AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #81 Skrevet 8. april 2021 Debatter som denne er det svært mange av på LHBT-nettstedet Gaysir. Av homser, for homser og med homser. Edit: folk som mener 70% av menn har pr def stor penis og som mener 80% av dem er homofile, og som er overbevist om at 90% av disse har profil på Gaysir. De øvrige 10% har profil på Kvineguiden 😄 Anonymkode: 72915...450
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2021 #82 Skrevet 9. april 2021 Hvis du TS er redd daten har stor penis, er du nok redd for at det skal gjøre ondt. Så da er kommunikasjonen nødvendig og at du stoler på han. Uansett er det best at du trer deg ned på den, så har du bedre kontroll. Unngå doggy med krum rygg, da kommer han lengst inni deg. Likens hvis du ligger på magen når han knuller deg, da er det ikke så lett å unnvike støtene hans... hvis han blir overivrig eller tar deg for hardt. Håper det går/gikk greit med deg og daten din🧡 Igrunn er tuppen pluss noen cm nok for min del, spesielt hvis man vet at noen er trang. Men tranghet er også forbundet med kåthet, så da blir forspillet enda viktigere... god smøring er alfa omega uansett, og det viktigste er at du sier ifra hvis du føler ubehag.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #83 Skrevet 9. april 2021 Uakseptabel skrev (På 6.4.2021 den 22.40): Min største frykt. Legen fikk så vidt inn den der man tar celleprøve med.. men vil nå tro at det skal noe til at han ikke kommer inn i det hele tatt Ja jeg også Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #84 Skrevet 9. april 2021 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Hvis du TS er redd daten har stor penis, er du nok redd for at det skal gjøre ondt. Så da er kommunikasjonen nødvendig og at du stoler på han. Uansett er det best at du trer deg ned på den, så har du bedre kontroll. Unngå doggy med krum rygg, da kommer han lengst inni deg. Likens hvis du ligger på magen når han knuller deg, da er det ikke så lett å unnvike støtene hans... hvis han blir overivrig eller tar deg for hardt. Håper det går/gikk greit med deg og daten din🧡 Igrunn er tuppen pluss noen cm nok for min del, spesielt hvis man vet at noen er trang. Men tranghet er også forbundet med kåthet, så da blir forspillet enda viktigere... god smøring er alfa omega uansett, og det viktigste er at du sier ifra hvis du føler ubehag. Takk, men vi prøvde ikke.. Anonymkode: aa95c...bb8 1
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2021 #85 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, men vi prøvde ikke.. Anonymkode: aa95c...bb8 Ok, ville bare dele litt erfaring. Smerter hører ikke hjemme i sex, så lenge det ikke er noen som tenner på det. Men du fikk jo iallefall en viss peiling på hva det innebærer...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #86 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 0.38): Ja denne tråden er ikke selvmordsfuel for menn som har mellom 15-16 cm jøsse navn ikke rart menn ikke tror på kvinner som sier at størrelsen ikke betyr noe. Anonymkode: 9ee25...e1e AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 2.15): Denne tråden er ren suicide fuel for oss menn som er under gjennomsnittlig i størrelsen. Anonymkode: ba55f...3b3 Så frekt!!!!! 🤯 Jeg er redd for store peniser, så dere kunne støttet meg og andre damer og vært med oss. Istedenfor så bruker dere min tråd til å klage??? Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #87 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så frekt!!!!! 🤯 Jeg er redd for store peniser, så dere kunne støttet meg og andre damer og vært med oss. Istedenfor så bruker dere min tråd til å klage??? Anonymkode: aa95c...bb8 Tror bare at disse tror at dette er nok en trolletråd der konseptet er bare å skryte og gjøre narr av dem som har medium eller normal stor penis, vi hadde noen som faktisk sa til noen her med med 15cm penis at han skulle bare ta livet sitt for han fortjente ikke å forplante seg. Og det har vært mange av disse trådene her inne og jeg som har vært aktivt i swingermiljø, må bare gjenta at dette faen ikke stemmer det finnes karer med forskjellige størrelser og ja det er kvinner som er sizequeens, men en mann med normal penis klarer seg fint i det miljøet også. Men jeg synes synd på de litt yngre karene som tar dette til seg og blir usikre på seg selv og som ikke tørr å date pga av det. Og det er litt for mange troll her inne som elsker å provosere å få andre til å føle seg ille pga av det og som elsker å mobbe folk. Anonymkode: a323f...997 2
Elaine Marley Skrevet 10. april 2021 #88 Skrevet 10. april 2021 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå