Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trine og Olav er så søte sammen. Håper det går rette veien for de ❤

Anonymkode: d9f92...906

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke litt merkelig å kysse på tv og så like etterpå si at man ikke har de rette følelsene? Hvorfor gi den andre forhåpninger? 

Anonymkode: fe01f...b5a

Det tok vel lenger tid enn hva vi ser. Gunhild sa jo «nå er det to måneder siden sist jeg var her», og det var kun 2-3 dager siden praten med Sigrid. Jeg trodde det pleide å gå litt tid mellom ferieturen og den siste innspillingen der de «definerer» hvordan det har gått? 

Dessuten, når man er der at man liker hverandre godt og prøver å finne ut av ting, så er det vel ikke så unaturlig å kysse for å komme litt nærmere hverandre og kjenne på følelsene? 

Så var det bare veldig synd det ikke gikk helt veien for dem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser at Camilla har flyttet inn på Klepp, men står ingenting om det er med eller uten barn. Noen som vet?

Anonymkode: 01c46...10c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en oversikt over sivilstatusen til samtlige bønder og friere i Jaktens-historie?

Anonymkode: c13ae...377

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalaB skrev (2 timer siden):

Det tok vel lenger tid enn hva vi ser. Gunhild sa jo «nå er det to måneder siden sist jeg var her», og det var kun 2-3 dager siden praten med Sigrid. Jeg trodde det pleide å gå litt tid mellom ferieturen og den siste innspillingen der de «definerer» hvordan det har gått? 

Dessuten, når man er der at man liker hverandre godt og prøver å finne ut av ting, så er det vel ikke så unaturlig å kysse for å komme litt nærmere hverandre og kjenne på følelsene? 

Så var det bare veldig synd det ikke gikk helt veien for dem. 

Jeg har alltid vært slik at jeg kjenner fort om jeg er interessert og vil noe mer, og vil jeg det så blir jeg fort forelsket. Finner med andre ord raskt ut av følelsene mine. Så for meg er det merkelig at noen bruker så lang tid på å vite om det kan bli noe eller ikke.
De har jo hatt flere uker på seg, hun burde vel ant på slutten det da han valgte henne at dette kanskje ikke føltes riktig. Jeg sliter med å ha noe sympati for henne, helt ærlig.

Anonymkode: 6d024...dda

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke litt merkelig å kysse på tv og så like etterpå si at man ikke har de rette følelsene? Hvorfor gi den andre forhåpninger? 

Fikk litt dårlige vibber allerede da de var hjemme hos henne. Det eneste hun pratet om var hvor fint det ble å vise han frem for vennene. Virket som et merkelig fokus for meg, litt som en premie som skulle vises frem. 

Anonymkode: b168e...7e4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har alltid vært slik at jeg kjenner fort om jeg er interessert og vil noe mer, og vil jeg det så blir jeg fort forelsket. Finner med andre ord raskt ut av følelsene mine. Så for meg er det merkelig at noen bruker så lang tid på å vite om det kan bli noe eller ikke.
De har jo hatt flere uker på seg, hun burde vel ant på slutten det da han valgte henne at dette kanskje ikke føltes riktig. Jeg sliter med å ha noe sympati for henne, helt ærlig.

Men alle er ikke like som deg? ;) Synes det var et litt merkelig utspill, noen bruker lengre tid enn andre på å finne ut av ting. Jeg fikk også et inntrykk av at hun virkelig prøvde å finne ut av det, og at hun gjerne ville få følelser og ga det en sjanse. Men så kom de dessverre ikke. Og sånn er det!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnifique skrev (52 minutter siden):

Men alle er ikke like som deg? ;) Synes det var et litt merkelig utspill, noen bruker lengre tid enn andre på å finne ut av ting. Jeg fikk også et inntrykk av at hun virkelig prøvde å finne ut av det, og at hun gjerne ville få følelser og ga det en sjanse. Men så kom de dessverre ikke. Og sånn er det!

Jeg tror de fleste vet med seg selv om noe er liv laga, slik er det blant de jeg kjenner av venner og bekjente. Og hvis du er en person som sliter med å finne ut av følelser så burde du holde deg vekk fra et slikt program. Synes synd på Andreas, han oppførte seg så bra hele programmet og var oppriktig ute etter å finne seg en kjæreste. Han fortjente ikke det Sigrid gjorde mot han. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fikk litt dårlige vibber allerede da de var hjemme hos henne. Det eneste hun pratet om var hvor fint det ble å vise han frem for vennene. Virket som et merkelig fokus for meg, litt som en premie som skulle vises frem. 

Anonymkode: b168e...7e4

Ja, hun virker ganske umoden når det kommer til følelser og forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tror de fleste vet med seg selv om noe er liv laga, slik er det blant de jeg kjenner av venner og bekjente. Og hvis du er en person som sliter med å finne ut av følelser så burde du holde deg vekk fra et slikt program. Synes synd på Andreas, han oppførte seg så bra hele programmet og var oppriktig ute etter å finne seg en kjæreste. Han fortjente ikke det Sigrid gjorde mot han. 

Alle har kanskje ikke samme erfaring med dating, og er usikre på egne følelser. Jeg forstår hva du mener med at de fleste nok har en viss magefølelse på om det kjennes rett eller ikke, men så ønsker en gjerne å prøve litt lengre for å se. Kanskje er det vanskelig å skille mellom magefølelsen, andre følelser og ikke minst hva man ønsker selv. Selvfølgelig skal man ikke holde en annen på pinebenken, men igjen, alle er ikke like. Hun ga det en sjanse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Leser at Camilla har flyttet inn på Klepp, men står ingenting om det er med eller uten barn. Noen som vet?

Anonymkode: 01c46...10c

Med barn....i hvertfall i følge lokalavisen.

Anonymkode: b50e4...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Med barn....i hvertfall i følge lokalavisen.

Allerede?! De har kjent hverandre i hva, 6 måneder? 😳😳

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Enig! 🙈🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ble det ikke sagt at hun ble værende på gården når kamerafolkene dro, og har vært der siden. Hadde hun ikke jobb og hun har barn så forsto ikke helt den

Anonymkode: ca461...91c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...