Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sigrid er noe av det peneste jeg har sett. De øynene, herregud. 

Anonymkode: c80b7...23e

 

Malika skrev (5 timer siden):

Enig. Hun er sånn spesialpen. Veldig unik.

 

Dette må jo være tull? Spesialpen?

Hun er i beste fall helt ordinært, ser heller meget spesiell ut. Synes synd på Andreas, men han kan finne seg en en som passer bedre for han lett.

Anonymkode: 6d024...dda

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser ut til at det blir kun et par i år. 

Anonymkode: 36e1c...74b

Hva tyder på det? 
Er nå foreløpig 2 par som virker lovende 😊

Anonymkode: 5334f...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva tyder på det? 
Er nå foreløpig 2 par som virker lovende 😊

Anonymkode: 5334f...c92

2 nesten 3 til og med 😊

Anonymkode: 5334f...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Christoffer er en godgutt, med et herlig positivt syn på livet. Helt supert at han har blitt mer selvsikker av deltagelsen på Jakten.

Enkelte i denne tråden bør tenke seg om før de slenger ut både det ene og det andre om deltagerne, uten evne til å sette seg inn i andres situasjon. 

Anonymkode: c13ae...377

Enig! Dette er helt vanlige mennesker som har meldt seg på! Å kalle folk for "blåst" og andre ting, vitner om lite forståelse for andre. 

Anonymkode: 2d996...88b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tafatt dott, synes jeg. Forstår godt at den ene jenta etter den andre stikker. 

Anonymkode: b50e4...e89

Det var en helt unødvendig kommentar og beskrivelse! Forstår du ikke at folk faktisk kan være sjenert og utilpass?!? Trenger ikke være en "dott" fordetom. Da virker du i så fall som en umoden idiot, ut fra kommentaren din ;)

Anonymkode: 2d996...88b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det var en helt unødvendig kommentar og beskrivelse! Forstår du ikke at folk faktisk kan være sjenert og utilpass?!? Trenger ikke være en "dott" fordetom. Da virker du i så fall som en umoden idiot, ut fra kommentaren din ;)

Anonymkode: 2d996...88b

Mye negative folk her. 

Anonymkode: 5334f...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2 nesten 3 til og med 😊

Anonymkode: 5334f...c92

Nesten 3? To av parene er det jo allerede avslørt at har avsluttet. Bare Trine og Ronny + friere igjen. 

Anonymkode: 082f8...3f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mer sympati med Chistoffer etter gårdagens program. Skjønner at han var blitt skuffet og lei seg. Og han innrømte at han har vanskelig med å vise følelser og at han må jobbe med datingen. Så han har nok vokst på den erfaringen han fikk med å delta. Jeg håper han en dag møter den rette for seg. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (55 minutter siden):

Synd at det skar seg mellom Sigrid og Andreas, de var så søte sammen. 

Hvor sa de det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke sagt at det skar seg mellom Sigrid og Andreas? Han gråt og sa "det er helt forferdelig" eller noe i et klipp fra neste episode. Men det kan jo også handle om noe annet? Tror ikke han ville brukt uttrykket "forferdelig" dersom det handler om at Sigrid ikke ville fortsette. Men det får vi se da. 😊 

Jeg skjønner uansett ikke dette snakket om at de må "bestemme seg" til siste episode? Kan de ikke fortsette å treffes hvis de vil, uten at de må kalle hverandre kjærester? Synes Trine og Olav snakket en del om dette. Og Sigrid. Hun håpet det skulle oppstå følelser.. Altså.. Hva forventer de? De har ikke kjent hverandre SÅ lenge, vil jeg tro. Sigrid virker da betatt, hun. MÅ jo ikke elske fyren etter 1 mnd (eller hvor lang tid det er snakk om). Rare greier. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tyder på det? 
Er nå foreløpig 2 par som virker lovende 😊

Anonymkode: 5334f...c92

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

2 nesten 3 til og med 😊

Anonymkode: 5334f...c92

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nesten 3? To av parene er det jo allerede avslørt at har avsluttet. Bare Trine og Ronny + friere igjen. 

Anonymkode: 082f8...3f7

 

Anonymkode: 36e1c...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 

Dette må jo være tull? Spesialpen?

Hun er i beste fall helt ordinært, ser heller meget spesiell ut. Synes synd på Andreas, men han kan finne seg en en som passer bedre for han lett.

Anonymkode: 6d024...dda

Nei. Jeg tuller ikke. Synes Sigrid er helt utrolig vakker. Sånn type pen som skiller seg veldig ut. Det må jeg få lov til å mene uten at du sleiver med kjeften din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (23 minutter siden):

Nei. Jeg tuller ikke. Synes Sigrid er helt utrolig vakker. Sånn type pen som skiller seg veldig ut. Det må jeg få lov til å mene uten at du sleiver med kjeften din.

Det er virkelig en mening jeg er dypt uenig med. Hun ser veldig forknytt og ukomfortabel ut. Ellers helt ordinær utseendemessig. Men godt trent, det er hun.

Anonymkode: 6d024...dda

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er virkelig en mening jeg er dypt uenig med. Hun ser veldig forknytt og ukomfortabel ut. Ellers helt ordinær utseendemessig. Men godt trent, det er hun.

Anonymkode: 6d024...dda

Men hvorfor har du et behov for å rakke ned på folks utseende og måte å være på? Synes det er så lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

 

Anonymkode: 36e1c...74b

Å hvor er det avslørt ? Det er igjen 3 par? Trine og fyren. Ronny og Camilla? Og han der blonde og Sigrid. 
 

Anonymkode: 5334f...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (1 time siden):

Men hvorfor har du et behov for å rakke ned på folks utseende og måte å være på? Synes det er så lavmål.

Hun er helt gjennomsnittlig pen. Relativt lukket i forhold til de andre frierne. Men søt jente. Det er ikke å rakke ned på når man mener at hun er gjennomsnittlig pen. Hun har lys blå øyne, ja. Det har veldig mange mennesker her i norden.

Anonymkode: d0910...2c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid har noen spesielle øyne, uten om ett vanlige. Nydelige! Pent og sjarmerende smil. Men utenom det vanlige vakker? Nei.  Søt og helt alminnelig. 

Er det sigrid som ikke ville mer? Spør du meg har hun virket usikker fra start. 

Og hvorfor gjorde ingri eline det slutt me christoffer egentlig? Syns de passet sammen. Garantert på grunn av at han er lite åpen. 

Anonymkode: 3afc6...56a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...