AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #381 Del Skrevet 14. januar 2021 Jeg har litt troen på Trine og Olav. Tror det er mer prat utenfor kamera, de virker begge litt ukomfortable med konseptet. De er fra hver sin bygd med litt gamle tradisjoner, tror en Setesdøl og en Vagvær er god kombo. Liker at han er en litt gammel sjel, tror det kan passe Trine og hennes levestil. Anonymkode: 1a8ff...c61 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #382 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 14.22): Rart Olav er blitt sånn, når han har den kjekke familien 🙄 Forventet noe ekstremt traust, men moren hans var jo litt Hollywood 😅 Anonymkode: 5bdd7...4e5 Og han var jo helt annerledes enn tvillingbroren sin! Jeg synes Olav var best, men jeg er allikevel usikker på om han passer til Trine... Hun virker mer livlig og ungdommelig. Christoffer, stakkars. Han har bare sett den pene unge jenta og oversett de andre jentene. Typisk gikk han for den peneste! Det gjør ofte menn, og da velger de typisk feil i forhold til personlighet. Skikkelig seigt å se på datene der, litt bommert for han dette konseptet. Andreas har kanskje valgt mer riktig. Han har likt henne fra starten av. Kan hende disse to kan ha det fint sammen. Han virker nesten litt forelsket, kniser når han snakker om henne. Og Ronny, han valgte også den peneste og yngste. Mens kanskje Olivia egentlig passer han bedre. Kan hende det vil fungere allikevel, gitt at Camilla vil flytte da. Anonymkode: e267a...da3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #383 Del Skrevet 15. januar 2021 Det sies at Ingri Eline sa til lokalavisen at hun meldte seg på jakten bare fordi hun kjedet seg i koronatiden, og ikke fordi hun var interessert i Christoffer. Anonymkode: efbfc...ff5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #384 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies at Ingri Eline sa til lokalavisen at hun meldte seg på jakten bare fordi hun kjedet seg i koronatiden, og ikke fordi hun var interessert i Christoffer. Anonymkode: efbfc...ff5 Det var tydelig ja, men litt dårlig gjort egentlig. Han kunne faktisk funnet en kjæreste blant de andre jentene.... Anonymkode: e267a...da3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #385 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det var tydelig ja, men litt dårlig gjort egentlig. Han kunne faktisk funnet en kjæreste blant de andre jentene.... Anonymkode: e267a...da3 Dårlig gjort, ja. Men, han kunne ikke funnet seg en kjæreste blant de andre. De stakk jo en etter en, og det hadde ingenting med Ingri-Eline å gjøre, men at Christoffer er helt "blåst" sosialt og sammen med det motsatte kjønn. Anonymkode: b50e4...e89 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #386 Del Skrevet 16. januar 2021 Vedder på at vi ser Ingri-Eline på første date på TVNorge snart. Og det hadde vært rått om Olivia hadde deltatt! Anonymkode: fe01f...b5a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #387 Del Skrevet 16. januar 2021 Kjedelig at ikke Olivia ble valgt for hun var morsom, synes jeg. Håper hun blir å se mer av på tv fremover Anonymkode: a63dd...6b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #388 Del Skrevet 18. januar 2021 Spoiler Nå lurer jeg sinnsykt på hva Andreas snakker om i neste ukes episode Anonymkode: 9108b...e9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #389 Del Skrevet 18. januar 2021 Christoffer er en godgutt, med et herlig positivt syn på livet. Helt supert at han har blitt mer selvsikker av deltagelsen på Jakten. Enkelte i denne tråden bør tenke seg om før de slenger ut både det ene og det andre om deltagerne, uten evne til å sette seg inn i andres situasjon. Anonymkode: c13ae...377 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 18. januar 2021 #390 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjul innhold Nå lurer jeg sinnsykt på hva Andreas snakker om i neste ukes episode Anonymkode: 9108b...e9b Spoiler Jeg vil tro at Sigrid ikke ble forelsket og at han ble dumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #391 Del Skrevet 18. januar 2021 1 hour ago, Malika said: Reveal hidden contents Jeg vil tro at Sigrid ikke ble forelsket og at han ble dumpa. Spoiler Ja kan virke som det er noe slikt ja, hun så litt ukomfortabel ut sammen med han i dagens episode syntes jeg Anonymkode: 9108b...e9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 18. januar 2021 #392 Del Skrevet 18. januar 2021 Christoffer 💗 Godhjerta fyr! Utrolig modig å gå så til de grader ut av komfortsonen! Kommer til å vokse mye på det, og finner seg garantert ei flott dame til slutt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #393 Del Skrevet 18. januar 2021 Hvorfor kommer de med så enorme spoilere i «neste episode»-klippene på slutten av programmet? Forrige uke skjønte vi jo at Ingri-Eline hadde stukket av, og neste uke er det vel Andreas’ frier som ikke fikk de følelsene hun stadig vekk snakket om i dagens program at hun håpet ville utvikle seg... Er neste episode sesongens siste? Anonymkode: 55e57...0bc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #394 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vis skjult innhold Nå lurer jeg sinnsykt på hva Andreas snakker om i neste ukes episode Anonymkode: 9108b...e9b Spoiler At han ble dumpa:((( Anonymkode: 9dfff...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #395 Del Skrevet 18. januar 2021 Arktis skrev (59 minutter siden): Christoffer 💗 Godhjerta fyr! Utrolig modig å gå så til de grader ut av komfortsonen! Kommer til å vokse mye på det, og finner seg garantert ei flott dame til slutt. Tafatt dott, synes jeg. Forstår godt at den ene jenta etter den andre stikker. Anonymkode: b50e4...e89 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #396 Del Skrevet 18. januar 2021 Trine og Olav 💘 Anonymkode: 0e98f...399 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #397 Del Skrevet 18. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tafatt dott, synes jeg. Forstår godt at den ene jenta etter den andre stikker. Anonymkode: b50e4...e89 Hva er mest tafatt: Gå helt ut av komfortsonen foran hundretusener av TV-seere, bli dumpet av en lykkejeger, men likevel se positivt på det, og ta med seg lærdommer eller: Slenge dritt anonymt om andre på nette Anonymkode: c13ae...377 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #398 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er mest tafatt: Gå helt ut av komfortsonen foran hundretusener av TV-seere, bli dumpet av en lykkejeger, men likevel se positivt på det, og ta med seg lærdommer eller: Slenge dritt anonymt om andre på nette Anonymkode: c13ae...377 Herregud, slapp av. Må være lov å si noe, uten få slengt en moralpreken mot seg. Tydeligvis er du veldig perfekt. Anonymkode: b50e4...e89 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #399 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vis skjult innhold At han ble dumpa:((( Anonymkode: 9dfff...787 Håper ikke det stemmer... De er så søte Anonymkode: 082f8...3f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #400 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, slapp av. Må være lov å si noe, uten få slengt en moralpreken mot seg. Tydeligvis er du veldig perfekt. Anonymkode: b50e4...e89 Man trenger vel ikke å være perfekt for å unngå å slenge dritt om folk på nett? Greit nok at disse folkene har meldt seg på dette programmet selv, men det er jo ikke synonymt med at man skal kunne lire av seg så mye stygt som kommenteres i denne tråden? Synes mange her har gått over grensen på hva det er greit å kommentere. Anonymkode: 68509...6b6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå