AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #201 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den munnharpa hadde satt kroken på døra for meg ihvertfall. Fikk helt vondt. Anonymkode: 0cf37...0d2 Jeg reagerte mer på historien bak sangen 🤔 hadde ikke satt pris på å få den historien servert, hadde lurt på om han enten hadde en skrue løs, eller prøvde å sjokkere meg. Selve munnharpen var grei nok.. Anonymkode: 6d024...dda 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #202 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde jeg kun hørt Olav, ikke sett ham, hadde jeg tenkt at dette var en eldre mann. Vet ikke om det er stemmen, dialekta eller den langsomme væremåten. Uansett hva Petter vil prøve og imponere med i neste episode - når ikke samtalen flyter (de bør vel være over smalltalk-fasen nå?) er det lite håp. Ronny virker ekstremt opptatt av hverdagen langt frem. Jeg har hele veien trodd at han velger Camilla, men så har jeg tenkt han kanskje går for Olivia, sånn for enkelhetens skyld, hun bor tydeligvis mye nærmere. Og at han angrer seg. Skuespillet hos Andreas og kameratene var beyond kleint. Er dette et talentshow? Jeg ventet nesten på swimsuit-delen av konkurransen. Og er det virkelig så viktig hva kameratene synes? Uansett, han har igjen 3 bra damer, så der skulle det være muligheter. Han er ikke redd for å ta styringa. Anonymkode: 0b7bf...439 Olav høres jo ut som Bjørn Eidsvåg så ikke rart du synes om en eldre mann 😅. Anonymkode: 03752...b18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 30. desember 2020 #203 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀 Anonymkode: ca461...91c Virker til å ende opp ofte uten klær, ja, men tenkte egentlig mer på hvorfor hun har godtatt at klippet vises på TV. Deltakerne må vel ha noen rettigheter der selv om de er med i en TV- serie. Tlf plinger sikkert i ett etter noe slikt med diverse creepy kommentarer 🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #204 Del Skrevet 30. desember 2020 Galdhøpiggen skrev (På 29.12.2020 den 3.18): Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️ Æsj, vær så snill'a mann... du bekrefter alle fordommer mot menn i én post. Anonymkode: 6b807...f56 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #205 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Olav høres jo ut som Bjørn Eidsvåg så ikke rart du synes om en eldre mann 😅. Anonymkode: 03752...b18 Og han måtte også gå og "ta en strekk" før middag, mens han trønderen var på og inviterte på date. Ikke en gang faren min på 83 tar hvil før middag... Anonymkode: 41258...188 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. desember 2020 #206 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Æsj, vær så snill'a mann... du bekrefter alle fordommer mot menn i én post. Anonymkode: 6b807...f56 Jasså?? Hadde det vært Justin Bieber skal jeg love deg at minimum 95% av kvinnene hadde vært helt i ekstase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 30. desember 2020 #207 Del Skrevet 30. desember 2020 Synes Olav er ganske søt, selv om han er traust. Han har hatt noen tørrvittige kommetater, og var absolutt årets beste frier under speed-daten! Han hadde faktisk gode spørsmål. Tror likevel Petter stiller sterkt, trass i at han virker noe umoden, så dette blir spennende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #208 Del Skrevet 30. desember 2020 ljosglimt skrev (25 minutter siden): Synes Olav er ganske søt, selv om han er traust. Han har hatt noen tørrvittige kommetater, og var absolutt årets beste frier under speed-daten! Han hadde faktisk gode spørsmål. Tror likevel Petter stiller sterkt, trass i at han virker noe umoden, så dette blir spennende. Han er traust, og det er Trine også. Så de er fine sammen. Tror de er en bedre match, tross alt. Det er noe med det innlandstemperamentet de har til felles. Anonymkode: 41258...188 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #209 Del Skrevet 30. desember 2020 Tror dere Ronny ender opp i et seriøst forhold med den han velger? Anonymkode: fe01f...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #210 Del Skrevet 30. desember 2020 Ronny er en følsom mann som ikke liker å såre noen, han har helt tydelig blitt glad i alle. Camilla var vel favoritten fra starten, men han virker betatt av Olivia også. Tror han får det bra uansett hvem av de han velger, de har jo alle barn så det er ikke noe minus at han ikke kan få flere. Unggutta aner jeg ikke hva skjer med, de må være litt mer frempå. Tror kanskje en viss ungkar ikke ønsker en dame som kler av seg på tv, det var et dårlig valg av henne selv om hun er ung. Kunne løpt ut i vannet og skylt bort edderkoppen med trusa på da. Synd at det skjedde, jeg likte henne før det og syntes hun virket ganske moden for alderen. Trine har to karer som begge har falt for henne. Olav virker litt traust og stille, men tror han ikke er helt bekvem med kameraene, Petter er overaskende på, litt umoden kanskje, men han vil virkelig ha henne. Tipper de prater bedre sammen utenfor filmingen alle sammen. Kommer til å savne serien når den er over, selv om jeg er veldig nysgjerrig på hvem som ender opp med hvem Anonymkode: ab605...c85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #211 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ronny er en følsom mann som ikke liker å såre noen, han har helt tydelig blitt glad i alle. Camilla var vel favoritten fra starten, men han virker betatt av Olivia også. Tror han får det bra uansett hvem av de han velger, de har jo alle barn så det er ikke noe minus at han ikke kan få flere. Unggutta aner jeg ikke hva skjer med, de må være litt mer frempå. Tror kanskje en viss ungkar ikke ønsker en dame som kler av seg på tv, det var et dårlig valg av henne selv om hun er ung. Kunne løpt ut i vannet og skylt bort edderkoppen med trusa på da. Synd at det skjedde, jeg likte henne før det og syntes hun virket ganske moden for alderen. Trine har to karer som begge har falt for henne. Olav virker litt traust og stille, men tror han ikke er helt bekvem med kameraene, Petter er overaskende på, litt umoden kanskje, men han vil virkelig ha henne. Tipper de prater bedre sammen utenfor filmingen alle sammen. Kommer til å savne serien når den er over, selv om jeg er veldig nysgjerrig på hvem som ender opp med hvem Anonymkode: ab605...c85 Ronny fremstår som blodharry, det samme gjør Olivia. Som jærbu, må jeg si at jeg skjems når jeg hører Olivia snakke. Håper han velger Camilla, men tror uansett at forholdet er dømt til å mislykkes. Høres enkelt ut å ta med seg barna å flytte til Klepp, men det er vel en far som også har sitt å si oppi alt. Velge han Olivia får han en som er like gjøk som han selv. Trine tror jeg ikke ender opp med noen. Hun gjør sikkert et valg, men tar det ikke noe videre. Hun har jo ikke lagt skjul på at hun aller helst skulle vært dette foruten. Er en søt jente, så jeg tror nok hun kan finne seg noe bedre, om det er lov å si. Christoffer er 28 år, men ser ut og oppfører seg som en fuglunge. Han virker uerfaren med damer, og jeg tviler på at han har hatt kjæreste før. Men, en gang er den første. Tror han bør velge en som er utadvendt og tar litt tak i situasjonene, eller blir det dølt. Hjelper heller ikke at mor og far bor vegg i vegg, og utøver stor innflytelse på sønnen sin. Andreas, har jeg ingen anelse om. Kanskje Karla? Søt dame, like bredskuldra som en stor mann. Anonymkode: b50e4...e89 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #212 Del Skrevet 30. desember 2020 Noen som vet hvor lenge Ronny har vært singel? Anonymkode: fe01f...b5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #213 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andreas, har jeg ingen anelse om. Kanskje Karla? Søt dame, like bredskuldra som en stor mann. Anonymkode: b50e4...e89 Nå må du slutte. Karla er slett ikke bredskuldret som en stor mann. Hun er vakker og flott, ser sterk ut. Anonymkode: 2cc19...0fa 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #214 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hvor lenge Ronny har vært singel? Anonymkode: fe01f...b5a Var det ikke 4 år? Tror han nevnte det i 1. episode... Anonymkode: e3703...f14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 30. desember 2020 #215 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) Hvis ikke Karla blir valgt, så kunne gjerne jeg tenkt meg en date med hun 😏 Veldig pen dame. Nesten som jeg lurer på om hun er med for å bygge en karriere via media etterpå (Instagram?) Jeg syns en av frieren til Trine sviket. Robert. Trine sa selv hun hadde store forhåpninger til han. På bildet han sende Trine, så ser han ut som en pen mann. Han sende samme bilde som han har som profilbilde på FB, det er fra januar 2017, snart 4 år siden! Han har lagt på seg veldig siden da, både på magen og i ansiktet. Ikke rart Trine ble skuffet. Jeg måtte se ti ganger på profilbilde og speed daten hans, før jeg kunne fastslå at det var han. Endret 30. desember 2020 av Frankenstein 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #216 Del Skrevet 30. desember 2020 Ronny...Den dialekten hans irritere meg sykt. Anonymkode: c7469...cc7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #217 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ronny...Den dialekten hans irritere meg sykt. Anonymkode: c7469...cc7 Dialekten er ikke så fin men han virker utrolig bra 🥰 Anonymkode: fe01f...b5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #218 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dialekten er ikke så fin men han virker utrolig bra 🥰 Anonymkode: fe01f...b5a Jeg synes dialekta er grei, men hvorfor vise seg på tv i skikkelig møkkete olabukser, det er ikke nødvendig. Anonymkode: ca461...91c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #219 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå må du slutte. Karla er slett ikke bredskuldret som en stor mann. Hun er vakker og flott, ser sterk ut. Anonymkode: 2cc19...0fa Enig! Hun er dødspen. Crusher litt på henne (er jente, haha). Ser atletisk og flott ut! Anonymkode: 71aa3...26c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #220 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes dialekta er grei, men hvorfor vise seg på tv i skikkelig møkkete olabukser, det er ikke nødvendig. Anonymkode: ca461...91c Ja klærne er ikke alltid like freshe. Han var greit antrukket på de første datene så han burde klare det samme nå på gården med damene også. Når han er utenfor fjøset såklart 🥰🥰 Anonymkode: fe01f...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå