Gå til innhold

Kan noen forklare meg om Biden?


Ella Peralta

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Biden virker å være så alderssvekket at han neppe holder enn ett år -ish. Så da er det kanskje Harris man bytter ut Trump.

Å bytte ut en narsissist med en annen narsissist gjør kanskje ikke den store forskjellen. Men men, hvem vet, vi får se.

Tror allikevel ikke hun er så farlig for samfunnet som Trumpen, gategjengene hans minner litt om SA-bøllene til Hitler på 30-tallet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, bullehurk skrev:

Tror allikevel ikke hun er så farlig for samfunnet som Trumpen, gategjengene hans minner litt om SA-bøllene til Hitler på 30-tallet.

Er antifa gategjengen til Trump? Hmm.. Big if true.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Callisto83 said:

Jeg mista min far til Alzheimers så jeg føler i hvert fall jeg kan kjenne igjen noen tegn. 

Du ser det tydeligst på Biden når han ikke leser fra en teleprompter. Han sliter til tider med å sette sammen setninger, i tillegg til navn og steder.

 

Det samme kan man vel strengt tatt si om Trump.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hank Amarillo skrev:

Er antifa gategjengen til Trump? Hmm.. Big if true.

Gidder ikke å gå inn på en barnslig diskusjon om hvem som er verst og best. Pointet er at Trumpen hisser til strid, og er en farlig mann. Det var ikke sånn før.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bullehurk skrev:

Gidder ikke å gå inn på en barnslig diskusjon om hvem som er verst og best. Pointet er at Trumpen hisser til strid, og er en farlig mann. Det var ikke sånn før.

Gid a mej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, bullehurk skrev:

Ja, det kan de si det

Gjorde visst det. 

Sikkert mye som ikke var sånn før. Men når det kommer til å ha en gategjeng som minner om SA på 30-tallet skulle det være åpenbart at Harris er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Gjorde visst det. 

Sikkert mye som ikke var sånn før. Men når det kommer til å ha en gategjeng som minner om SA på 30-tallet skulle det være åpenbart at Harris er verst.

Tror ikke helt det, men vi får se.  Taktikken til Donald har menge likhetstrekk med Adolf på 30-tallet. Teatralsk fremføring, oppildning av massene og splitt og hersk osv osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bullehurk skrev:

Tror ikke helt det, men vi får se.  Taktikken til Donald har menge likhetstrekk med Adolf på 30-tallet. Teatralsk fremføring, oppildning av massene og splitt og hersk osv osv.

Tja, voldelige opptøyer i ett halvt år, med sikkert tusenvis av deltakere, over store deler av USA med henrettelser og rene overtakelser av bydeler osv osv.

Ser ikke så mye å spekulere på med akkurat det der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hank Amarillo skrev:

Er antifa gategjengen til Trump? Hmm.. Big if true.

Nei, men Antifa var en marginal gruppe i utgangspunktet og ville vært enkelt å takle innen Trump bestemte seg for å anerkjenne dem som politiske og gjøre dem politisk akseptable. Det er nesten ubetydelig av disse som foreløpig er bevæpnet og de baserer seg i mye større grad på uro momenter og vold, enn aktiv kamp. Se på dem som en litt stor Blitz gjeng.

Trusselbildet er en voksende gruppe fullt bevæpnede og gjennomorganiserte milits grupper som i den første presidentdebatten fikk beskjed av Trump å gjøre seg klar til kamp. I praksis har alle disse militsene nå fått anerkjennelse, og sammen med politiseringen av Antifa og forsøket på å koble Antifa BLM, kriminelle og demokrater i samme gruppering, har vi faktisk en ganske bekymringsfull situasjon.

Jeg tror ikke dette kommer til å eskalere ut av kontroll, men det ser ikke bra ut.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2020 at 12:27 PM, Supra said:

Om Biden?

- Muligens litt kjedelig, men tross alt lang politisk erfaring. Ingen dokumenterte skandaler.


HAHAHA, ingen dokumenterte skandaler...?
Du mener ingen som har sluppet lett igjennom mediemuren kalt MSM?

( Jeg bruker helst ikke lattersmileys eller uttrykker hysterisk latter, men.... )

https://truthbits.blog/2019/09/28/biden-kerry-heinz-and-archer-timeline/
https://duckduckgo.com/?q=joe+biden+scandals+ukraine

biden-scandal.jpg

Med bakgrunn i alle demens-kavalkadene med Joe Alzheimer Biden som hovedperson, og alle Klåfinger-Joe videoene, må man lure på hvilke krefter som ligger bak det å bruke ham som presidentkandidat. Er det et virkelig teater...?

 

Endret av slask
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, pippilang skrev:

Det at Biden stotrer med ord, er en følge at han stammer, ikke demens! 

Å ta feil av kona og søsteren eller kalle presidenten George har da ingenting med stamming å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Druid skrev:

Nei, men Antifa var en marginal gruppe i utgangspunktet og ville vært enkelt å takle innen Trump bestemte seg for å anerkjenne dem som politiske og gjøre dem politisk akseptable. Det er nesten ubetydelig av disse som foreløpig er bevæpnet og de baserer seg i mye større grad på uro momenter og vold, enn aktiv kamp. Se på dem som en litt stor Blitz gjeng.

Trusselbildet er en voksende gruppe fullt bevæpnede og gjennomorganiserte milits grupper som i den første presidentdebatten fikk beskjed av Trump å gjøre seg klar til kamp. I praksis har alle disse militsene nå fått anerkjennelse, og sammen med politiseringen av Antifa og forsøket på å koble Antifa BLM, kriminelle og demokrater i samme gruppering, har vi faktisk en ganske bekymringsfull situasjon.

Jeg tror ikke dette kommer til å eskalere ut av kontroll, men det ser ikke bra ut.
 

Glad i solarium disse white supremacist militsene til Trump

Spoiler

Stone-Mountain.jpg?w=497&ssl=1

 

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 11.20, Hank Amarillo skrev:

Glad i solarium disse white supremacist militsene til Trump

Står det noe som helst i mitt innlegg at gruppene som støtter Trump er entydig white supramacist?

Du er klar over at det finnes flere grupperinger i USA enn Proud boys og Antifa? 

Trump har normalisert Antifa, med å gjentatte ganger gruppert dem med demokratene og folkerettsorganisasjoner og samtidig prøvd å normere dem som terrorister, hvilket har hatt effekten av å gjøre dem mye mer stuereine og politisk enn de så langt har klart selv. Han har rett og slett gitt dem moralsk rett.

Og dette ER en alvorlig trussel; de er ikke organisert og har ingen ideologi, dette er venstresidens IS og skulle vært rent kriminalisert. 

Han ga Proud boys en direkte militær mobiliserings kommando på direkte TV. Jeg tror ikke han var klar over hva «stand back and stand by» faktisk betyr, dette er ett vanlig problem med Trump, men det ble nå sagt uavhengig av hva som ble ment.

Poenget er fortsatt at ett titalls ulike militser på begge sider nå mobiliserer. og det er uinteressant om de er med eller mot Trump, de mobiliserer basert på en aksept og oppfordring til politisk vold basert på en ide om at politisk makt skal kontrollere istedet for representere. Et budskap Trump aktivt har uttrykt lenge før han ble president kandidat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2020 den 12.51, Druid skrev:

Står det noe som helst i mitt innlegg at gruppene som støtter Trump er entydig white supramacist?

Du er klar over at det finnes flere grupperinger i USA enn Proud boys og Antifa? 

Trump har normalisert Antifa, med å gjentatte ganger gruppert dem med demokratene og folkerettsorganisasjoner og samtidig prøvd å normere dem som terrorister, hvilket har hatt effekten av å gjøre dem mye mer stuereine og politisk enn de så langt har klart selv. Han har rett og slett gitt dem moralsk rett.

Og dette ER en alvorlig trussel; de er ikke organisert og har ingen ideologi, dette er venstresidens IS og skulle vært rent kriminalisert. 

Han ga Proud boys en direkte militær mobiliserings kommando på direkte TV. Jeg tror ikke han var klar over hva «stand back and stand by» faktisk betyr, dette er ett vanlig problem med Trump, men det ble nå sagt uavhengig av hva som ble ment.

Poenget er fortsatt at ett titalls ulike militser på begge sider nå mobiliserer. og det er uinteressant om de er med eller mot Trump, de mobiliserer basert på en aksept og oppfordring til politisk vold basert på en ide om at politisk makt skal kontrollere istedet for representere. Et budskap Trump aktivt har uttrykt lenge før han ble president kandidat.

Var mest et tilsvar til dette med gategjenger som minnet om SA på 30-tallet. Å bringe opp at det på ytre høyre er 13 stykker som leker krig i skogen mens ekstremvenstresfæren har systematisk drevet med voldelige opptøyer i byene, dvs gatene, i ett halvt år blir jo litt kleint. Å ta opp at de på ytre høyre er milisjaer blir jo og litt kleint når man har venstreekstreme grupperinger som arrangerer marsjer i gjennom gatene med 2-300 bevæpnede folk.

Proud boys ble tatt opp i debatten som en del av det å konfrontere Trump med white supremacy. Litt pussig kanskje siden de ikke er white supremacists, men men..

Det Trump sa om white supremacy under debatten, når han ble bedt om å 'dosavow' de var, og jeg siterer ordrett: White supremacy is not an organisation, its an idea.

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoringen
30 minutter siden, Hank Amarillo said:

Var mest et tilsvar til dette med gategjenger som minnet om SA på 30-tallet. Å bringe opp at det på ytre høyre er 13 stykker som leker krig i skogen mens ekstremvenstresfæren har systematisk drevet med voldelige opptøyer i byene, dvs gatene, i ett halvt år blir jo litt kleint. Å ta opp at de på ytre høyre er milisjaer blir jo og litt kleint når man har venstreekstreme grupperinger som arrangerer marsjer i gjennom gatene med 2-300 bevæpnede folk.

Proud boys ble tatt opp i debatten som en del av det å konfrontere Trump med white supremacy. Litt pussig kanskje siden de ikke er white supremacists, men men..

Det Trump sa om white supremacy under debatten, når han ble bedt om å 'dosavow' de var, og jeg siterer ordrett: White supremacy is not an organisation, its an idea.

Hvis du oppfatter protester i USA som drevet av ekstemvenstre og systematiske så har du nok en annen oppfatning enn folk flest. Det har også vært avslørt at høyrevridde militser har infiltrert BLM protester for å øke voldnivået.

FBI har tvert imot kategorisert ekstremismen fra høyrevridde som stor fare fremover - antirasister og/eller ANTIFA nevnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PzMan skrev:

Hvis du oppfatter protester i USA som drevet av ekstemvenstre og systematiske så har du nok en annen oppfatning enn folk flest. Det har også vært avslørt at høyrevridde militser har infiltrert BLM protester for å øke voldnivået.

FBI har tvert imot kategorisert ekstremismen fra høyrevridde som stor fare fremover - antirasister og/eller ANTIFA nevnes ikke.

At de er drevet av venstreekstremister mener jeg er helt opplagt ja.

Aldri hørt noen nekte for at feks antifa er venstreekstremister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...