Gjest Piper Skrevet 1. august 2005 #21 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg anser ikke meg som en kg'er. Jeg har vært her en del i det siste, men bortsett i fra det så er jeg ikke her inne så mye. Og ja, jeg er fordomsfull, og jeg kritiserer, men mitt poeng ER: jeg trår varsomt når det kommer til samlivstråder. Det er omfintlige temaer for mange, men det virker ikke som om så mange har forstått det gitt. ← Så du mener at kroppen ikke er et følsomt tema? For der er du jo utrolig flink til å kritisere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #22 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg skulle også klappet for trådstarter, om hun ikke svarte slik selv. Men hun er frekk og arrogant der det passer henne, og da blir det for dumt at hun skriver noe slikt som dette. Der hun tror hun viser seg fra en bedre side, men der hun i mine øyne bare blir enda mer patetisk ← Herreguuuuuuuuuuuud... Jeg skriver da alledeles ikke denne tråden for å vise meg i fra min bedre side!! Jeg skriver den fordi jeg mener det (å mene, mener, osv osv), skjønner? Hvis du ikke forstår poenget mitt så råder jeg deg til å lese innlegget mitt igjen. Jeg trår nemlig varsomt i enkelte tråder (les: samlivstråder), og det er det mange her inne som BURDE gjøre. Som en her sa; stakkars den 18åringen som en eller annen gang kommer inn hit for å få råd. Hun vil jo oppleve å bli huggestabbe så fort hun har trykket på "post-knappen", men det driter dere tydeligvis i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 1. august 2005 #23 Del Skrevet 1. august 2005 Èn ting skal du ha: du har høy underholdningsverdi! (Helt ærlig altså.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #24 Del Skrevet 1. august 2005 Så du mener at kroppen ikke er et følsomt tema? For der er du jo utrolig flink til å kritisere ← Jeg mener at samliv er værre enn kropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #25 Del Skrevet 1. august 2005 Èn ting skal du ha: du har høy underholdningsverdi! (Helt ærlig altså.) ← Ja. Mulig mulig. Å underholde er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #26 Del Skrevet 1. august 2005 Er det patetisk når en patetisk bruker lager en patetisk tråd om hvor patetiske andre brukere er når de skriver noe hun er uenig i om et patetisk tema? Beats me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 1. august 2005 #27 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mener at samliv er værre enn kropper. ← Din mening men for andre kan kroppen være mye mer ømfintlig. Derfor burde du gå litt inn i deg selv, før du begynner å kritisere andre for hva de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #28 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vet hva du mener. Ikke det at jeg selv er så flink, men det går ann å si ting på en pen måte, enkelte er flinkere til det enn andre. Man kan få nesen sin brent her noen ganger.... Men det er kanskje ømme tema som får folk til å rase.... Men jeg vet nok ikke hvorfor anabole steroider skulle vært et ømt tema... Av og til er det best å ikke ha en mening... ← Egentlig å var det å trekke frem den anabole steroide tråden veldig dumt, da jeg egentlig ikke hadde noe poeng med den, så den fjerner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #29 Del Skrevet 1. august 2005 Ikke for å være flisespikker her (jo!) men kjære deg sexycat, folk får ikke lov å skrive "æsj" om bolere, men du kan gjerne skrive dette om "cellulittdama"? "Perfekt og perfekt. Hun ser da bare helt #%=¤!§ ut." "syns ikke hun er pen engang." Ja, avogtil MÅ bare meningene våres ut uten begrunnelse Selv har jeg ikke giddet å skrive hva jeg mener om bolere. Stress. ← Ja, sant nok, det tar jeg til meg. Men jeg ser også på samliv som mer ømfintelig enn kropp. Egentlig så forstår jeg ikke hvorfor jeg svarte på den tråden, men jeg reagerte vel på det at trådstarteren der kalte denne modellen for perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #30 Del Skrevet 1. august 2005 Din mening men for andre kan kroppen være mye mer ømfintlig. Derfor burde du gå litt inn i deg selv, før du begynner å kritisere andre for hva de gjør. ← Jepp, da går jeg i meg selv nå. Kan du/dere også gjøre det da? I forbindelse med samlivstrådene? hvorfor skal man rettferdiggjøre det man har sagt her inne opp i mot hva JEG har sagt? Blir saker bedre av det da? Det er jo sånn det blir fremstilt. "Nei sexycat, så lenge du er dum, fordomsfull og arrogant, da kan likesågodt vi være det også" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #31 Del Skrevet 1. august 2005 Er det patetisk når en patetisk bruker lager en patetisk tråd om hvor patetiske andre brukere er når de skriver noe hun er uenig i om et patetisk tema? Beats me! ← Skjønner du ikke? Må du ha det inn med teskje? Det er ikke det at jeg er UENIG! Det er det at enkelte folk ikke har nok VETT til å forstå at man skal trå varsomt i samlivstråder. Forstår du virkelig ikke? Spør igjen og jeg kan godt forklare deg det, igjen. Dette handler ikke om å være enig/uenig. Det handler om skikk og bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #32 Del Skrevet 1. august 2005 hvorfor skal man rettferdiggjøre det man har sagt her inne opp i mot hva JEG har sagt? Blir saker bedre av det da? Det er jo sånn det blir fremstilt. "Nei sexycat, så lenge du er dum, fordomsfull og arrogant, da kan likesågodt vi være det også" ← Godt spørsmål. Kan det ha sammenheng med at det bare er én som har startet en slik tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #33 Del Skrevet 1. august 2005 Dette handler ikke om å være enig/uenig. Det handler om skikk og bruk. ← Enig. Som denne tråden viser, er det her du har bommet litt - med mulig unntak av samlivstråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 1. august 2005 #34 Del Skrevet 1. august 2005 Jepp, da går jeg i meg selv nå. Kan du/dere også gjøre det da? I forbindelse med samlivstrådene? hvorfor skal man rettferdiggjøre det man har sagt her inne opp i mot hva JEG har sagt? Blir saker bedre av det da? Det er jo sånn det blir fremstilt. "Nei sexycat, så lenge du er dum, fordomsfull og arrogant, da kan likesågodt vi være det også" ← Prøver ikke å rettferdeigjøre noe, men det blir patetisk at det kommer fra deg. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #35 Del Skrevet 1. august 2005 Prøver ikke å rettferdeigjøre noe, men det blir patetisk at det kommer fra deg. Min mening ← Det er jo det du nettopp gjør, rettferdiggjør det fordi det kommer i fra meg. Siden jeg kommer med en moralpreken, da behøver man ikke å høre, nettopp fordi det kommer i fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. august 2005 #36 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg mener at samliv er værre enn kropper. ← For en attenåring? Seriøst? Der tror jeg nok du må gå i deg selv, for hvis du har vane for å kritisere kropper, så finnes det nok lite som er verre for en attenåring enn nettopp synet på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #37 Del Skrevet 1. august 2005 Dette handler ikke om å være enig/uenig. Det handler om skikk og bruk. ← Enig. Som denne tråden viser, er det her du har bommet litt - med mulig unntak av samlivstråder. ← Her møtte katta seg selv i ei låst dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #38 Del Skrevet 1. august 2005 Godt spørsmål. Kan det ha sammenheng med at det bare er én som har startet en slik tråd? ← Tror faktisk ikke det bare er en som har startet en sånn tråd. Det har i hvertfall vært lignende tråder her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #39 Del Skrevet 1. august 2005 Her møtte katta seg selv i ei låst dør! ← Hvordan? Fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2005 #40 Del Skrevet 1. august 2005 men siden vi andre nå løper i oss selv og aldri mer kritiserer noen med samlivsproblemer, så regner jeg med du slutter å mobbe de som ikke er like perfekte utseendemessig også da? siden du er en engel med virkelige antenner som tar hensyn til sarte sjeler som ikke bør tråkkes på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå