AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #181 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du mister poenget mitt litt. Sier ikke at kvinner skal holde igjen. Jeg vil ka en kvinne som ikke vil ha sex på første date. En som er ordentlig. Om du holder igjen er du jo ikke det. Anonymkode: 746e7...ebb Du kunne holdt igjen selv. Hvorfor gjorde du ikke det? Anonymkode: 5f9f2...585 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #182 Skrevet 28. oktober 2020 6 minutter siden, fitnessjenta skrev: Dilemmaet her er jo hva dama er ute etter, og hvordan han skal forholde seg til henne framover. Ikke at TS hadde sex første kvelden. Han lurer på hvor mye han skal investere av følelser og commitment, eller om han skal forholde seg til det som bare en booty call. Preferansen hans er tydeligvis at jenta ikke ligger rundt, for at han skal vurdere det som kjærestemateriale, og måten hun inviterte til hjemmedate første kvelden og kastet seg over han før de ble kjent, er jo et rødt flagg om at hun kun vil ha sex - så jeg forstår at TS er usikker. Og den eventuelle usikkerheten gjør det greit å bruke ordene "løs" og " tøs" fordi......TS har dårlig ordforråd og ikke klarer å uttrykke hva han mener på en bedre måte? Don't think so. Anonymkode: f0289...d93 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #183 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, fitnessjenta skrev: Byttet ut han med hun i innlegget ditt, så kan du jo selv se hvor stor dobbeltmoral du har. Kan tenke meg at du hevder å være for likestilling og kaller deg «feminist»? Nei er ikke feminist. Ikke har jeg sex uten å være i et etablert forhold heller, men dømmer ikke de som har sex på første date av den grunn. Leste hele tråden og det skinner umodenhet gjennom alle innleggene fra TS. Dobbeltmoral å ha en mening som ikke er lik din. ok. Anonymkode: 7e400...71f 3
Lisa Rowe Skrevet 28. oktober 2020 #184 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mister poenget mitt litt. Sier ikke at kvinner skal holde igjen. Jeg vil ka en kvinne som ikke vil ha sex på første date. En som er ordentlig. Om du holder igjen er du jo ikke det. Anonymkode: 746e7...ebb Det er helt greit, alle har sine preferanser. Det som ikke er greit, er å allikevel velge å ha sex med vedkommende 3 (!!) ganger, for å deretter gå på internettet og stemple henne som løs. Om du ikke vil ha en kvinne som har sex på første daten, så burde du heller sagt ifra om dette når hun tok initiativet, og lett videre etter drømmedama. 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #185 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kunne holdt igjen selv. Hvorfor gjorde du ikke det? Anonymkode: 5f9f2...585 Hvorfor skulle jeg det? Hun var veldig gir på sex aka ikke ordentlig. Hun viste hva slags type jente hun er. Jeg får ikke følelser for sånne kvinner, men jeg kan få ståpikk! Og ikke kom med dobbeltmoral-greiene. Som mange av dere sier selv, dere drukner i tilbud om sex og har sikkert oftere sex enn de fleste menn. Tenk om det var like mye jobb å få sex som det er for menn, kvinne. Dere med den sterke sexlysten deres haha. Vet dere hva tørketid er? De fleste menn vet godt hva det er. Så klart sier jeg ikke nei til sex. Jeg. Er. Mann. Anonymkode: 746e7...ebb
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #186 Skrevet 28. oktober 2020 On 10/27/2020 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Haha dere er hysteriske😂 Alt jeg trengte å gjøre var å lure på om daten min var en tøs og så fosser det inn personangrep fra kvinner som følte seg truffet. Dere kan ligge rundt så mye dere bare vil. Ingen kan stoppe dere. Kanskje jeg knuller dere en dag hvis dere er heldig:) Men jeg blir ikke kjæreste med en kvinne som holder på slik. Natta Anonymkode: 746e7...ebb Hvorfor skal hun bli sammen med en mann som ligger rundt på første daten? Anonymkode: e9f87...81e 7
fitnessjenta Skrevet 28. oktober 2020 #187 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle jeg det? Hun var veldig gir på sex aka ikke ordentlig. Hun viste hva slags type jente hun er. Jeg får ikke følelser for sånne kvinner, men jeg kan få ståpikk! Og ikke kom med dobbeltmoral-greiene. Som mange av dere sier selv, dere drukner i tilbud om sex og har sikkert oftere sex enn de fleste menn. Tenk om det var like mye jobb å få sex som det er for menn, kvinne. Dere med den sterke sexlysten deres haha. Vet dere hva tørketid er? De fleste menn vet godt hva det er. Så klart sier jeg ikke nei til sex. Jeg. Er. Mann. Anonymkode: 746e7...ebb Tror sannsynligvis ikke denne jenta har følelser for deg heller, men at hun ønsker et ff-forhold. Dersom dette er aktuelt for deg så kan du jo kjøre på, ellers råder jeg deg til å droppe henne til du finner en som ønsker å date deg. Jenter i 2020 er veldig like menn, vi vil ha sex men har høyere krav til de vi vil inn i et forhold med. Dette er sannsynligvis grunnen til at hun lå med deg såpass fort uten å bli kjent, fordi hun ikke er interessert i noe mer (med deg). 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #188 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle jeg det? Hun var veldig gir på sex aka ikke ordentlig. Hun viste hva slags type jente hun er. Jeg får ikke følelser for sånne kvinner, men jeg kan få ståpikk! Og ikke kom med dobbeltmoral-greiene. Som mange av dere sier selv, dere drukner i tilbud om sex og har sikkert oftere sex enn de fleste menn. Tenk om det var like mye jobb å få sex som det er for menn, kvinne. Dere med den sterke sexlysten deres haha. Vet dere hva tørketid er? De fleste menn vet godt hva det er. Så klart sier jeg ikke nei til sex. Jeg. Er. Mann. Anonymkode: 746e7...ebb Så det er galt når du må jobbe for det og det er galt når du ikke må jobbe for det. Anonymkode: 5f9f2...585 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #189 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, fitnessjenta said: Tror sannsynligvis ikke denne jenta har følelser for deg heller, men at hun ønsker et ff-forhold. Dersom dette er aktuelt for deg så kan du jo kjøre på, ellers råder jeg deg til å droppe henne til du finner en som ønsker å date deg. Jenter i 2020 er veldig like menn, vi vil ha sex men har høyere krav til de vi vil inn i et forhold med. Dette er sannsynligvis grunnen til at hun lå med deg såpass fort uten å bli kjent, fordi hun ikke er interessert i noe mer (med deg). «Jenter i 2020 er veldig like menn» Jeg er født i feil tid ass. Hvis jeg ville vært sammen med en mann hadde jeg vært homo. Anonymkode: 746e7...ebb
Lisa Rowe Skrevet 28. oktober 2020 #190 Skrevet 28. oktober 2020 55 minutter siden, fitnessjenta skrev: Hadde du shamet jenta på samme måte dersom hun lå med en kar første kvelden, og deretter lurte på hva han var ute etter? Kan ta et eksempel: En jente starter en tråd på dette forumet der hun er usikker på en kar hun møter, fordi hver gang de har møttes så involverer det sex. Hun liker han, men er redd for at hun brukes for sex, og at fyren er en fuckboy. Hva hadde svarene vært da? Sannsynligvis noe a la: «dropp han, han bruker deg» eller «spør hva han er ute etter». Ingen hadde sittet og shamet TS da. Hvorfor slik dobbeltmoral? Forskjellen er vel at en jente som lurer på intensjonene til en gutt ikke gjør det på grunn av fordommer. Det er dessverre ikke uvanlig for jenter å bli brukt kun for sex. Ts mener dog at jenter som velger å ha sex på første date er løse tøser. Han har ikke bekymringer, han har fordommer. Muligens litt dårlig selvtillit også, siden han tydeligvis mener at han umulig kan være bra nok til å få ei jente genuint interessert etter én date, og at eneste konklusjon er at jenta må være en tøs som ligger rundt. 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #191 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: «Jenter i 2020 er veldig like menn» Jeg er født i feil tid ass. Hvis jeg ville vært sammen med en mann hadde jeg vært homo. Anonymkode: 746e7...ebb I hvilen tid ville du gjerne vært født? Anonymkode: 5f9f2...585 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #192 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, fitnessjenta skrev: I så fall virker det som at vi har tolket TS forskjellig. Han likte denne dama i utgangspunktet veldig godt, og kunne tenke seg å date henne. Men hun sender ut signaler på at hun kanskje bare vil ha sex med han, og ligger rundt. Om TS også ligger rundt er irrelevant, han er usikker på hvordan han skal tolke denne dama og hva hun er ute etter. Ser ikke problemet med det. Kanskje hun er like usikker på hvordan å tolke denne mannen. Han er ikke sentrum i universet. Anonymkode: 5d8bb...121 4
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2020 #193 Skrevet 28. oktober 2020 30 minutter siden, fitnessjenta skrev: Dilemmaet her er jo hva dama er ute etter, og hvordan han skal forholde seg til henne framover. Ikke at TS hadde sex første kvelden. Han lurer på hvor mye han skal investere av følelser og commitment, eller om han skal forholde seg til det som bare en booty call. Preferansen hans er tydeligvis at jenta ikke ligger rundt, for at han skal vurdere det som kjærestemateriale, og måten hun inviterte til hjemmedate første kvelden og kastet seg over han før de ble kjent, er jo et rødt flagg om at hun kun vil ha sex - så jeg forstår at TS er usikker! Da spør man. 1
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2020 #194 Skrevet 28. oktober 2020 7 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Forskjellen er vel at en jente som lurer på intensjonene til en gutt ikke gjør det på grunn av fordommer. Det er dessverre ikke uvanlig for jenter å bli brukt kun for sex. Ts mener dog at jenter som velger å ha sex på første date er løse tøser. Han har ikke bekymringer, han har fordommer. Muligens litt dårlig selvtillit også, siden han tydeligvis mener at han umulig kan være bra nok til å få ei jente genuint interessert etter én date, og at eneste konklusjon er at jenta må være en tøs som ligger rundt. Enig
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2020 #195 Skrevet 28. oktober 2020 Ts burde være glad han har funnet ei som ikke spiller spill men som følger lystene sine
fitnessjenta Skrevet 28. oktober 2020 #196 Skrevet 28. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Jenter i 2020 er veldig like menn» Jeg er født i feil tid ass. Hvis jeg ville vært sammen med en mann hadde jeg vært homo. Anonymkode: 746e7...ebb Det er litt skremmende, da. Kanskje du burde se etter kvinner fra utlandet? Der er det litt mer tradisjonelle kjønnsroller. Fakta er ihvertfall at dama ikke ønsker å date deg, men kan gjerne være ff med deg helt til drømmemannen dukker opp. Er dette noe du tenker du kan finne deg i, eller strider det mot dine verdier? I så fall burde du kutte henne ut. 1
Trolltunge Skrevet 28. oktober 2020 #197 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) 1 time siden, fitnessjenta skrev: I så fall syns jeg ordene fuckboy og mannehore også må bli slått like hardt ned på, da det også er ord som blir brukt av damer som er bitre på at fyren ikke hadde mer enn sex å tilby. Å være seksuelt frigjort må få være akseptert av begge kjønn, og å ha preferanser må også være akseptert. Alle disse stygge ordene er bare et resultat av dårlig kommunikasjon og mistolkning. Tenk deg at en dame startet en tråd der hun kalte fyren for fuckboy, og så hadde hele KG slengt ut spydige innlegg der de kalte henne tøs fordi hun selv valgte å ligge med han? Lite populært. Jeg synes også at fuckboy, mannehore, playboy og player kastes ut for ofte og ikke er ok benevnelse på menn kvinner selv har valgt å ha sex med, for så å slenge slikt etter mannen dersom det ikke blir et forhold. Jeg synes kvinner bør stå for sitt eget valg om å ha sex, ikke ha sex de selv tok et bevisst valg om å ha, og så furte dersom en relasjon ikke utviklet seg slik man ønsket. At en relasjon ikke utvikler seg slik man håpte på er en skuffelse både kvinner og menn jevnlig må tåle, og jeg blir ganske oppgitt av kvinner som da hevder "brukte meg for sex". Med mindre det var voldtekt valgte de jo selv å ha sex, de ble ikke brukt, de bestemte seg for å ha sex selv. Når det var det sex de selv ønsket er de ikke brukt, de hadde simpelthen sex. Begge to. Sex er absolutt ingen garanti for forhold, det kan til og med være spikeren i kista for at det kan bli et forhold, og absolutt alt som kan vise seg galt i forhold til å passe sammen kan komme frem etter sex. Håp, tro og ønsker om et forhold er kanskje ikke alltid gjensidig heller, så velger man å ha sex får man selv ta det valget og stå for det, selv om ting deretter ikke går som man helst skulle ønske. Vi kvinner dumper menn når vi føler for det, før sex eller etter, med stor selvfølge. Han var ikke rett, og det finner vi ut av når vi finner ut av det. Da dumpes han, om man har hatt sex eller ikke. Menn har faktisk ikke større plikt til å være forpliktet til evig kjærlighet på noe som helst punkt i dating de heller, så det er bare merkelig og urimelig at kvinner velger å ha sex med en mann, for så å hevde seg brukt. Jeg synes faktisk det er å redusere kvinners seksualitet også jeg. Sier omtrent det samme som å kalle kvinner løse om de har hatt sex med mange, for det undergraver det at kvinner også har behov for sex og glede av sex. Stakkars oss liksom, vi blir brukt bare. Sex er noe vi gir bort, ikke for egen del. 🤦♀️ Preferanser bør være akseptert ja, men folk bør stå for egne verdier. Menn som vektlegger at sex er noe spesielt som ikke bør deles med mange bør selv etterleve dette, og ikke ha andre regler for andre enn seg selv. Kvinner som synes at sex er noe så spesielt at det ikke skal deles med mange bør ikke selv velge å ha sex med noen, for så å hevde seg brukt. Er noe en viktig verdi for deg bør det være samsvar mellom holdninger og handlinger. Det er det ikke hos ts, som mener at KVINNER skal holde tilbake angående sex, mens menn kan knulle i vei. Det er mer et sus fra en kvinneundertrykkende fortid enn det kan forsvares som en viktig verdi /preferanse for TS. Det hadde vært lett å respektere dette om det også gjaldt ham selv og egne valg og handlinger. Det er forferdelig vanskelig å respektere mennesker, generelt, når de krever at andre skal leve etter andre regler enn de selv gjør. Endret 28. oktober 2020 av Trolltunge 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #198 Skrevet 28. oktober 2020 42 minutter siden, Trolltunge said: Jeg synes også at fuckboy, mannehore, playboy og player kastes ut for ofte og ikke er ok benevnelse på menn kvinner selv har valgt å ha sex med, for så å slenge slikt etter mannen dersom det ikke blir et forhold. Jeg synes kvinner bør stå for sitt eget valg om å ha sex, ikke ha sex de selv tok et bevisst valg om å ha, og så furte dersom en relasjon ikke utviklet seg slik man ønsket. At en relasjon ikke utvikler seg slik man håpte på er en skuffelse både kvinner og menn jevnlig må tåle, og jeg blir ganske oppgitt av kvinner som da hevder "brukte meg for sex". Med mindre det var voldtekt valgte de jo selv å ha sex, de ble ikke brukt, de bestemte seg for å ha sex selv. Når det var det sex de selv ønsket er de ikke brukt, de hadde simpelthen sex. Begge to. Sex er absolutt ingen garanti for forhold, det kan til og med være spikeren i kista for at det kan bli et forhold, og absolutt alt som kan vise seg galt i forhold til å passe sammen kan komme frem etter sex. Håp, tro og ønsker om et forhold er kanskje ikke alltid gjensidig heller, så velger man å ha sex får man selv ta det valget og stå for det, selv om ting deretter ikke går som man helst skulle ønske. Vi kvinner dumper menn når vi føler for det, før sex eller etter, med stor selvfølge. Han var ikke rett, og det finner vi ut av når vi finner ut av det. Da dumpes han, om man har hatt sex eller ikke. Menn har faktisk ikke større plikt til å være forpliktet til evig kjærlighet på noe som helst punkt i dating de heller, så det er bare merkelig og urimelig at kvinner velger å ha sex med en mann, for så å hevde seg brukt. Jeg synes faktisk det er å redusere kvinners seksualitet også jeg. Sier omtrent det samme som å kalle kvinner løse om de har hatt sex med mange, for det undergraver det at kvinner også har behov for sex og glede av sex. Stakkars oss liksom, vi blir brukt bare. Sex er noe vi gir bort, ikke for egen del. 🤦♀️ Preferanser bør være akseptert ja, men folk bør stå for egne verdier. Menn som vektlegger at sex er noe spesielt som ikke bør deles med mange bør selv etterleve dette, og ikke ha andre regler for andre enn seg selv. Kvinner som synes at sex er noe så spesielt at det ikke skal deles med mange bør ikke selv velge å ha sex med noen, for så å hevde seg brukt. Er noe en viktig verdi for deg bør det være samsvar mellom holdninger og handlinger. Det er det ikke hos ts, som mener at KVINNER skal holde tilbake angående sex, mens menn kan knulle i vei. Det er mer et sus fra en kvinneundertrykkende fortid enn det kan forsvares som en viktig verdi /preferanse for TS. Det hadde vært lett å respektere dette om det også gjaldt ham selv og egne valg og handlinger. Det er forferdelig vanskelig å respektere mennesker, generelt, når de krever at andre skal leve etter andre regler enn de selv gjør. Og si at det er undertrykkelse er så sykt overdramatisk😂 Anonymkode: 746e7...ebb
Trolltunge Skrevet 28. oktober 2020 #199 Skrevet 28. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og si at det er undertrykkelse er så sykt overdramatisk😂 Anonymkode: 746e7...ebb Jeg oppfatter det som det, eller som et forsøk på/ønske om å opprettholde seksuelle restriksjoner for kvinner på grunn av ønske om å inneha den seksuelle makten, på grunn av sjalusi og usikkerhet, eller andre ting som i ikke en eneste versjon av dette er noe bra, og alt av det ting som jeg hadde sett som svært røde flagg i møte med en mann med dette synet. Derimot kan jeg svært godt respektere menn og kvinner som har et slags ideelt/romantisk syn på at det seksuelle kun skal deles med den man elsker. Da må det imidlertid være en verdi man selv lever etter. Jeg klarer på ingen måte å respektere menn som holder fast ved et forhistorisk syn på at kvinner og menn ikke har en likeverdig seksualitet og likeverdig seksuelt handlingsrom. Så er det dessuten slik at alle menn jeg har truffet på i RL som har slike meninger har vært representanter fra mannskjønnet som på ingen måte har fremstått som kremen av menn. Det har vært ganske åpenbart at synet ikke kom av verken kunnskap eller noe som helst man kan klare å ha respekt for, men noe som ikke var bra. Det er rett og slett litt vanskelig å ha respekt for noe man kun har hørt fra de største mannsdustene man har truffet på, men aldri fra de menn man vet har vett og gode egenskaper. 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #200 Skrevet 28. oktober 2020 Sååå... DU har lov, men HUN har ikke lov...? Anonymkode: ac45d...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå