Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke Ronny velger Camilla - men Carina . Ikke sikkert Ronny ønsker flere barn noe som muligens Camilla som vel er barnløs kunne komme til å ønske seg

Anonymkode: 57396...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tror ikke Ronny velger Camilla - men Carina . Ikke sikkert Ronny ønsker flere barn noe som muligens Camilla som vel er barnløs kunne komme til å ønske seg

Anonymkode: 57396...4ee

Tipper at han heller ønsker seg et eller to flere egne barn, enn ti bonusbarn?

Anonymkode: 1f006...f92

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper at han heller ønsker seg et eller to flere egne barn, enn ti bonusbarn?

Anonymkode: 1f006...f92

Ronny sa i presentasjonsvideoen at han ikke lengre kan få barn (mest sannsynlig er han sterilisert).

Anonymkode: 0b7bf...439

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ronny sa i presentasjonsvideoen at han ikke lengre kan få barn (mest sannsynlig er han sterilisert).

Anonymkode: 0b7bf...439

Da er det isåfall dumt av Ronny hvis han velger ei som ikke har barn. De aller fleste jenter ønsker seg vel barn på et eller annet tidspunkt.

Anonymkode: bc02c...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da er det isåfall dumt av Ronny hvis han velger ei som ikke har barn. De aller fleste jenter ønsker seg vel barn på et eller annet tidspunkt.

Anonymkode: bc02c...0ed

Det er vel mer dumt av frieren som skriver til en som ikke kan få barn, om vedkommende faktisk ønsker seg barn?

Anonymkode: 79792...2f4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel mer dumt av frieren som skriver til en som ikke kan få barn, om vedkommende faktisk ønsker seg barn?

Anonymkode: 79792...2f4

 

Ja, da tenker jeg han kan ta for gitt at hun heller ikke ønsker seg egne barn. Hvis ikke er hun temmelig dum.

Anonymkode: e267a...da3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

 De aller fleste jenter ønsker seg vel barn på et eller annet tidspunkt.

Anonymkode: bc02c...0ed

Mange gjør det, men ikke alle. 

Anonymkode: e06f7...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge skal de dra dette ut på TV? Er det finale nå mandag, eller? 

Anonymkode: 44f5f...c46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Noen som vet hvor lenge skal de dra dette ut på TV? Er det finale nå mandag, eller? 

Anonymkode: 44f5f...c46

 

Helt enig her. Synes liksom det var mer som skjedde før, og mer handling. Men det har helt sikkert med opptak i koronatiden å gjøre..

 

Anonymkode: e267a...da3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ronny ender vel opp med Camilla?

Anonymkode: 6d1ef...502

Jeg tror det er henne han er forelsket i. Men jeg tror også hun vil ha barn, så det er jo noe de må finne ut av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sikkert at Camilla er barnløs da? Har hun sagt dette? 

Anonymkode: ff1b8...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kleint hos Ronny i dagens episode 🙈 Litt mye drama for så ferske forelskelser? Eller er det bare jeg som mener det? På langt nær så pinlig hos de yngste frierne, de må da bli flau når de ser det selv, stakkars folk.. 

Anonymkode: 5bdd7...4e5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så kleint hos Ronny i dagens episode 🙈 Litt mye drama for så ferske forelskelser? Eller er det bare jeg som mener det? På langt nær så pinlig hos de yngste frierne, de må da bli flau når de ser det selv, stakkars folk.. 

Anonymkode: 5bdd7...4e5

Spoiler

Enig.. Da han holdt rundt de to siste samtidig , mens alle tre gråt, så måtte jeg se litt bort. Men de lever jo sikkert veldig i den bobla. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så kleint hos Ronny i dagens episode 🙈 Litt mye drama for så ferske forelskelser? Eller er det bare jeg som mener det? På langt nær så pinlig hos de yngste frierne, de må da bli flau når de ser det selv, stakkars folk.. 

Anonymkode: 

Jeg synes det var koselig å se voksne, oppegående, mennesker vise at de blir glad i andre, på en fin måte. Sånn så jeg det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turkis Sau skrev (55 minutter siden):

Jeg synes det var koselig å se voksne, oppegående, mennesker vise at de blir glad i andre, på en fin måte. Sånn så jeg det. 

SÅ enig. Jeg er en sånn type som ikke synes følelser er kleint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel på tide at Kristoffer og Andreas tar over showet snart!

Anonymkode: 1f993...bde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var lite greit av Christoffer å sende damene på speeddate(avhør) til foreldrene helt alene en og en, spesielt etter å ha vært der i to? dager. Hadde blitt dritsur! Virker som en fyr som lett lar seg styre av andre, og lar kanskje mamma og pappa ta litt vel mye kontroll. Mora virker jo sykt nysgjerrig, hadde aldri orket å bodd sånn med svigermor luskende bak gardina. Skjønner jo at det er en fordel å bli kjent med de og ha en grei tone når de bor vegg i vegg, men likevel. Det var som hun ene frieren sa, å møte foreldrene er jo noe man kanskje gjør 6 mnd ut i datingen, ikke etter to dager og ikke helt alene! 

Anonymkode: 837eb...330

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes det var lite greit av Christoffer å sende damene på speeddate(avhør) til foreldrene helt alene en og en, spesielt etter å ha vært der i to? dager. Hadde blitt dritsur! Virker som en fyr som lett lar seg styre av andre, og lar kanskje mamma og pappa ta litt vel mye kontroll. Mora virker jo sykt nysgjerrig, hadde aldri orket å bodd sånn med svigermor luskende bak gardina. Skjønner jo at det er en fordel å bli kjent med de og ha en grei tone når de bor vegg i vegg, men likevel. Det var som hun ene frieren sa, å møte foreldrene er jo noe man kanskje gjør 6 mnd ut i datingen, ikke etter to dager og ikke helt alene! 

Anonymkode: 837eb...330

Ja det var litt merkelig.. ikke rart om noen av jentene blir skremt bort

Anonymkode: 1f993...bde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...