Hank Amarillo Skrevet 31. oktober 2020 #41 Skrevet 31. oktober 2020 9 minutter siden, PzMan skrev: Du om det. https://www.snopes.com/ap/2020/09/23/trump-social-media-right-wing-news-stir-up-antifa-scares/ Meg om det, ja. Og deg om det at de ikke skulle være det. Å kalle de venstreekstremister må være det minst kontroversielle utsagnet man kan si om noe i den kaotiske smørjen der borte.
Nimorna Skrevet 7. november 2020 #42 Skrevet 7. november 2020 Biden er pervers. Hans støttespillere kan bortforklare bildene, men prøv å bortforklare denne: https://www.thecut.com/2019/03/an-awkward-kiss-changed-how-i-saw-joe-biden.html Les gjerne hele artikkelen. Sitat As I was taking deep breaths and preparing myself to make my case to the crowd, I felt two hands on my shoulders. I froze. “Why is the vice-president of the United States touching me?” I felt him get closer to me from behind. He leaned further in and inhaled my hair. I was mortified. I thought to myself, “I didn’t wash my hair today and the vice-president of the United States is smelling it. And also, what in the actual fuck? Why is the vice-president of the United States smelling my hair?” He proceeded to plant a big slow kiss on the back of my head. My brain couldn’t process what was happening. I was embarrassed. I was shocked. I was confused. There is a Spanish saying, “tragame tierra,” it means, “earth, swallow me whole.” I couldn’t move and I couldn’t say anything. I wanted nothing more than to get Biden away from me. My name was called and I was never happier to get on stage in front of an audience. 1
Petra75 Skrevet 10. november 2020 #43 Skrevet 10. november 2020 På 8.11.2020 den 0.19, Nimorna skrev: Biden er pervers. Hans støttespillere kan bortforklare bildene, men prøv å bortforklare denne: https://www.thecut.com/2019/03/an-awkward-kiss-changed-how-i-saw-joe-biden.html Les gjerne hele artikkelen. Pervers er man om man binder fast jomfruer i kjelleren og voldtar dem analt mens man ber til satan. For eksempel. Det du viser til er i verste fall kleint, og sikkert unødvendig, men langt fra perverst. 3
kvikksand9 Skrevet 12. november 2020 #44 Skrevet 12. november 2020 @Callisto83 @pinnelinn han er ikke dement, men han slitter med stamming. Han har en metode der han bytter ut et annet ord for å ikke stamme. Derfor hører vi merkelig ord og setninger komme fra sin munn. 3
missLynch Skrevet 14. november 2020 #45 Skrevet 14. november 2020 (endret) På 27.10.2020 den 21.09, Callisto83 skrev: Mannen er påbegynnende dement. Han roter og slurver sånn med ord at jeg ikke kan skjønne at demokratene ikke har funnet en bedre kandidat. SE SELV. Det er nesten ikke til å tro.. Synes faktisk det er mye mer betryggende med en lettere dement president enn populistisk klovn som Trump.😆 Jeg tenker også at han sliter med stamming; at det er det som plager ham til tider. Endret 14. november 2020 av missLynch 6
Gjest byråkrati Skrevet 14. november 2020 #46 Skrevet 14. november 2020 (endret) On 10/27/2020 at 10:16 PM, PzMan said: Her er hele video som viser at Biden snakker normalt og sammenhengende pluss viser at youtube brukeren du lenker sprer fake news. Klippet du lenker til er noen sekunder av en lengre tale. Hvorfor tenker du at han ikke leser teksten på skjermen foran seg? Endret 14. november 2020 av byråkrati
Gjest Thoringen Skrevet 14. november 2020 #47 Skrevet 14. november 2020 5 hours ago, byråkrati said: Hvorfor tenker du at han ikke leser teksten på skjermen foran seg? Fordi en dement person har problemer med å lese. Blant annet. Språk- og leseferdighetene gjør noe av testgrunnlaget for demens. Og hvis din kommentar er relatert til videoen jeg kommenterer som beviselig er klippet slik at den skal fremstå som noe annet - er virkelig det du får ut av den? Da tror jeg ikke du har sett den.
