Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å hvor er det avslørt ? Det er igjen 3 par? Trine og fyren. Ronny og Camilla? Og han der blonde og Sigrid. 
 

Anonymkode: 5334f...c92

Åpenbart at Sigrid ikke ville fortsette i klippene fra neste episode.

Anonymkode: 082f8...3f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært tydelig for meg at Andreas er forelsket i Sigrid, men hun har ikke de samme følelsene. Etter at de hadde skutt på skiskyterbanen, tok han armene rundt henne bakfra, og hun tok ikke på hendene/armene hans. Det ville en som satt pris på den omfavnelsen gjøre.

Camilla og Ronny tipper jeg ikke får til hverdagen når jobb++ er i gang. Det er jo sommer når de dater, blir vanskeligere i hverdagen med så lang avstand.

Tror faktisk Trine og Olav kan være en god match. Nå fortalte hun jo at de hadde vært sammen som kjærester etter at hun hadde besøkt familien hans.

Men Christoffer da, rotet det til med alle jentene, siden han ble blendet av en og kanskje overså de andre. Han er ikke så ung, men virker umoden, og får heller få litt erfaring med damer og dating før han finner en partner i livet. Det er jo litt av en pakke vedkommende kommer til der, med svigers i nabohuset.

 

Anonymkode: e267a...da3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (På 19.1.2021 den 16.05):

Nei. Jeg tuller ikke. Synes Sigrid er helt utrolig vakker. Sånn type pen som skiller seg veldig ut. Det må jeg få lov til å mene uten at du sleiver med kjeften din.

Enig!! Sigrid er helt nydelig 💕 Ansiktspen og nyyydelige øyne. Og vanvittig sjarmerende!

Anonymkode: 4961e...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, nedsettende innhold, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Endret av Matas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ny episode idag, er det ikke? 

Anonymkode: 44f5f...c46

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg synes det er litt rart at Olav (32 år!) står der med nesehårtrimmeren sin foran Trine. Noe kan man kanskje gjøre i fred på badet. Videre synes jeg det var spesielt å ta billig deodorant på halsen 😳

 

Anonymkode: bcd11...7df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg synes det er litt rart at Olav (32 år!) står der med nesehårtrimmeren sin foran Trine. Noe kan man kanskje gjøre i fred på badet. Videre synes jeg det var spesielt å ta billig deodorant på halsen 😳

 

Anonymkode: bcd11...7df

hahahahaaa...det tenkte eg og..rimelig sært ;) 

Anonymkode: 36be5...a98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Olav er både litt sær og litt søt, og jeg synes han og Trine er ganske fine sammen ☺️

Anonymkode: f89c1...206

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt merkelig å kysse på tv og så like etterpå si at man ikke har de rette følelsene? Hvorfor gi den andre forhåpninger? 

Anonymkode: fe01f...b5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke litt merkelig å kysse på tv og så like etterpå si at man ikke har de rette følelsene? Hvorfor gi den andre forhåpninger? 

Anonymkode: fe01f...b5a

Enig! Men jeg tror hun virkelig ønsket å ha de riktig følelsene. Det fikk jeg inntrykk av hvertfall.

Anonymkode: bcd11...7df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dumt at Olivia røk ut for hun var så morsom

Anonymkode: a63dd...6b4

Jeg synes Olivia var veldig mye og veldig høylytt. Tror ikke alle kan klare en sånn personlighet i lengden.

Anonymkode: bcd11...7df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg synes det er litt rart at Olav (32 år!) står der med nesehårtrimmeren sin foran Trine. Noe kan man kanskje gjøre i fred på badet. Videre synes jeg det var spesielt å ta billig deodorant på halsen 😳

 

Anonymkode: bcd11...7df

Tenkte det samme 😂

Anonymkode: e3459...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig! Men jeg tror hun virkelig ønsket å ha de riktig følelsene. Det fikk jeg inntrykk av hvertfall.

Anonymkode: bcd11...7df

Mulig, men de har jo kjent hverandre utrolig kort tid. Synes vel kanskje hun kunne ha sett det litt an som Gunhild sa. 

Anonymkode: fe01f...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cuddlegirl said:

Olav og Trine er så skjønne! ❤️

De ser lykkelig ut her, håper de fortsatt treffer hverandre😊

Anonymkode: 9108b...e9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...