AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #221 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enig! Hun er dødspen. Crusher litt på henne (er jente, haha). Ser atletisk og flott ut! Anonymkode: 71aa3...26c Hun er ganske fin, ja Litt direkte. Samme med Ingri-Eline. Har litt x-faktor begge de to. Anonymkode: 41258...188 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 31. desember 2020 #222 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ronny...Den dialekten hans irritere meg sykt. Anonymkode: c7469...cc7 Jeg har samme dialekt selv, men måten Ronny prater på gjør dialekten enda styggere. Mener å huske at dialekten vår ble kåret til en av de styggeste i Norge, noe som er greit nok. De som bor på gård her, har en tendens til å prate ''bredere'', noe Ronny også gjør. Er ikke så vakkert, nei. 😄 Men men, er det ikke bare flott at vi har forskjellige dialekter. Endret 31. desember 2020 av Frankenstein 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 31. desember 2020 #223 Del Skrevet 31. desember 2020 Frankenstein skrev (18 timer siden): Jeg syns en av frieren til Trine sviket. Robert. Trine sa selv hun hadde store forhåpninger til han. På bildet han sende Trine, så ser han ut som en pen mann. Han sende samme bilde som han har som profilbilde på FB, det er fra januar 2017, snart 4 år siden! Han har lagt på seg veldig siden da, både på magen og i ansiktet. Ikke rart Trine ble skuffet. Jeg måtte se ti ganger på profilbilde og speed daten hans, før jeg kunne fastslå at det var han. Eller hva tenker dere? Forøvrige så syns jeg det er for gale at unge menn er så uatletiske. De er i sin beste alder. Ta dere sammen, gutter. 😁 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. desember 2020 #224 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) Frankenstein skrev (På 30.12.2020 den 21.09): Hvis ikke Karla blir valgt, så kunne gjerne jeg tenkt meg en date med hun 😏 Veldig pen dame. Nesten som jeg lurer på om hun er med for å bygge en karriere via media etterpå (Instagram?) Jeg syns en av frieren til Trine sviket. Robert. Trine sa selv hun hadde store forhåpninger til han. På bildet han sende Trine, så ser han ut som en pen mann. Han sende samme bilde som han har som profilbilde på FB, det er fra januar 2017, snart 4 år siden! Han har lagt på seg veldig siden da, både på magen og i ansiktet. Ikke rart Trine ble skuffet. Jeg måtte se ti ganger på profilbilde og speed daten hans, før jeg kunne fastslå at det var han. Jeg lurte på om det var samme mannen jeg også. Én ting var at utseendet ikke sto til forventningene, men han virket jo helt... hm... ikkesomfolkflest... mer får jeg vel ikke si om det før jeg bryter noen forumregler. Og Olivia har fått med seg at Ronny er hannkjønn? Utrolig harry begge to, men hva skjer med stilen til Olivia? Greit at man skal få kle seg som man vil, men det betyr ikke at det er flatterende for en voksen dame å kle seg som en basketspillende skaterboy. Han ene bonden virker jo helt uvant med damer og jeg skjønner at hun ene frieren dro... Trine er jo skjønn, men hun trives åpenbart ikke med situasjonen. Og de to frierne hennes skjønner jeg meg ikke på. En som alltid smiler men som ikke har noe å si og en annen som sier helt absurde ting og som virker følelsesmessig avstumpet og kjip. Merkelig sesong. Endret 1. januar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. desember 2020 #225 Del Skrevet 31. desember 2020 Frankenstein skrev (2 minutter siden): Eller hva tenker dere? Forøvrige så syns jeg det er for gale at unge menn er så uatletiske. De er i sin beste alder. Ta dere sammen, gutter. 😁 Dette må jo regnes som ren løgn! På engelsk heter det catfishing, man utgir seg for å være en annen enn den man er. Sorry, men her hadde jeg følt meg lurt. Men som sagt, oppførselen hans, måten å prate på og bete seg på var langt unna normal så kanskje det har skjedd noe med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #226 Del Skrevet 31. desember 2020 loveli skrev (2 minutter siden): Jeg lurte på om det var samme mannen jeg også. Én ting var at utseendet ikke sto til forventningene, men han virket jo helt... hm... ikkesomfolkflest... mer får jeg vel ikke si om det før jeg bryter noen forumregler. Og Olivia har fått med seg at Ronny er hankjønn? Utrolig harry begge to, men hva skjer med stilen til Olivia? Greit at man skal få kle seg som man vil, men det betyr ikke at det er flatterende for en voksen dame å kle seg som en basketspillende skaterboy. Han ene bonden virker jo helt uvant med damer og jeg skjønner at hun ene frieren dro... Trine er jo skjønn, men hun trives åpenbart ikke med situasjonen. Og de to frierne hennes skjønner jeg meg ikke på. En som alltid smiler men som ikke har noe å si og en annen som sier helt absurde ting og som virker følelsesmessig avstumpet og kjip. Merkelig sesong. Enig. I begynnelsen gikk Olivia litt mer rocka men feminint kledd med skinnjakker, jeans og smykker osv. Det kledde hun mye bedre. Og hun har pene øyne så hun trenger ikke så mye øyeskygge som hun bruker Anonymkode: fe01f...b5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #227 Del Skrevet 31. desember 2020 loveli skrev (2 timer siden): Dette må jo regnes som ren løgn! På engelsk heter det catfishing, man utgir seg for å være en annen enn den man er. Sorry, men her hadde jeg følt meg lurt. Men som sagt, oppførselen hans, måten å prate på og bete seg på var langt unna normal så kanskje det har skjedd noe med han. Er det samme mann??? Det var han som kom stokk, eller? Anonymkode: 41258...188 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. desember 2020 #228 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 18.32): Er det samme mann??? Det var han som kom stokk, eller? Anonymkode: 41258...188 Ja. Endret 6. januar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 31. desember 2020 #229 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var han som kom stokk, eller? Han som kom med stokk, ja. Som gave. Endret 31. desember 2020 av Frankenstein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #230 Del Skrevet 31. desember 2020 Frankenstein skrev (37 minutter siden): Han som kom med stokk, ja. Som gave. Og det bildet der er hva han sendte??? Er det mulig. Så flaut for ham. Anonymkode: 41258...188 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #231 Del Skrevet 31. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og det bildet der er hva han sendte??? Er det mulig. Så flaut for ham. Anonymkode: 41258...188 Flaut for deg å snakke dritt om andre på KG, mener du? Anonymkode: c13ae...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #232 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Flaut for deg å snakke dritt om andre på KG, mener du? Anonymkode: c13ae...377 Det bildet og virkelighet stemmer ikke overens i det hele tatt. Og det må være lov å si? Anonymkode: 41258...188 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #233 Del Skrevet 31. desember 2020 Hvis du hadde vært deltager i JPK hadde du likt å bli kontaktet av en frier utenom programmet? Anonymkode: fe01f...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #234 Del Skrevet 1. januar 2021 Frankenstein skrev (21 timer siden): Jeg har samme dialekt selv, men måten Ronny prater på gjør dialekten enda styggere. Mener å huske at dialekten vår ble kåret til en av de styggeste i Norge, noe som er greit nok. De som bor på gård her, har en tendens til å prate ''bredere'', noe Ronny også gjør. Er ikke så vakkert, nei. 😄 Men men, er det ikke bare flott at vi har forskjellige dialekter. Men, Ronny kan umulig være fra Klepp. De snakker ikke så bredt der. Han høres ut som en Hå-bu! Anonymkode: b50e4...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #235 Del Skrevet 1. januar 2021 Frankenstein skrev (21 timer siden): Eller hva tenker dere? Forøvrige så syns jeg det er for gale at unge menn er så uatletiske. De er i sin beste alder. Ta dere sammen, gutter. 😁 Enig!! Jeg reagerte spesielt på Petter og "smørbukken". To unge karer i tyveårene, blautfeite og utrente. No good. Men, nå er det vel noen som blir krenket. Noen av frierne til Trine, virker rett å slett sosialt avstumpet. Anonymkode: b50e4...e89 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #236 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig!! Jeg reagerte spesielt på Petter og "smørbukken". To unge karer i tyveårene, blautfeite og utrente. No good. Men, nå er det vel noen som blir krenket. Noen av frierne til Trine, virker rett å slett sosialt avstumpet. Anonymkode: b50e4...e89 Liker nesten ikke å si at jeg er enig, men jeg er det. Trine er en søt og sprudlende jente, litt kraftig men ser sunn ut. Noen av frierne er tjukke og utrente og virker usikre og nervøse. Må ha vært veldig vanskelig for henne. Skjønner at Olav er en av de siste, han virker mer voksen og ser faktisk litt mer atletisk ut enn de andre gjort (antagelig fordi han er litt høyere). Anonymkode: e267a...da3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #237 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men, Ronny kan umulig være fra Klepp. De snakker ikke så bredt der. Han høres ut som en Hå-bu! Anonymkode: b50e4...e89 Tre av de siste frierne hans kommer alle fra lenger sør på Jæren enn han selv så det kan godt hende han automatisk slår litt "om" til breiere dialekt rundt de. Han snakket ikke så bredt i presentasjonsvideoen Anonymkode: fe01f...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #238 Del Skrevet 1. januar 2021 Trine virker forholdvis «enkel» av seg. Overraskende at hennes flotte og oppegående friere faller som fluer, egentlig. Anonymkode: c13ae...377 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #239 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trine virker forholdvis «enkel» av seg. Overraskende at hennes flotte og oppegående friere faller som fluer, egentlig. Anonymkode: c13ae...377 Synes Trine virker som en flott jente på alle mulige måter. Litt stille og sjenert, men det er kanskje ikke så rart med de to "knallene" som er igjen. Anonymkode: b50e4...e89 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #240 Del Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tre av de siste frierne hans kommer alle fra lenger sør på Jæren enn han selv så det kan godt hende han automatisk slår litt "om" til breiere dialekt rundt de. Han snakket ikke så bredt i presentasjonsvideoen Anonymkode: fe01f...b5a Olivia snakker enda bredere/grovere enn Ronny. Hun kommer fra Hå (Matningsdal), så det er en naturlig forklaring i dialekten. En liten digresjon; Olivia har hatt en sykdom, som har gjort at hun mistet alt håret. Derfor bruker hun nå parykk. Anonymkode: b50e4...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå