Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TV 2 er nødt til å gjøre noe med klippingen. Fortid, nåtid, tilbake i tid igjen, det samme klippet flere ganger... Dette går ikke.

Og så ønsker vi å se alle bøndene i alle episodene, takk. 

Skjerpings!

Anonymkode: 39fc2...964

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klippinga denne sesongen veksler mellom å la meg føle meg svimmel og tro jeg har duppet av et øyeblikk.  Vi trenger ikke "cliffhangere" ti ganger per episode.

Anonymkode: 0b7bf...439

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine sa noe sånt som at hun ikke ventet å føle seg litt betatt (?) i løpet av denne tiden, så kanskje det er noe på gang likevel? I så fall tipper jeg telemarkingen drar det lengste strået. Det så ut som hun likte ham best allerede på speed daten, ut ifra kroppsspråket. 

Anonymkode: ac0b0...808

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine velger Olav. Lett å se at hun har blitt betatt av han med måten hun smiler og ser sjenert ned, i motsetning til med Petter der man får mer "mors/søster"-følelse av kontakten. 

Og det med dusjen, aldri i verden om det er noe snusk som skjer da, det har jo knapt vært en klem å spore av sesongen så langt.

Ellers irriterer det meg at vi knapt ser noe til 2 av bøndene. Mer romantikk, takk! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ikke klarer å skjære salat, hallo? Bor han hjemme hos mor fremdeles? Synes det er veldig spesielt å ikke en gang øve seg på normale, huslige oppgaver når man skal flytte inn til en potensiell kjæreste. Han måtte jo se den komme, at han skulle lage noe mat. 

Forstår Ronny godt når han prater med 10-barnsmoren. Hun virker veldig skuffet og litt irritert for hvorfor han måtte lage et problem ut av det. Men det kan jo faktisk bli et problem. For det første skal de ha plass til 10 unger, for det andre har ikke han barn og vil gjerne ha henne mest mulig i fred, og hva med økonomien og 10 barn?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/9/2020 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

Måten han ville få Jens til å se dårlig ut med feks å la han kutte salaten osv. 

Lol, Petter og Jens delte rom og ble kompiser, var bare en artig greie.

Anonymkode: c13ae...377

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

little fairy skrev (3 timer siden):

Han som ikke klarer å skjære salat, hallo? Bor han hjemme hos mor fremdeles? Synes det er veldig spesielt å ikke en gang øve seg på normale, huslige oppgaver når man skal flytte inn til en potensiell kjæreste. Han måtte jo se den komme, at han skulle lage noe mat. 

Forstår Ronny godt når han prater med 10-barnsmoren. Hun virker veldig skuffet og litt irritert for hvorfor han måtte lage et problem ut av det. Men det kan jo faktisk bli et problem. For det første skal de ha plass til 10 unger, for det andre har ikke han barn og vil gjerne ha henne mest mulig i fred, og hva med økonomien og 10 barn?

Tror Ronny har barn fra før, har han ikke?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (11 minutter siden):

Tror Ronny har barn fra før, har han ikke?

Jo, han har det. Ser jo på soverommet til den ene at det er typiske jenteting der.

Anonymkode: 41258...188

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jo, han har det. Ser jo på soverommet til den ene at det er typiske jenteting der.

Anonymkode: 41258...188

Tror det ble sagt at han hadde to barn.

Anonymkode: e267a...da3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

little fairy skrev (7 timer siden):

Skjønner hva du mener, og jeg er helt enig. Men må si at jeg etter å ha datet x antall menn, ikke lenger blir særlig overrasket over at en del mangler ferdigheter man skulle tro alle kunne. Dette gjelder også personer med høy utdannelse og som kommer fra hjem der det settes litt ''krav'' for å si det sånn. ...

Anonymkode: 1053b...94b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig at vi ikke får sett mer av Kristoffer eller Andreas.. kunne hatt litt av alle i hver episode. Virker som skikkelige jenter frierne dems

Anonymkode: 1f993...bde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2020 at 8:42 PM, AnonymBruker said:

Mye rart hun møter på speeddate altså! Altså, beklager å si det, men dem er ikke akkurat hunker noen av dem. Hun må jo ha hatt lite å velge mellom når hun plukket datere!

Anonymkode: dfbcc...c9f

Ikke sett dette programmet på mange år, men før filmet de når de får brevene og det prates om antall brev osv. Har de sluttet med det nå? Skjønner i grunn hvis de var det. Ene bonden får over 200 brev og neste bonde har kanskje ikke engang fått 10. Maksimalt flaut å se på. 

Anonymkode: db42e...278

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sykt det som skjedde nå i dagens episode !!

Hva? Hva ? Hva

Anonymkode: 36be5...a98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig teit løst det dusjklippet hos Trine.  Hvor dumme tror egentlig produksjonen at seerne er?  Jeg synes det dummer ned konseptet at vi skal lure på om det foregår noe mellom henne og Petter i dusjen.  

Jeg tror fremdeles ikke det blir noen kjæreste på Trine.  Olav er for treig for henne, Petter en anelse umoden.

Føler med Olivia og Karina hos Ronny, jeg tror de har helt rett i at Camilla har vært favoritt fra start.  

Den jenta som havner hos Christoffer må tåle en pågående og nysgjerrig svigermor...

Andreas får vi knapt se.  Hele sesongen føles amputert (på grunn av korona også, så klart), kanskje det er hos ham man rett og slett ikke har nok klipp til å fylle episodene med.  Han virker også ukomfortabel i settingen.

Anonymkode: 0b7bf...439

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun frieren på 20 hos Christoffer er så søt. Tror de kan passe sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 11.09):

Skjønner hva du mener, og jeg er helt enig. Men må si at jeg etter å ha datet x antall menn, ikke lenger blir særlig overrasket over at en del mangler ferdigheter man skulle tro alle kunne. Dette gjelder også personer med høy utdannelse og som kommer fra hjem der det settes litt ''krav'' for å si det sånn. ...

Anonymkode: 1053b...94b

Men kjære vene, hva har salatkutting med høyere utdanning å gjøre? Ingen.verdens.ting. Man lærer ikke det på universitetet... Du burde jobbe litt med fordommene/klasseforakten din 😅

Anonymkode: 97d19...bec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun frieren på 20 hos Christoffer er så søt. Tror de kan passe sammen.

Hun Ingri, ja? Veldig fin jente. Virker moden for sin alder også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av Andreas??? Ingenting hele episoden og ingenting i «neste episode» 😩

Anonymkode: 4961e...086

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men kjære vene, hva har salatkutting med høyere utdanning å gjøre? Ingen.verdens.ting. Man lærer ikke det på universitetet... Du burde jobbe litt med fordommene/klasseforakten din 😅

Anonymkode: 97d19...bec

Ikke meg du siterer, men det er jo en svært velkjent sak at personer med høy sosioøkonomisk status - som bl.a. inkluderer høy utdanning - har et sunnere kosthold og spiser mer grønt enn personer med lav sosioøkonomisk status. Hvis du velger ut en helt tilfeldig mann med høyere utdanning er det større sjanse for at han kan å kutte opp salat, enn tilsvarende dersom du velger ut en tilfeldig mann med lav/ingen utdanning.

Men det er selvsagt en avsporing!

Anonymkode: 55e57...0bc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...