AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #341 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Elsker denne serien🤩 folk er så modige som blir med , hadde aldri turt selv, men misunner de som satser både som bonde og frier. Trine og Olav - det måtte jo ble de to. Hun virker fantastisk søt og fin som person. Olav virker litt gammelmodig og treg, men jeg tror han er bedre uten kamera, ellers ville hun droppet ham og. Ronny og Camilla - hun var for så vidt min favoritt, men jeg er litt skeptisk. Hun virker litt som hun "forsvinner" med ham, ikke lenger egne meninger på en måte og tror det blir slitsomt for begge i lengden. Andreas og sigrid - de virker veldig forelsket, ser for meg det kommer til å vare lenge. Og til sist Christoffer og Ingrid Eline. Han er rørende naiv. Nesten som han ser for seg et slags arrangert ekteskap, som sikkert kunne fungert om damen var med på det, men Ingrid er jo bare med for spillet... hun burde trukket seg, for det har vært åpenbart lenge at hun ikke har hatt samme innstilling som han. Hun blir neppe potetbonde... Anonymkode: 8f348...903 Rørende naiv....for meg er han pinlig og irriterende. Helt utrolig at så mange flotte damer skrev brev til en 28 år gammel "mann" som viser seg å være 15 år mentalt og null erfaring sosialt. Her trengs det øvelse, for dette er flaut å se på. Anonymkode: b50e4...e89 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruktnøtt Skrevet 12. januar 2021 #342 Del Skrevet 12. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: ... hun burde trukket seg, Ja enig her, men hadde ikke alle de andre allerede trukket seg? Ikke heldig for TV2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 12. januar 2021 #343 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg tror at grunnen til at så mange trakk seg hos Christoffer er at der var det null flørt. Han bød ikke akkurat på seg selv heller. Fra det vi fikk se, i hvert fall. Så han friendzonet seg selv, i min mening. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 12. januar 2021 #344 Del Skrevet 12. januar 2021 ThathaGabor skrev (25 minutter siden): Jeg tror at grunnen til at så mange trakk seg hos Christoffer er at der var det null flørt. Han bød ikke akkurat på seg selv heller. Fra det vi fikk se, i hvert fall. Så han friendzonet seg selv, i min mening. Knapt det engang... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 12. januar 2021 #345 Del Skrevet 12. januar 2021 Men dere, sa virkelig Ronny at ungene snart skulle introduseres? Etter et kvarter? Dette går jo fortere enn hurtigparet i gift ved første blikk..! Vet vi hvor mange episoder som er igjen? Og kommer det en sånn hvordan går det med deltakerne i dag-episode tro? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #346 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Elsker denne serien🤩 folk er så modige som blir med , hadde aldri turt selv, men misunner de som satser både som bonde og frier. Trine og Olav - det måtte jo ble de to. Hun virker fantastisk søt og fin som person. Olav virker litt gammelmodig og treg, men jeg tror han er bedre uten kamera, ellers ville hun droppet ham og. Ronny og Camilla - hun var for så vidt min favoritt, men jeg er litt skeptisk. Hun virker litt som hun "forsvinner" med ham, ikke lenger egne meninger på en måte og tror det blir slitsomt for begge i lengden. Andreas og sigrid - de virker veldig forelsket, ser for meg det kommer til å vare lenge. Og til sist Christoffer og Ingrid Eline. Han er rørende naiv. Nesten som han ser for seg et slags arrangert ekteskap, som sikkert kunne fungert om damen var med på det, men Ingrid er jo bare med for spillet... hun burde trukket seg, for det har vært åpenbart lenge at hun ikke har hatt samme innstilling som han. Hun blir neppe potetbonde... Anonymkode: 8f348...903 Synes det var dårlig gjort. Det var jo ganske tydelig at hun bare var ute etter å «vinne» etter gårsdagens episode. Nå skapte hun i stedet visse forhåpninger og lot han blottlegge sine følelser for henne, når det var tydelig at hun ikke gjengjeldte dette. Det er jo ikke første gang i dette programmets historie at det ikke blir noe mellom bonde og frier eller at flere friere trekker seg, så skjønner ikke at dette skal være et argument på hvorfor hun måtte bli igjen til slutt, dersom hun ikke hadde de rette følelsene. Anonymkode: 68509...6b6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #347 Del Skrevet 12. januar 2021 Christoffer... Han snakker som et dovendyr, har utstråling som en potetsekk og konstant et ansiktsuttrykk som om han sitter på do og presser og lukter noe vondt. Er litt sånn... tufsete av seg. Andreas... vet ikke hvor kjekk han er. Jeg synes han er sjarmerende. Trodde først han var cocky men det er han ikke. Tror egentlig han har høyere energinivå enn vi fikk se i programmet, men jeg lurer på om det er fordi han hele tiden har likt ei av jentene som er veldig nedpå. Ronny... takler han ikke. Oppfører seg som om han er 3 år og går inn i sin første godeributikk. Han klarer ikke holde tilbake eller styre seg. Alt må gå fort og han lar seg begeistre av det meste på to bein. Hadde han ikke hatt barn hadde jeg trodd han var jomfru. Ble barna unnfanget med prøverør? Neida.., men han oppfører seg som om han skal få fitte for første gang. Han er harry som få, men det passer den nye dama hans. Hun virker også som en... ikke akkurat spennende person. Trine... hadde vel ikke noe særlig utvalg. Når én av de har sendt ved et bilde som ikke engang ligner og de andre er guttevalper uten erfaring med kvinnfolk så blir det hele ganske kleint. Olav er et kapittel for seg. Treig, mutt, kjip, frekk, gubbete dott. Anonymkode: 6b807...f56 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #348 Del Skrevet 12. januar 2021 Ronny: "vi skal på cruise fra Stavanger til Lysefjorden" Camilla: "det sier meg ingenting" Altså....🙉🤦♀️ Anonymkode: ff1b8...74d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 12. januar 2021 #349 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Christoffer... Han snakker som et dovendyr, har utstråling som en potetsekk og konstant et ansiktsuttrykk som om han sitter på do og presser og lukter noe vondt. Er litt sånn... tufsete av seg. Andreas... vet ikke hvor kjekk han er. Jeg synes han er sjarmerende. Trodde først han var cocky men det er han ikke. Tror egentlig han har høyere energinivå enn vi fikk se i programmet, men jeg lurer på om det er fordi han hele tiden har likt ei av jentene som er veldig nedpå. Ronny... takler han ikke. Oppfører seg som om han er 3 år og går inn i sin første godeributikk. Han klarer ikke holde tilbake eller styre seg. Alt må gå fort og han lar seg begeistre av det meste på to bein. Hadde han ikke hatt barn hadde jeg trodd han var jomfru. Ble barna unnfanget med prøverør? Neida.., men han oppfører seg som om han skal få fitte for første gang. Han er harry som få, men det passer den nye dama hans. Hun virker også som en... ikke akkurat spennende person. Trine... hadde vel ikke noe særlig utvalg. Når én av de har sendt ved et bilde som ikke engang ligner og de andre er guttevalper uten erfaring med kvinnfolk så blir det hele ganske kleint. Olav er et kapittel for seg. Treig, mutt, kjip, frekk, gubbete dott. Anonymkode: 6b807...f56 Okey, nok oppgulp for idag. Stått opp på feil fot?😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #350 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Christoffer... Han snakker som et dovendyr, har utstråling som en potetsekk og konstant et ansiktsuttrykk som om han sitter på do og presser og lukter noe vondt. Er litt sånn... tufsete av seg. Andreas... vet ikke hvor kjekk han er. Jeg synes han er sjarmerende. Trodde først han var cocky men det er han ikke. Tror egentlig han har høyere energinivå enn vi fikk se i programmet, men jeg lurer på om det er fordi han hele tiden har likt ei av jentene som er veldig nedpå. Ronny... takler han ikke. Oppfører seg som om han er 3 år og går inn i sin første godeributikk. Han klarer ikke holde tilbake eller styre seg. Alt må gå fort og han lar seg begeistre av det meste på to bein. Hadde han ikke hatt barn hadde jeg trodd han var jomfru. Ble barna unnfanget med prøverør? Neida.., men han oppfører seg som om han skal få fitte for første gang. Han er harry som få, men det passer den nye dama hans. Hun virker også som en... ikke akkurat spennende person. Trine... hadde vel ikke noe særlig utvalg. Når én av de har sendt ved et bilde som ikke engang ligner og de andre er guttevalper uten erfaring med kvinnfolk så blir det hele ganske kleint. Olav er et kapittel for seg. Treig, mutt, kjip, frekk, gubbete dott. Anonymkode: 6b807...f56 Dette ☝️👏 Anonymkode: b50e4...e89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #351 Del Skrevet 12. januar 2021 Huffameg, utrolig at Christoffer ikke har lært mer om kvinner, med en mor som er så pågående? Det virker som han trodde at han var sikret en kjæreste bare fordi mange hadde meldt seg på. Helt utrolig at han er så sosialt inkompetent. Det er noe han virkelig må jobbe med. Og burde klart å ha noen normale samtaler med folk uten kamera i det minste. Da ingri eline sa:» han får velge den han vil», ja da var løpet kjørt. Hun virket utrolig utilpass når han valgte henne. Tror det var konkurransen og oppmerksomheten som gjorde at hun trivdes der, hun løper nok avgårde så fort kameraene er borte. Anonymkode: 6d024...dda 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. januar 2021 #352 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Huffameg, utrolig at Christoffer ikke har lært mer om kvinner, med en mor som er så pågående? Det virker som han trodde at han var sikret en kjæreste bare fordi mange hadde meldt seg på. Helt utrolig at han er så sosialt inkompetent. Det er noe han virkelig må jobbe med. Og burde klart å ha noen normale samtaler med folk uten kamera i det minste. Da ingri eline sa:» han får velge den han vil», ja da var løpet kjørt. Hun virket utrolig utilpass når han valgte henne. Tror det var konkurransen og oppmerksomheten som gjorde at hun trivdes der, hun løper nok avgårde så fort kameraene er borte. Anonymkode: 6d024...dda Kan jo virke som at noe har skjedd i neste episode. Kan Ingri-Eline ha fått nok, og reist? Kanskje litt for åpenbart å spoile av TV2, men jeg blir ikke overrasket om hun har sagt nei takk, ellers takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #353 Del Skrevet 12. januar 2021 ThathaGabor skrev (2 timer siden): Jeg tror at grunnen til at så mange trakk seg hos Christoffer er at der var det null flørt. Han bød ikke akkurat på seg selv heller. Fra det vi fikk se, i hvert fall. Så han friendzonet seg selv, i min mening. Jeg tror Christoffer gikk all in på Ingri helt fra starten og tenkte at bare hun ble igjen til slutt, ville det løse seg. Kan ikke huske ham ta initiativ til alenetid med noen av de andre jentene (de eneste gangene han snakket med dem på tomannshånd var da de trakk seg). Anonymkode: 0b7bf...439 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #354 Del Skrevet 12. januar 2021 Krutthøna skrev (3 minutter siden): Kan jo virke som at noe har skjedd i neste episode. Kan Ingri-Eline ha fått nok, og reist? Kanskje litt for åpenbart å spoile av TV2, men jeg blir ikke overrasket om hun har sagt nei takk, ellers takk. La du merke til at Lisbeth (hun som dro) sa før hun reiste «jeg håper ingen blir såret..» Og det var rett etter Christoffer hadde sagt at han hadde følelser for Ingri Eline. Så jeg tror nok at flere merket/visste at hun kanskje ikke var så veldig interessert likevel. Og hun fant nok fort ut at det ikke var noe gøy å stå igjen der alene, uten de andre jentene. Anonymkode: 6d024...dda 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #355 Del Skrevet 12. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: La du merke til at Lisbeth (hun som dro) sa før hun reiste «jeg håper ingen blir såret..» Og det var rett etter Christoffer hadde sagt at han hadde følelser for Ingri Eline. Så jeg tror nok at flere merket/visste at hun kanskje ikke var så veldig interessert likevel. Og hun fant nok fort ut at det ikke var noe gøy å stå igjen der alene, uten de andre jentene. Anonymkode: 6d024...dda Dette lå hvertfall jeg merke til og tenkte at jentene hadde snakket om det i mellom seg... Anonymkode: 9108b...e9b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 12. januar 2021 #356 Del Skrevet 12. januar 2021 Tror løpet er kjørt for Christoffer ja. Nesten litt synd på han så keitete og tafatt han er. Blir nok den nedturen for han. Og hadde virkelig Ronny tresko på seg på hjemmedaten i Bergen eller var det jeg som så feil?😲 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #357 Del Skrevet 12. januar 2021 Rart Olav er blitt sånn, når han har den kjekke familien 🙄 Forventet noe ekstremt traust, men moren hans var jo litt Hollywood 😅 Anonymkode: 5bdd7...4e5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #358 Del Skrevet 12. januar 2021 Elizia skrev (9 minutter siden): Tror løpet er kjørt for Christoffer ja. Nesten litt synd på han så keitete og tafatt han er. Blir nok den nedturen for han. Og hadde virkelig Ronny tresko på seg på hjemmedaten i Bergen eller var det jeg som så feil?😲 Du så ikke feil 😀 Anonymkode: ca461...91c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #359 Del Skrevet 12. januar 2021 Elizia skrev (28 minutter siden): Tror løpet er kjørt for Christoffer ja. Nesten litt synd på han så keitete og tafatt han er. Blir nok den nedturen for han. Og hadde virkelig Ronny tresko på seg på hjemmedaten i Bergen eller var det jeg som så feil?😲 Nope, det er vanlig fottøy i enkelte miljøer 😅 Anonymkode: 68509...6b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #360 Del Skrevet 12. januar 2021 3 hours ago, thinkywinky said: Men dere, sa virkelig Ronny at ungene snart skulle introduseres? Etter et kvarter? Ehh, du vet unger også har tilgang til TV og internett? Er jo bedre at blir introdusert for sin mor/far nye kjæreste personlig og ikke over TV-skjermen. Anonymkode: c13ae...377 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå