Gå til innhold

Var på badeland i dag og det var INGEN smittevern hensyn😯


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Syns du er ganske surmaga sjølv som heng ut et navngitt sted. Og virkelig - badeland på en søndag er for folk som ikke er redde for smitte - og som hellet tar seg en karantene om det viser seg at det plutselig skulle vere smitte der. Syns det er fint at folk på små steder uten smitte kan leve tilnærmet som før. Er jo avhengig av at ikke sånne som deg kommer fra rød sone steder og drar med seg smitte da. Mest sjokkert over deg i denne historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Plengionika skrev:

Oi her var det mange sure svar 😵

Vi har vært på kino, men der er det jo virkelig tatt hensyn til smittevern. Skjønner at det er litt andre forhold og at man ikke bør oppsøke slike steder om man er hysterisk, men det er jo uansett urovekkende at denne svømmehallen ikke engang har valgt å ha et eller to skap avsperret i mellom de åpne. 

 

Kanskje de trodde folk klarte å holde avstand selv om skapene ikke var avsperret. Jeg blir skremt av hvor lite ansvar folk tar selv. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo sterk begrensing på antall tillatte i basseng/garderobe og folk må stå i kø en uke i forveien for å få plass på tilmålt tid i svømmehallen. Synes det er oppsiktsvekkende at ikke andre svømmehaller har samme praksis, men bare kjører på som at corona ikke finnes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bttb skrev:

Syns du er ganske surmaga sjølv som heng ut et navngitt sted. Og virkelig - badeland på en søndag er for folk som ikke er redde for smitte - og som hellet tar seg en karantene om det viser seg at det plutselig skulle vere smitte der. Syns det er fint at folk på små steder uten smitte kan leve tilnærmet som før. Er jo avhengig av at ikke sånne som deg kommer fra rød sone steder og drar med seg smitte da. Mest sjokkert over deg i denne historien.

Jeg har vært her i to uker og nesten ikke vært i nærheten av folk, og det siste jeg gjorde før jeg reiste fra Bergen var å ta en Corona test, så jeg har ikke Corona.

Jeg var ikke klar over at det var fullt her i svømmehallen. Trodde det var de samme tiltakene som i Bergen med spriting, avstand, håndvask, avstengte skap og det at man må skrive seg opp med navn/tlfnr i tilfelle smittesporing.. 

Trodde det var like mye smitteforebyggende her som hjemme i Bergen. 

Dette er ikke uthenging, men her må kommunen skjerpe seg og ta et kollektivt ansvar. 

Ts

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 20.50, Tough cookie skrev:

Jeg har vært her i to uker og nesten ikke vært i nærheten av folk, og det siste jeg gjorde før jeg reiste fra Bergen var å ta en Corona test, så jeg har ikke Corona.

Jeg var ikke klar over at det var fullt her i svømmehallen. Trodde det var de samme tiltakene som i Bergen med spriting, avstand, håndvask, avstengte skap og det at man må skrive seg opp med navn/tlfnr i tilfelle smittesporing.. 

Trodde det var like mye smitteforebyggende her som hjemme i Bergen. 

Dette er ikke uthenging, men her må kommunen skjerpe seg og ta et kollektivt ansvar. 

Ts

Enig med deg! Ta kontakt med kommunen så de får mulighet til å rydde opp 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...