AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #361 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart Olav er blitt sånn, når han har den kjekke familien 🙄 Forventet noe ekstremt traust, men moren hans var jo litt Hollywood 😅 Anonymkode: 5bdd7...4e5 Får håpe han er litt mer løssluppen og humørfylt uten kamera til stede, hvis ikke tror jeg Trine går lei. Anonymkode: b50e4...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. januar 2021 #362 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ehh, du vet unger også har tilgang til TV og internett? Er jo bedre at blir introdusert for sin mor/far nye kjæreste personlig og ikke over TV-skjermen. Anonymkode: c13ae...377 Nå vet ikke jeg alderen på Camillas barn, men Ronny sine barn er såpass små, at jeg tviler på at de sitter sammen med mammaen sin å ser på at pappa/eksen jakter ny dame 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 12. januar 2021 #363 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #364 Del Skrevet 12. januar 2021 Krutthøna skrev (41 minutter siden): Nå vet ikke jeg alderen på Camillas barn, men Ronny sine barn er såpass små, at jeg tviler på at de sitter sammen med mammaen sin å ser på at pappa/eksen jakter ny dame 🙈 Med mindre de er barnehagebarn, så tror jeg nok de snapper opp mye selv om de ikke direkte ser på. Er eldre unger som kanskje også får med seg ting og forteller videre, er vel ikke verdens største plass heller. Skjønner ikke hvorfor dere legger dere oppi dette her, de er voksne folk og klarer nok finne ut av det selv. Tror endel her er litt sjalue på dem, utifra kommentarene. . Anonymkode: 6d024...dda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #365 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Christoffer... Han snakker som et dovendyr, har utstråling som en potetsekk og konstant et ansiktsuttrykk som om han sitter på do og presser og lukter noe vondt. Er litt sånn... tufsete av seg. Andreas... vet ikke hvor kjekk han er. Jeg synes han er sjarmerende. Trodde først han var cocky men det er han ikke. Tror egentlig han har høyere energinivå enn vi fikk se i programmet, men jeg lurer på om det er fordi han hele tiden har likt ei av jentene som er veldig nedpå. Ronny... takler han ikke. Oppfører seg som om han er 3 år og går inn i sin første godeributikk. Han klarer ikke holde tilbake eller styre seg. Alt må gå fort og han lar seg begeistre av det meste på to bein. Hadde han ikke hatt barn hadde jeg trodd han var jomfru. Ble barna unnfanget med prøverør? Neida.., men han oppfører seg som om han skal få fitte for første gang. Han er harry som få, men det passer den nye dama hans. Hun virker også som en... ikke akkurat spennende person. Trine... hadde vel ikke noe særlig utvalg. Når én av de har sendt ved et bilde som ikke engang ligner og de andre er guttevalper uten erfaring med kvinnfolk så blir det hele ganske kleint. Olav er et kapittel for seg. Treig, mutt, kjip, frekk, gubbete dott. Anonymkode: 6b807...f56 Jeg tror Andreas er så kjedelig som det virker på tv. Alt virker veldig monotont. Synes også at hun frieren hans virker litt ukomfortabel til tider. Tror nok hun som er nedpå ville blomstret mer om hun hadde hatt noen som er litt mer «der oppe» Anonymkode: 1f993...bde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. januar 2021 #366 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Med mindre de er barnehagebarn, så tror jeg nok de snapper opp mye selv om de ikke direkte ser på. Er eldre unger som kanskje også får med seg ting og forteller videre, er vel ikke verdens største plass heller. Skjønner ikke hvorfor dere legger dere oppi dette her, de er voksne folk og klarer nok finne ut av det selv. Tror endel her er litt sjalue på dem, utifra kommentarene. . Anonymkode: 6d024...dda Må være lov å diskutere litt, uten av vi legger oss oppi noe som helst. Å sjalu, nei det har aldri streifet meg en gang...men, det tydeligvis noe du har tenkt på. Sorry, men moralpreken din kan du spare deg for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #367 Del Skrevet 12. januar 2021 Kristina S. skrev (43 minutter siden): I følge Olavs familie var han den sosiale og utadvendte blant dem. Okei... I tillegg sto det i karakterboka at han var "litt (?) for dominerende i lek". Hjelpes. Men hvor mange episoder skal det være av Jakten på Kjærligheten denne sesongen, er neste den siste? Det er to episoder igjen. Neste episode viser parene på tur, og så er sikkert den siste en oppsummering der "er dere kjærester?"