I Grosny Skrevet 14. november 2020 #48 Skrevet 14. november 2020 På 27.10.2020 den 12.27, Supra skrev: La oss holde oss til fakta, dvs det som er faktasjekket på en pålitelig måte: - Trump lyver minst 10 ganger oftere enn Biden - Trump har betalt "muting" til prostituerte, via sin advokat - Separasjonen av barn og voksne fra Mexico har ført til at en lang rekke barn ikke finner igjen sin foreldre. - Trump har tatt USA ut av en rekke viktige internasjonale samarbeidsorganisasjoner, uten å ha noen strategi for oppfølging - Trump har helt siden han stilte som presidentkandidat nektet å utlevere sine selvangivelser. Alle andre kandidater har gjort det. - Trump har en svært stor personlig gjeld til en/flere ukjente (trolig utenlandske) kreditorer. - Trump benektet lenge Coronapandemien. Hevdet at den ville gå over hvis man eksponerte seg for sterkt lys eller injiserte blekemidler som feks klor. - Trump hevdet for kort tid siden at vi ville få vaksine før november. - Trump kjører nå om dagen store rallies uten tilstrekkelige smittetiltak .....slik kan man skrive side opp og side ned. Konklusjonen kan ikke være annet enn at Trump er uærlig, løgnaktig og fremdeles uten relevant politisk erfaring. Om Biden? - Muligens litt kjedelig, men tross alt lang politisk erfaring. Ingen dokumenterte skandaler. Hvis ikke Ukrainaskandalen er dokumentert så er det en drøy svikt. 2
Carefree Skrevet 16. november 2020 #49 Skrevet 16. november 2020 (endret) Vet ikke hvordan dette kan sidestilles med stamming? https://www.youtube.com/watch?v=ADDrSvNyqEY Endret 16. november 2020 av Carefree Link
Nimorna Skrevet 17. november 2020 #50 Skrevet 17. november 2020 Han slet med stamming da han var yngre, og han er nå lettere dement. Det ene utelukker ikke det andre, og mennesker som sliter eller har slitt med stamming er ikke på magisk vis forskånet fra å bli senile på sine eldre dager. 1
Gjest byråkrati Skrevet 17. november 2020 #51 Skrevet 17. november 2020 On 11/14/2020 at 6:24 PM, PzMan said: Fordi en dement person har problemer med å lese. Blant annet. Språk- og leseferdighetene gjør noe av testgrunnlaget for demens. Det er ikke så enkelt. Demens er mye mer komplisert enn det og kan ramme ulikt og det varierer hvor raskt utviklingen går. Det er ikke sånn at man plustelig er dement en dag og ikke klarer lese og skrive. Skal sies at bruken av modafinil og den slags er meget vanlig i de sirkler. Både trump og biden er nok noe drugged opp før debatter m.m
Gjest Thoringen Skrevet 17. november 2020 #52 Skrevet 17. november 2020 (endret) 3 hours ago, byråkrati said: Det er ikke så enkelt. Demens er mye mer komplisert enn det og kan ramme ulikt og det varierer hvor raskt utviklingen går. Det er ikke sånn at man plustelig er dement en dag og ikke klarer lese og skrive. Skal sies at bruken av modafinil og den slags er meget vanlig i de sirkler. Både trump og biden er nok noe drugged opp før debatter m.m Jo, det er så enkelt - hvis du har språklige problemer (Biden stammer jo så han har forsåvidt det - se vedlagt lenke) men evner å lese kompliserte tekster i situasjoner med mange samtidige hendelser så vil ingen norsk fastlege hevde at noen har en demens diagnose. Det er jo faktisk det som utgjør en test for fastslå at en pasient har demens. Spesielt hvis pasienten som kommer inn sier at de pleier av og til stokke om ord og at slik har de hatt det siden barndommen. Bevis - se 18 sekunder inn i denne talen fra BIden (den er fra 1993) - https://edition.cnn.com/videos/politics/2019/03/05/joe-biden-tough-on-crime-speech.cnn Og så viser jo videoen (som jeg lenket til tidligere og du kommenter på i dine tidligere innlegg) en situasjon hvor Biden deltar i en debatt uten å lese men allikevel klarer å formidle relativt kompliserte temaer med enkle ord. Noe Trump har aldri klart. Så skrier du om modafinil - og det er litt avslørende... Det er bare en påstand som du kommer med - du kunne like gjerne hevdet at de to var på amfetamin eller kokain - det er bare din mening men er ikke fakta av den grunn. Det er jo typisk konspirasjonstruktur - mange påstander som hevder hvordan noe kan skje (men som oftest ikke holder vann) men som ikke egentlig beviser at noe har skjedd. *https://www.dagbladet.no/meninger/et-forbilde-for-oss/73067376 Endret 17. november 2020 av Thoringen
Nimorna Skrevet 17. november 2020 #53 Skrevet 17. november 2020 Jeg har nå sett talen Biden holdt i 1993, som det ble linket til i innlegget over, og da blir det veldig tydelig hva vi har å sammenligne med. Biden stokker ordene en håndfull sekunder inn i talen, men det ser jeg på som ganske normalt. Vi har vel alle opplevd noe lignende, vil jeg tro. Han snakker tydelig og med kraftfull stemme, budskapet kommer tydelig frem. Han har vært kjent for å være en dyktig taler, og det vi ser av Biden anno 2020 viser at han har forfalt. Han er rett og slett ikke den taleren han engang var. 1
Colargol Skrevet 17. november 2020 #54 Skrevet 17. november 2020 On 10/27/2020 at 9:09 PM, Callisto83 said: Mannen er påbegynnende dement. Han roter og slurver sånn med ord at jeg ikke kan skjønne at demokratene ikke har funnet en bedre kandidat. SE SELV. Det er nesten ikke til å tro.. Øøøøh, han slet med stamming da han var yngre, og har det fortsatt litt med seg i livet -handler jo ikke om noe annet enn det! Skal dere beskylde barn i tiårsalderen som stammer for å være demente også?? 1
Gjest Thoringen Skrevet 17. november 2020 #55 Skrevet 17. november 2020 27 minutter siden, Nimorna said: Han snakker tydelig og med kraftfull stemme, budskapet kommer tydelig frem. Han har vært kjent for å være en dyktig taler, og det vi ser av Biden anno 2020 viser at han har forfalt. Han er rett og slett ikke den taleren han engang var. Tja...Biden var og er kjent for å tabbe seg ut verbalt titt og ofte... Ellers finner jeg ikke noe forskjell i formidlingsevnen til han fra 1993 og videoen som ble lenket tidlig i tråden her. Ja, han har bedre formidlingsevne når han kan spille på patos i sin tale (og teamet er kjært hos mottakeren) og tallen er preppa og det er kanskje det som får ham til å fremstå bedre i 1993.Men å være med i en podcast og svare på stående fot er mer komplekst.
T-Rex Skrevet 17. november 2020 #56 Skrevet 17. november 2020 (endret) On 11/8/2020 at 12:19 AM, Nimorna said: Biden er pervers. Hans støttespillere kan bortforklare bildene, men prøv å bortforklare denne: https://www.thecut.com/2019/03/an-awkward-kiss-changed-how-i-saw-joe-biden.html Les gjerne hele artikkelen. Jeg kunne gjort det. Jeg er ikke pervers. Jeg bare liker enkelte kroppslukter. Endret 17. november 2020 av T-Rex
Villa2000 Skrevet 17. november 2020 #57 Skrevet 17. november 2020 Biden hadde vært et bedre valg enn Trump om han hadde vært blind, døv, hjernedød og dement. Trump er bare gal og ond. 1
Callisto83 Skrevet 17. november 2020 #58 Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, Colargol skrev: Øøøøh, han slet med stamming da han var yngre, og har det fortsatt litt med seg i livet -handler jo ikke om noe annet enn det! Skal dere beskylde barn i tiårsalderen som stammer for å være demente også?? Jeg er fullt klar over at Joe Biden sliter med stamming. Han har også hatt hjerne aneurisme på slutten av 80 tallet. Tegnene på demens er derimot alt det rare han faktisk sier når han snakker fritt, og ikke leser opp en tekst foran seg. Eksemplene er mange. "Lying dog faced pony soldier" og "corn pop" historien er eksempler på sistnevnte. Jeg har en liten følelse av at det er derfor han blir skånet for en god del Q&A´s i tiden fremover.
Nimorna Skrevet 17. november 2020 #59 Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, T-Rex skrev: Jeg kunne gjort det. Jeg er ikke pervers. Jeg bare liker enkelte kroppslukter. Du kunne sneket deg opptil en fremmed kvinne, snust inn hårlukten hennes og plantet et kyss i bakhodet hennes sånn helt uten videre? 🤨 1
T-Rex Skrevet 17. november 2020 #60 Skrevet 17. november 2020 (endret) 46 minutter siden, Nimorna said: Du kunne sneket deg opptil en fremmed kvinne, snust inn hårlukten hennes og plantet et kyss i bakhodet hennes sånn helt uten videre? 🤨 Kanskje jeg ikke er helt normal. Men jeg er ikke pervers heller. Endret 17. november 2020 av T-Rex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå