Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

thinkywinky skrev (5 minutter siden):

Kan stemningen bli kleinere enn når han drar fram munnharpa? 

Ja, når man inviterer på låvedate, skjenker vin og følger opp med å ikke si noen ting. Jaudå! Så satt me her da! Tenkje lite granne no ja! Jau!

Djesus. Jeg håper praten går lettere når kameraet ikke følger med, men jeg tviler. 

Anonymkode: c80b7...23e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, når man inviterer på låvedate, skjenker vin og følger opp med å ikke si noen ting. Jaudå! Så satt me her da! Tenkje lite granne no ja! Jau!

Djesus. Jeg håper praten går lettere når kameraet ikke følger med, men jeg tviler. 

Anonymkode: c80b7...23e

😂😅

Anonymkode: 7cca9...397

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da, det er et godt poeng ;)

Nå er jeg over snittet på small talk, men det overrasker meg at de helt fra speed daten ikke har forberedt et par ting å snakke om. Skjønner jo at klippinga kan ha sitt å si, men når man melder seg på noe slikt kan man jo Google et par emner om man ikke er god på det! 

Håper neste sesong blir et par hakk opp fra årets. Eller har de brukt opp alle bøndene? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Hei, nå vil jeg gjerne spille litt munnharpe for deg med øynene lukka og stor innlevelse. Det handler om ei gravid dame som blir knivstukket av kjæresten. Etterpå skal jeg sjarmere deg i senk med en fortelling om en kar som brant ned hele Vågå for å få ei dame han ville ha, hint hint, det handler eeeegentlig om meg og deg.

🙄

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav kommer til å få utrolig mange brev fra andre damer når han omsider er ferdig med JPK.

Anonymkode: ff1b8...74d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkywinky skrev (50 minutter siden):

Årets sesong er bare sååå merkelig. 

Ronny virket sprudlende i introvideoene, nå er han bare slitsom og påtatt. Redd han kan bli klein i hverdagen. Håper det kommer av at stemningen generelt har vært klein der på gården i det siste. 

Trine... He-re-gud. Kan stemningen bli kleinere enn når han drar fram munnharpa? Ser dere andre foretrekker Olav, jeg går for trønderen. Han har humør! Men kjemien er vel ikke all verden. Tipper hun står fram i Dagbladet med ny type så fort serien er over for jeg kan ikke se at hun ender opp med noen av dem. 

Jeg tror Andreas ender opp med Bodil. 

Og Christoffer friendzoner alle og er fortsatt singel...

Så enig med deg 😆👌

Anonymkode: 5bdd7...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årets sesong er bare så herlig! Flotte bønder, og sjarmerende friere :) Topp underholdning

Anonymkode: c13ae...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at dette blir sesongen hvor samtlige kommer til å angre på sistevalget sitt. Går noen uker og vipps er de sammen med "andreplassen". Bøndene fremstår som så vaklende og tafatte.

Er det jeg som husker feil, eller er casten mye yngre i år enn tidligere?  

Anonymkode: 71b04...0ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherreeguuud! 

For en sesong...

Synes alt går så tregt. Bare klein stillhet joo. Og Olav med munnharpe og historie om gravid dame som blir drept?! 🤦‍♀️ Han skal ha for den søte avslutningen "fryser du på hendene?". Endelig noen som initierer til kroppskontakt!

Christoffer sin trestokk-poking 🤦‍♀️Altså, bare nei, hadde han vært 14..

Haha! Det skjer så mye rart 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så enig med deg 😆👌

Anonymkode: 5bdd7...4e5

Haha! Morsomt oppsummert

Anonymkode: cf0e4...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kun hørt Olav, ikke sett ham, hadde jeg tenkt at dette var en eldre mann.  Vet ikke om det er stemmen, dialekta eller den langsomme væremåten.  Uansett hva Petter vil prøve og imponere med i neste episode - når ikke samtalen flyter (de bør vel være over smalltalk-fasen nå?) er det lite håp.

Ronny virker ekstremt opptatt av hverdagen langt frem.  Jeg har hele veien trodd at han velger Camilla, men så har jeg tenkt han kanskje går for Olivia, sånn for enkelhetens skyld, hun bor tydeligvis mye nærmere. Og at han angrer seg.

Skuespillet hos Andreas og kameratene var beyond kleint.  Er dette et talentshow?  Jeg ventet nesten på swimsuit-delen av konkurransen.  Og er det virkelig så viktig hva kameratene synes?  Uansett, han har igjen 3 bra damer, så der skulle det være muligheter.  Han er  ikke redd for å ta styringa.

 

 

Anonymkode: 0b7bf...439

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Galdhøpiggen said:

Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️

Hun er nok glad for at du ikke er deg. Du er neppe noe å se på. 

Anonymkode: 712c1...95a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den munnharpa hadde satt kroken på døra for meg ihvertfall. Fikk helt vondt. 

Anonymkode: 0cf37...0d2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (20 timer siden):

Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️

Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀

Anonymkode: ca461...91c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den munnharpa hadde satt kroken på døra for meg ihvertfall. Fikk helt vondt. 

Anonymkode: 0cf37...0d2

Syntes det var litt koselig 

Anonymkode: ca461...91c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀

Anonymkode: ca461...91c

Ja det tenkt jeg å. Den edderkoppen var jo borte før hun reiste seg opp... og hvorfor gikk hun i vannet og skylte etterpå. Skjønte ikke noe av det der. 

Anonymkode: 0cf37...0d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (9 minutter siden):

Å Ronny som omtaler seg som "godtepåsen"🙈

Uffda, gjorde han virkelig det? 

Anonymkode: ca461...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀

Anonymkode: ca461...91c

Ja det var spesielt, skjønte heller ikke det. Merkelig å gjøre sånt når du er på TV..

Anonymkode: 6d024...dda

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...