-spørsmålet kommer. Anonymkode: 0b7bf...439 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 12. januar 2021 #368 Del Skrevet 12. januar 2021 Hehe, langt i fra noen sjalusi å spore her altså! Jeg tolker det sånn at Ronny var på besøk i Bergen ikke lenge etter hun var på gården. Mulig jeg tar feil, men jeg tenkte rundt sommeren. Om barna ser dem nå har det jo gått et halvt år ekstra, og det ville vært mer normalt for MIN del å vente litt mer enn en måneds tid før barna involveres. Her på kvinneguiden snakkes det jo om at må ha vært i et forhold 1-2 år før barn involveres, såååå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #369 Del Skrevet 13. januar 2021 Rart at Christoffer i nesten hver episode har sagt at det er viktig at han bruker dagen godt, for å bli bedre kjent med jentene eller fordi det er et valg som skal tas. I forrige episode sa han innledningvis at han måtte snakke med Lisbeth og gi henne en sjanse. Så velger han å bruke store deler av tiden på å lære henne å stå på vannski????? LIsbeth uttalte jo også selv at de ikke fikk snakket noe særlig, men at de fikk en fin stund på vannet. Skjønner ingenting jeg. Er det klippingen som gjør det, eller tar Christoffer null initiativ? De fleste av samtalene han har hatt med jentene på tomannshånd, har vært et initiativ fra jentene, og da i forbindelse med at de ønsker å trekke seg. Anonymkode: 1053b...94b 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #370 Del Skrevet 13. januar 2021 Christoffer har fått helt feil jenter. Han endte opp med flere som bare ville på tv. Det er risikoen med så unge deltakere. Lett å bli kjendis når du kan smigre deg inn på en du aldri ville satset på i virkeligheten. Skjønner at han ble blendet. Hun som "vant" kan jo få hvem hun vil med den utstrålingen. Det er ikke realistisk at hun i det hele tatt vurderte det. Håper ikke dette har ødelagt forventningene hans når det kommer til fremtidige relasjoner. Anonymkode: d6502...e92 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #371 Del Skrevet 13. januar 2021 Christoffer er en skjønn gutt da. Og jeg håper han finner seg en flott jente 😊 Anonymkode: d6502...e92 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #372 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Christoffer har fått helt feil jenter. Han endte opp med flere som bare ville på tv. Det er risikoen med så unge deltakere. Lett å bli kjendis når du kan smigre deg inn på en du aldri ville satset på i virkeligheten. Skjønner at han ble blendet. Hun som "vant" kan jo få hvem hun vil med den utstrålingen. Det er ikke realistisk at hun i det hele tatt vurderte det. Håper ikke dette har ødelagt forventningene hans når det kommer til fremtidige relasjoner. Anonymkode: d6502...e92 Helt feil jenter ja. Synes han er søt og er nok veldig sjenert og uerfaren med jenter... Anonymkode: ca461...91c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #373 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Christoffer har fått helt feil jenter. Han endte opp med flere som bare ville på tv. Det er risikoen med så unge deltakere. Lett å bli kjendis når du kan smigre deg inn på en du aldri ville satset på i virkeligheten. Skjønner at han ble blendet. Hun som "vant" kan jo få hvem hun vil med den utstrålingen. Det er ikke realistisk at hun i det hele tatt vurderte det. Håper ikke dette har ødelagt forventningene hans når det kommer til fremtidige relasjoner. Anonymkode: d6502...e92 Jeg er ikke helt enig i dette. Jeg syns Christoffer hadde flere stødige og modne jenter som jeg oppriktig tror var der for han. Den eneste som ga inntrykk av å være der mest for TV, var dessverre hun som han endte opp med. Enig i at hun er en type som kan få nærmest hvem hun vil. Jeg syns kanskje hun virker på grensen til litt ustabil og smågæern. Anonymkode: fd8ff...146 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #374 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er ikke helt enig i dette. Jeg syns Christoffer hadde flere stødige og modne jenter som jeg oppriktig tror var der for han. Den eneste som ga inntrykk av å være der mest for TV, var dessverre hun som han endte opp med. Enig i at hun er en type som kan få nærmest hvem hun vil. Jeg syns kanskje hun virker på grensen til litt ustabil og smågæern. Anonymkode: fd8ff...146 Han endte opp med hun som klarte å vise rumpa si to ganger på tv, uten grunn. Første gangen med en liten truse på og andre gangen helt uten. Rumpa er fin den altså, men litt spesielt å ha behov for å vise den frem slik 😊 Anonymkode: ca461...91c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #375 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han endte opp med hun som klarte å vise rumpa si to ganger på tv, uten grunn. Første gangen med en liten truse på og andre gangen helt uten. Rumpa er fin den altså, men litt spesielt å ha behov for å vise den frem slik 😊 Anonymkode: ca461...91c Jeg skjønte ikke greia med den edderkoppen? Var edderkoppen inne i bikinitrusa? Det var jo bare en totalt merkelig og overkill ting å gjøre. Anonymkode: 68509...6b6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #376 Del Skrevet 13. januar 2021 Hun Ingri Eline var jo og den som moren hans likte best, hun skrudde på sjarmen i møte med dem. Og det sa jo moren til han, så ikke utenkelig at han ble litt påvirket av det og. Stusset på at moren falt sånn for henne med en gang. Hun ga nok et godt inntrykk, men jeg hadde tenkt mitt mtp alder, utseende osv... Tror nesten at moren og trodde at kjæresten var sikret, fordi han var så populær til å begynne med. Litt naive foreldre der og kanskje?🤔 Anonymkode: 6d024...dda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 13. januar 2021 #377 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Christoffer har fått helt feil jenter. Han endte opp med flere som bare ville på tv. Det er risikoen med så unge deltakere. Lett å bli kjendis når du kan smigre deg inn på en du aldri ville satset på i virkeligheten. Skjønner at han ble blendet. Hun som "vant" kan jo få hvem hun vil med den utstrålingen. Det er ikke realistisk at hun i det hele tatt vurderte det. Håper ikke dette har ødelagt forventningene hans når det kommer til fremtidige relasjoner. Anonymkode: d6502...e92 Dette er jeg uenig i.. Jeg fikk ikke inntrykk av at det var "flere som kun ville på tv". Da hadde de jo ikke trukket seg. Jeg kjenner en av jentene, og hun er i hvert fall ute etter noe seriøst og gikk inn i programmet med seriøsitet. Endret 13. januar 2021 av Prelunia 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleshengeren Skrevet 14. januar 2021 #378 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Christoffer har fått helt feil jenter. Han endte opp med flere som bare ville på tv. Det er risikoen med så unge deltakere. Lett å bli kjendis når du kan smigre deg inn på en du aldri ville satset på i virkeligheten. Skjønner at han ble blendet. Hun som "vant" kan jo få hvem hun vil med den utstrålingen. Det er ikke realistisk at hun i det hele tatt vurderte det. Håper ikke dette har ødelagt forventningene hans når det kommer til fremtidige relasjoner. Anonymkode: d6502...e92 Dette! Akkurat det jeg har tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #379 Del Skrevet 14. januar 2021 Så mye stygt mange skriver her inne! Dømmer folk nord og ned bare på grunn av et tv program. Mange er ikke komfortabel med å være på tv og hvis de har en form for usikkerhet så blir det forsterket av kameraene som henger over de hele tiden. Og alle mennesker har sine særegenheter som en ikke er klar over selv. Også du som slenger drit. Tipper på personligheten din ikke er et glansbilde. Så hvis dere som slenger drit hadde et på tv og forsterket deres personlighet så hadde det blitt en real bitche-fest av et program. Hvis jeg skulle velge mellom keitete på tv og bitch på tv så hadde jeg valgt keitete... Anonymkode: 73662...1a7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #380 Del Skrevet 14. januar 2021 Et på tv = vært på tv. Anonymkode: 73662...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå