AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #181 Del Skrevet 28. desember 2020 thinkywinky skrev (5 minutter siden): Kan stemningen bli kleinere enn når han drar fram munnharpa? Ja, når man inviterer på låvedate, skjenker vin og følger opp med å ikke si noen ting. Jaudå! Så satt me her da! Tenkje lite granne no ja! Jau! Djesus. Jeg håper praten går lettere når kameraet ikke følger med, men jeg tviler. Anonymkode: c80b7...23e 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #182 Del Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, når man inviterer på låvedate, skjenker vin og følger opp med å ikke si noen ting. Jaudå! Så satt me her da! Tenkje lite granne no ja! Jau! Djesus. Jeg håper praten går lettere når kameraet ikke følger med, men jeg tviler. Anonymkode: c80b7...23e 😂😅 Anonymkode: 7cca9...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 28. desember 2020 #183 Del Skrevet 28. desember 2020 Okei da, det er et godt poeng Nå er jeg over snittet på small talk, men det overrasker meg at de helt fra speed daten ikke har forberedt et par ting å snakke om. Skjønner jo at klippinga kan ha sitt å si, men når man melder seg på noe slikt kan man jo Google et par emner om man ikke er god på det! Håper neste sesong blir et par hakk opp fra årets. Eller har de brukt opp alle bøndene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 28. desember 2020 #184 Del Skrevet 28. desember 2020 Altså... Hei, nå vil jeg gjerne spille litt munnharpe for deg med øynene lukka og stor innlevelse. Det handler om ei gravid dame som blir knivstukket av kjæresten. Etterpå skal jeg sjarmere deg i senk med en fortelling om en kar som brant ned hele Vågå for å få ei dame han ville ha, hint hint, det handler eeeegentlig om meg og deg. 🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #185 Del Skrevet 28. desember 2020 Olav kommer til å få utrolig mange brev fra andre damer når han omsider er ferdig med JPK. Anonymkode: ff1b8...74d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #186 Del Skrevet 28. desember 2020 thinkywinky skrev (50 minutter siden): Årets sesong er bare sååå merkelig. Ronny virket sprudlende i introvideoene, nå er han bare slitsom og påtatt. Redd han kan bli klein i hverdagen. Håper det kommer av at stemningen generelt har vært klein der på gården i det siste. Trine... He-re-gud. Kan stemningen bli kleinere enn når han drar fram munnharpa? Ser dere andre foretrekker Olav, jeg går for trønderen. Han har humør! Men kjemien er vel ikke all verden. Tipper hun står fram i Dagbladet med ny type så fort serien er over for jeg kan ikke se at hun ender opp med noen av dem. Jeg tror Andreas ender opp med Bodil. Og Christoffer friendzoner alle og er fortsatt singel... Så enig med deg 😆👌 Anonymkode: 5bdd7...4e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #187 Del Skrevet 28. desember 2020 Årets sesong er bare så herlig! Flotte bønder, og sjarmerende friere Topp underholdning Anonymkode: c13ae...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #188 Del Skrevet 28. desember 2020 Ser for meg at dette blir sesongen hvor samtlige kommer til å angre på sistevalget sitt. Går noen uker og vipps er de sammen med "andreplassen". Bøndene fremstår som så vaklende og tafatte. Er det jeg som husker feil, eller er casten mye yngre i år enn tidligere? Anonymkode: 71b04...0ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 29. desember 2020 #189 Del Skrevet 29. desember 2020 Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 29. desember 2020 #190 Del Skrevet 29. desember 2020 Åherreeguuud! For en sesong... Synes alt går så tregt. Bare klein stillhet joo. Og Olav med munnharpe og historie om gravid dame som blir drept?! 🤦♀️ Han skal ha for den søte avslutningen "fryser du på hendene?". Endelig noen som initierer til kroppskontakt! Christoffer sin trestokk-poking 🤦♀️Altså, bare nei, hadde han vært 14.. Haha! Det skjer så mye rart 🤣 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #191 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så enig med deg 😆👌 Anonymkode: 5bdd7...4e5 Haha! Morsomt oppsummert Anonymkode: cf0e4...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #192 Del Skrevet 29. desember 2020 Hadde jeg kun hørt Olav, ikke sett ham, hadde jeg tenkt at dette var en eldre mann. Vet ikke om det er stemmen, dialekta eller den langsomme væremåten. Uansett hva Petter vil prøve og imponere med i neste episode - når ikke samtalen flyter (de bør vel være over smalltalk-fasen nå?) er det lite håp. Ronny virker ekstremt opptatt av hverdagen langt frem. Jeg har hele veien trodd at han velger Camilla, men så har jeg tenkt han kanskje går for Olivia, sånn for enkelhetens skyld, hun bor tydeligvis mye nærmere. Og at han angrer seg. Skuespillet hos Andreas og kameratene var beyond kleint. Er dette et talentshow? Jeg ventet nesten på swimsuit-delen av konkurransen. Og er det virkelig så viktig hva kameratene synes? Uansett, han har igjen 3 bra damer, så der skulle det være muligheter. Han er ikke redd for å ta styringa. Anonymkode: 0b7bf...439 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #193 Del Skrevet 29. desember 2020 18 hours ago, Galdhøpiggen said: Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️ Hun er nok glad for at du ikke er deg. Du er neppe noe å se på. Anonymkode: 712c1...95a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 29. desember 2020 #194 Del Skrevet 29. desember 2020 Å Ronny som omtaler seg som "godtepåsen"🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #195 Del Skrevet 29. desember 2020 Den munnharpa hadde satt kroken på døra for meg ihvertfall. Fikk helt vondt. Anonymkode: 0cf37...0d2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #196 Del Skrevet 29. desember 2020 Galdhøpiggen skrev (20 timer siden): Fin rumpe på Ingri-Eline, skulle gjerne vært der når trusen gikk av ☺️ Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀 Anonymkode: ca461...91c 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #197 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den munnharpa hadde satt kroken på døra for meg ihvertfall. Fikk helt vondt. Anonymkode: 0cf37...0d2 Syntes det var litt koselig Anonymkode: ca461...91c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #198 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀 Anonymkode: ca461...91c Ja det tenkt jeg å. Den edderkoppen var jo borte før hun reiste seg opp... og hvorfor gikk hun i vannet og skylte etterpå. Skjønte ikke noe av det der. Anonymkode: 0cf37...0d2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #199 Del Skrevet 29. desember 2020 mariie skrev (9 minutter siden): Å Ronny som omtaler seg som "godtepåsen"🙈 Uffda, gjorde han virkelig det? Anonymkode: ca461...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #200 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det med henne, hun dro opp kjolen og sprang i trusa for noen episoder siden. Og hvorfor tok hun av seg trusa nå, edderkoppen var jo ikke i inni trusa ... Fikk følelsen av behov for å vise seg frem 😀 Anonymkode: ca461...91c Ja det var spesielt, skjønte heller ikke det. Merkelig å gjøre sånt når du er på TV.. Anonymkode: 6d024...dda 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå