005 jeg trodde en kger var en som var på kg jeg, jeg skjønner jeg har tatt feil. kan du forklare forskjellen på en kger og deg? (trodde som sagt det var en som var på kg og diskuterte, og det er da vitterlig du også) jeg skjønner heller ikke hvorfor du tror du skiller deg ut i positiv forstand her inne, litt usikker på hvor du har det fra. ← Nei herlighet, la han/henne mene det! Jeg for min del vil helst ikke bli sammenlignet med katta på noen måte, ikke en gang som en KG'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 1. august 2005 #54 Del Skrevet 1. august 2005 Og selvom jeg kritiserer kropper, rettferdiggjør det ting? Da er det greit for dere å kritisere andre, siden jeg gjør det? Men det var jo du som startet en tråd der du påpekte at "alle" andre enn deg var lite fintfølende... Jeg føler at å diskuterer med deg er som å snakke til veggen. Du preker i vei om sosiale antenner og hva enkelte kan blir såret av, mens jeg har oppfattet deg som en av de mest ekle personene på KG der du rakker ned på alt og alle her. Aner jeg at jeg er et lite forbilde her inne? ← Ja, latterlig tanke, ikke sant? Må le litt jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 1. august 2005 #55 Del Skrevet 1. august 2005 Er det patetisk når en patetisk bruker lager en patetisk tråd om hvor patetiske andre brukere er når de skriver noe hun er uenig i om et patetisk tema? Beats me! ← kunne ikke vært mer enig.. Har merket meg selv at *sexy*cat* starter de fleste innleggene sine med å advare om de andre hurpene her på KG, for så å følge etter med et par velmenende råd som har blitt gitt tidligere i tråden.. Vet ikke hvem som er den patetiske her jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #56 Del Skrevet 1. august 2005 Ut fra det lille jeg har lest av hva du har skrevet her inne så virker det som du primært bare er et vakkert ytre. Som mann har jeg ingen interesse å vite hvordan jeg kan se ut som en sexy kvinne. Det er det nok, men å si at alle meldingene er det blir en litt for grov generalisering. Tross alt vil folk som har opplevd alle mulige sider av en situasjon uttale seg(og også de som ikke har noen erfaringer), og da kan det fort dukke opp meldinger som ikke akkurat er så fryktelig fruktbare. Personlig så synes jeg det er litt bedritent å hevde at det gjengse er å poste bedritne tilbakemeldinger. Det er tross alt mange tusen brukere her. Nei, i mine øyne så skiller du deg ikke spesielt ut. Du er nok en kg-dusinvare du også, skal du se. ← Ja okey. Men...utdyp enda mer. Hvorfor virker det primært som om jeg bare har et vakkert ytre? Og nei, jeg er takk Gud ikke noen kg-vare. Og godt er det. Hva du syns om meg bryr meg midt et visst sted, men det er jo så artig å høre forklaringene til folk. Spesielt da de bare kommer med kvasiintellektuelle uttalelser som vitner om en intelligens på -11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2005 #57 Del Skrevet 1. august 2005 Nei herlighet, la han/henne mene det! Jeg for min del vil helst ikke bli sammenlignet med katta på noen måte, ikke en gang som en KG'er. ← du er forsåvidt inne på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #58 Del Skrevet 1. august 2005 Enig med Tom. Det er mange tusen brukere her, og man får mange forskjellige svar hvis man spør om noe. Folk svarer ut fra egne erfaringer, også du. Dessuten i en av de trådene du nevnte så skriver du også at "det virker ikke som han er mye interessert i deg, beklager". Det er kanskje ikke så følsomt sett med trådstarterens øyne? ← Ja, men det er enkelte personer som kommer med de samme "hakk-i-plata-jeg-har-et-miserabelt-liv-derfor-rakker-jeg-ned-på-andre-svar" om og om igjen. Jeg tar heller ikke feil da jeg OFTE vet at når jeg leser en tråd på samlivsforumet, da kommer det ofte tilbakemeldinger som er negative, litt sinte, angripende, osv... Og jeg syns at det svaret jeg ga var ganske greit jeg. Jeg var ærlig, jeg syns ikke det virket som at han var interrisert, men jeg angriper aldri en person. Jeg ga henne også noen trøstende ord på slutten. At enkelte her ikke liker mine uttalelser ang. kropper er helt okey. Jeg mener det jeg mener, men når det kommer til samliv så har jeg faktisk forstått at det er et ØMT tema, derfor prøver jeg å trå varsomt. Hvis jeg kommenterer andres kropper ser jeg på det som en helt annen sak da jeg ikke går direkte på en person f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #59 Del Skrevet 1. august 2005 Hehe, morsomt at Cat av alle personer starter en tråd om sosiale antenner og skikk og bruk. Underholdningsverdien er høy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2005 #60 Del Skrevet 1. august 2005 Hvordan kan du vite hva andre folk tar seg nær av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå