AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #241 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trine virker forholdvis «enkel» av seg. Overraskende at hennes flotte og oppegående friere faller som fluer, egentlig. Anonymkode: c13ae...377 Olav er jo den eneste oppegående frieren. Trine fortjener bedre, men håper hun gir Olav en sjanse Anonymkode: fe01f...b5a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #242 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 20.28): Nå må du slutte. Karla er slett ikke bredskuldret som en stor mann. Hun er vakker og flott, ser sterk ut. Anonymkode: 2cc19...0fa Er det hun med falske øyenvipper og mye sminke? Har aldri tenkt på at hun er bredskuldret men blir forstyrret av de lange kostene over øynene 😊 Tror hun er mye søtere i en naturlig utgave. Anonymkode: ca461...91c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 1. januar 2021 #243 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 12.41): Men, Ronny kan umulig være fra Klepp. De snakker ikke så bredt der. Han høres ut som en Hå-bu! Anonymkode: b50e4...e89 Han er fra Varhaug, etter hva jeg har forstått. EDIT: Nei, han er fra Klepp. Han snakker litt bredt ja, men han kommer jo fra gard på Klepp. Endret 2. januar 2021 av Frankenstein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #244 Del Skrevet 2. januar 2021 Flere som ikke får det mest sympatiske inntrykket av Camilla? I mine øyne virker hun ikke veldig oppriktig og har et nokså stort fokus på gården og den store plassen hun kan "vinne" om det ender opp med full klaff mellom de to. Olivia er tydelig på at det ikke er noen konkurranse for henne men en tid for å se om hun og Ronny passer sammen. Det er jo nettopp det det er. Mens Camilla sin er holdning er: "jeg skal vinne". Det har hun ordrett sagt selv. Og hun bagatelliserer fryktelig angående det å ta med seg barna til Klepp. Høres ut som det haster å flytte ned dit. Hva er galt med avstandsforhold? Olivia er mye til tider, men hun virker mye mer moden og reflektert rundt det hele. Synd det ikke ser ut som hun vinner jfr. et spoilerklipp fra episode2. Anonymkode: ff1b8...74d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 2. januar 2021 #245 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 17.02): Ronny er en følsom mann som ikke liker å såre noen, han har helt tydelig blitt glad i alle. Camilla var vel favoritten fra starten, men han virker betatt av Olivia også. Tror han får det bra uansett hvem av de han velger, de har jo alle barn så det er ikke noe minus at han ikke kan få flere. Unggutta aner jeg ikke hva skjer med, de må være litt mer frempå. Tror kanskje en viss ungkar ikke ønsker en dame som kler av seg på tv, det var et dårlig valg av henne selv om hun er ung. Kunne løpt ut i vannet og skylt bort edderkoppen med trusa på da. Synd at det skjedde, jeg likte henne før det og syntes hun virket ganske moden for alderen. Trine har to karer som begge har falt for henne. Olav virker litt traust og stille, men tror han ikke er helt bekvem med kameraene, Petter er overaskende på, litt umoden kanskje, men han vil virkelig ha henne. Tipper de prater bedre sammen utenfor filmingen alle sammen. Kommer til å savne serien når den er over, selv om jeg er veldig nysgjerrig på hvem som ender opp med hvem Anonymkode: ab605...c85 Kan han ikke få flere? Har han sagt det? 😊 Uansett.. Er ikke årets sesong utrolig treig? Jeg liker ikke den klippingen.. Og gjentakelsen.. Men jeg liker jo innholdet i programmet.. Men før var det mye bedre satt sammen, eller?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 2. januar 2021 #246 Del Skrevet 2. januar 2021 Arktis skrev (På 29.12.2020 den 15.17): Åherreeguuud! For en sesong... Synes alt går så tregt. Bare klein stillhet joo. Og Olav med munnharpe og historie om gravid dame som blir drept?! 🤦♀️ Han skal ha for den søte avslutningen "fryser du på hendene?". Endelig noen som initierer til kroppskontakt! Christoffer sin trestokk-poking 🤦♀️Altså, bare nei, hadde han vært 14.. Haha! Det skjer så mye rart 🤣 Ja.. Jeg syntes Olav sa noe om en armkrok også, jeg, men så valgte han altså å dra fram munnharpa i stedet. 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #247 Del Skrevet 2. januar 2021 Kaisamaia skrev (44 minutter siden): Kan han ikke få flere? Har han sagt det? 😊 Uansett.. Er ikke årets sesong utrolig treig? Jeg liker ikke den klippingen.. Og gjentakelsen.. Men jeg liker jo innholdet i programmet.. Men før var det mye bedre satt sammen, eller?? Ja, han sa det i presentasjonen. Han har to barn fra før Anonymkode: ff1b8...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #248 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Flere som ikke får det mest sympatiske inntrykket av Camilla? I mine øyne virker hun ikke veldig oppriktig og har et nokså stort fokus på gården og den store plassen hun kan "vinne" om det ender opp med full klaff mellom de to. Olivia er tydelig på at det ikke er noen konkurranse for henne men en tid for å se om hun og Ronny passer sammen. Det er jo nettopp det det er. Mens Camilla sin er holdning er: "jeg skal vinne". Det har hun ordrett sagt selv. Og hun bagatelliserer fryktelig angående det å ta med seg barna til Klepp. Høres ut som det haster å flytte ned dit. Hva er galt med avstandsforhold? Olivia er mye til tider, men hun virker mye mer moden og reflektert rundt det hele. Synd det ikke ser ut som hun vinner jfr. et spoilerklipp fra episode2. Anonymkode: ff1b8...74d Ronny virker nokså giret på at den han velger skal flytte inn asap, så det er vel ikke bare Camilla. Men, enig med deg. Ingenting galt i avstandsforhold. Mange som har det i flere år før de formaliserer forholdet med et samboerskap. Synes det er litt rart at hun bare kan ta ungene med seg fra Bergen til Klepp. Virker lite gjennomtenkt fra hennes side. Synes ikke Ronny passer med noen av de, men det kan være lurest å velge Olivia. De har en god tone, bor nære hverandre og kan treffes i hverdagen uten å måtte bo sammen fra dag 1. Se hvordan det utvikler seg. Tror uansett at han får en veldig god venn i Olivia. Anonymkode: b50e4...e89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #249 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ronny virker nokså giret på at den han velger skal flytte inn asap, så det er vel ikke bare Camilla. Men, enig med deg. Ingenting galt i avstandsforhold. Mange som har det i flere år før de formaliserer forholdet med et samboerskap. Synes det er litt rart at hun bare kan ta ungene med seg fra Bergen til Klepp. Virker lite gjennomtenkt fra hennes side. Synes ikke Ronny passer med noen av de, men det kan være lurest å velge Olivia. De har en god tone, bor nære hverandre og kan treffes i hverdagen uten å måtte bo sammen fra dag 1. Se hvordan det utvikler seg. Tror uansett at han får en veldig god venn i Olivia. Anonymkode: b50e4...e89 Enig i at han har vært tydelig på at han vil ha en kjæreste som også bor fast sammen med han, men han kan være litt vanskelig å tyde akkurat der synes jeg. Han prater i siste episode om at alt skal klaffe først, men er det så realistisk? På daten med Camilla virket han litt mer reservert igjen da C snakket om eventuell fremtid på gården hans. Med Olivia klaffer jo mye mer rent praktisk men at han er mer betatt av Camilla er nok ingen hemmelighet. Anonymkode: ff1b8...74d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3. januar 2021 #250 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, han sa det i presentasjonen. Han har to barn fra før Anonymkode: ff1b8...74d Men altså kan ikke eller vil ikke? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3. januar 2021 #251 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 8.29): Kjenner at den klippingen i årets sesong er så utrolig irriterende! Det er så dårlig filmet og klippet at samboeren min nesten ikke gidder å se lengre. Skjønner ikke hva som har skjedd, for har da ikke tenkt over dette tidligere... Anonymkode: fa7e1...8eb Jeg tenker at de gradvis har kommet dit de er i dag med klippingen. Har blitt verre og verre, liksom.. Det er veldig synd! Det er SÅ tregt og gjentakende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #252 Del Skrevet 3. januar 2021 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Men altså kan ikke eller vil ikke? 😊 Regner med han ikke kan lenger når han snakker om å ikke være i stand til det Anonymkode: ff1b8...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #253 Del Skrevet 3. januar 2021 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Jeg tenker at de gradvis har kommet dit de er i dag med klippingen. Har blitt verre og verre, liksom.. Det er veldig synd! Det er SÅ tregt og gjentakende. Helt enig. Forrige episode kunne de faktisk droppet og gått rett til valg hos de bøndene det gjelder (Ronny og Trine). Episode gav meg ingenting, kun skjermfyll. Anonymkode: b50e4...e89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. januar 2021 #254 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Kaisamaia skrev (6 timer siden): Jeg tenker at de gradvis har kommet dit de er i dag med klippingen. Har blitt verre og verre, liksom.. Det er veldig synd! Det er SÅ tregt og gjentakende. Det er et dårlig forsøk på å få et kjedelig program til å virke spennende, tror jeg. Det går alt for sakte. Bøndene kjeder seg, frierne kjeder seg, seerne kjeder seg. I år har jeg ikke trua på noen av bøndene/parene. Kanskje Ronny og Olivia, de er jo like spesielle begge to. Endret 3. januar 2021 av Meadow 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #255 Del Skrevet 3. januar 2021 Meadow skrev (57 minutter siden): Det er et dårlig forsøk på å få et kjedelig program til å virke spennende, tror jeg. Det går alt for sakte. Bøndene kjeder seg, frierne kjeder seg, seerne kjeder seg. I år har jeg ikke trua på noen av bøndene/parene. Kanskje Ronny og Olivia, de er jo like spesielle begge to. Ja, dette er også min konklusjon. Sist sesong var noe annet. Da var det flere herlige personligheter som gjorde at en ville følge med. Anonymkode: 27284...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #256 Del Skrevet 4. januar 2021 Hva tror dere om valgene da? Greier de å ta et, eller "feiger" de ut og dropper de ut og dumper begge to? Anonymkode: 71b04...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #257 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 15.45): Ronny virker nokså giret på at den han velger skal flytte inn asap, så det er vel ikke bare Camilla. Men, enig med deg. Ingenting galt i avstandsforhold. Mange som har det i flere år før de formaliserer forholdet med et samboerskap. Synes det er litt rart at hun bare kan ta ungene med seg fra Bergen til Klepp. Virker lite gjennomtenkt fra hennes side. Synes ikke Ronny passer med noen av de, men det kan være lurest å velge Olivia. De har en god tone, bor nære hverandre og kan treffes i hverdagen uten å måtte bo sammen fra dag 1. Se hvordan det utvikler seg. Tror uansett at han får en veldig god venn i Olivia. Anonymkode: b50e4...e89 Akkurat det tenkte jeg på også, hun har jo et par barn, vet ikke om det er kun en far eller flere, men hun kan jo ikke bare flytte de til et annet fylke og så skal de stakkars barna måtte reise frem og tilbake for å se faren sin, eller faren/ fedrene ikke får samvær så ofte som når de bor i samme by.... 🤔 Anonymkode: a1e7d...2fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #258 Del Skrevet 4. januar 2021 Det så jo ut til at Ronny og Camilla begynner å krangle allerede på tur 🙈 Anonymkode: 7cca9...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 4. januar 2021 #259 Del Skrevet 4. januar 2021 Olivia har en grusom klesstil. Ser ut som en bryggesjauer. Går virkelig damer på Klepp/i Hå med denne typen klær? Søt jente om hun hadde kledd seg normalt pent og fått vekk den grusomme asymmetriske frisyren. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #260 Del Skrevet 4. januar 2021 Hm. Bygge en familie. Sa Ronny. Uten å ha møtt ungene hennes engang. Spent på om det holder. Litt spent på Olav og Trine. Jeg googlet navnet hans for par-tre uker siden og da kom det opp flere steder han hadde søkt jobb. Som ikke var i nærheten av Vågå. Men kan selvsagt være langpendler da. Anonymkode: 44f5f...c46 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå