AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #61 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel ikke noe problem? Bare å oppføre deg det, så blir du ikke dumpet, og så kan du leve på den grønne gren hele livet. Anonymkode: 8728c...0cc ?????????? Noen som kan forklare det svaret her? Anonymkode: c3186...5af 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #62 Skrevet 6. april 2021 Maggi2 skrev (På 25.10.2020 den 18.18): Hadde noe på gang med en mann med diger penis for lenge siden. Litt skummelt i starten kanskje, og slett ikke enkel å suge. Men digg når jeg ble vant til den, faktisk diggeste pikken jeg har vært borti 😊 Ja, noen er videere enn andre og noen er trangere, heldig du som kunne nyte en stor pikk! Anonymkode: c3186...5af
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #63 Skrevet 6. april 2021 For ett luksusproblem! Verre andre veien. Født og revnet og skulle gjerne hatt han daten din. Hadde nok gått fint her🤣🤣 Anonymkode: c3ce6...28a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #64 Skrevet 6. april 2021 Milky skrev (På 25.10.2020 den 15.56): Jeg svarer jo seriøst haha. Vaginaen din er laget for å presse ut en hel baby. Da skal den tåle en stor penis også Forskjellen er vel at fødsel er ekstremt smertefullt, mens sex skal være ikke bare komfortabelt, men deilig i tillegg. Blir en rimelig rar sammenligning. Anonymkode: e4218...744 2
Uakseptabel Skrevet 6. april 2021 #65 Skrevet 6. april 2021 Min største frykt. Legen fikk så vidt inn den der man tar celleprøve med.. men vil nå tro at det skal noe til at han ikke kommer inn i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #66 Skrevet 6. april 2021 Milky skrev (På 25.10.2020 den 17.38): 18 cm lang.. vet ikke omkrets men den er tjukk også😂 Ja denne tråden er ikke selvmordsfuel for menn som har mellom 15-16 cm jøsse navn ikke rart menn ikke tror på kvinner som sier at størrelsen ikke betyr noe. Anonymkode: 9ee25...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #67 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det ikke kjedelig å måtte leve med en liten eller mye mindre når du er vant til så stor? jeg hadde savnet det Anonymkode: c3186...5af Som mann som har vært med skikkelige trange damer og møtte ei som var veldig vid må jeg si meg enig. Savnet de trange damene jeg hadde vært med før (for å snu litt om på rollene).. Anonymkode: bc0be...b14 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #68 Skrevet 7. april 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja denne tråden er ikke selvmordsfuel for menn som har mellom 15-16 cm jøsse navn ikke rart menn ikke tror på kvinner som sier at størrelsen ikke betyr noe. Anonymkode: 9ee25...e1e Tar denne anonym da dette vil bli stemplet som skryt. Jeg har 19cm og god omkrets, fått mye komplimenter og de kommer ofte tilbake for mer 😅 Kvinner bryr seg absolutt om størrelse! Anonymkode: bbaa8...3af 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #69 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar denne anonym da dette vil bli stemplet som skryt. Jeg har 19cm og god omkrets, fått mye komplimenter og de kommer ofte tilbake for mer 😅 Kvinner bryr seg absolutt om størrelse! Anonymkode: bbaa8...3af Bortsett fra litt over normalområdet stor, hva annet gjør du som får dem til å komme tilbake? Anonymkode: f751e...092
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #70 Skrevet 7. april 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Tar denne anonym da dette vil bli stemplet som skryt. Jeg har 19cm og god omkrets, fått mye komplimenter og de kommer ofte tilbake for mer 😅 Kvinner bryr seg absolutt om størrelse! Anonymkode: bbaa8...3af Småtteri, jeg har 23 cm lang og 17 i omkrets. Damene kommer aldri tilbake likevel 😅 Anonymkode: 4be3a...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #71 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 18.35): Både fordomsfullt og rasistisk. Forskning viser svært liten forskjell mellom etnisiteter. Anonymkode: 112fa...cbf Det er også rasistisk å kalle svarte mennesker for "neger". Veldig interessant hvordan du mener idiotisk påstand som det er rasistisk og fordomsfulle men ikke at han kalt svarte menn negre🤔 Anonymkode: 8d9e6...0b6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #72 Skrevet 7. april 2021 Lorieen skrev (På 25.10.2020 den 17.11): For noe tull. Jeg har født fire barn og aldri revna en eneste millimeter - og barn nummer to var 40 cm rundt hodet (Gjennomsnittet er 35). Så du aldri revna betyr at andre kvinner ikke revner? Mange kvinner revner under fødsel og kjenner til flere som har gått gjennom det. Tenk godt før du sier noe så idiotisk. Anonymkode: 8d9e6...0b6 4
Maggi2 Skrevet 7. april 2021 #73 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 16.04): Er det ikke kjedelig å måtte leve med en liten eller mye mindre når du er vant til så stor? jeg hadde savnet det Anonymkode: c3186...5af Nei vil ikke si det. Mannen nå har en litt over gjennomsnittet stor, altså ikke liten. Var ikke sammen med "mr Big" (🤣) så lenge heller, og klarte aldri å bli forelsket i han, så han er ikke noe savn..
Lorieen Skrevet 7. april 2021 #74 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så du aldri revna betyr at andre kvinner ikke revner? Mange kvinner revner under fødsel og kjenner til flere som har gått gjennom det. Tenk godt før du sier noe så idiotisk. Anonymkode: 8d9e6...0b6 Det er langt flere kvinner som IKKE revner enn som revner, faktisk. Sjekk statistikk!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #75 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Småtteri, jeg har 23 cm lang og 17 i omkrets. Damene kommer aldri tilbake likevel 😅 Anonymkode: 4be3a...d0c Troll. Ingen skryter av at de er elendige i senga. Anonymkode: f751e...092
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #76 Skrevet 7. april 2021 Jeg hadde en kjæreste som var ca 18 cm i omkrets. Det sluttet aldri å gjøre vondt å ha sex og det var umulig å få orgasme. Etterhvert ble hele skjedekransen så hoven at det så ut som om skjedeinngangen var full av hemmoroider. Altså jeg så helt sprengt ut nedentil. Alt ble bra igjen etter at det ble slutt heldigvis. Noen år etterpå traff jeg en fyr med en 22 cm lang og ca 16 cm i omkrets. Nå gikk det fint å ha sex, bare jeg var våt nok, men hvis vi hadde mye sex flere dager på rad, fikk jeg betent skjedekrans og hovnet opp igjen. Det ble så smertefullt at jeg på det verste måtte ha sexfri i et par uker inntil hevelsen gikk ned. Så ja, en mann kan absolutt være for stor også. Men vi burde nok ha vært mye flinkere til å bruke glidemiddel hver gang. Kanskje jeg hadde sluppet smertene og hevelsene da. Anonymkode: 6319f...0d5 1
3lis3 Skrevet 7. april 2021 #77 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 15.40): Har noenn vært sammen med en som har stor penis. Blir man vant med det?? Anonymkode: aa95c...bb8 Oh yes. Og da ønsker man ikke små lenger.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #78 Skrevet 8. april 2021 Denne tråden er ren suicide fuel for oss menn som er under gjennomsnittlig i størrelsen. Anonymkode: ba55f...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #79 Skrevet 8. april 2021 3lis3 skrev (11 timer siden): Oh yes. Og da ønsker man ikke små lenger. Syns du at du bidrar til å formidle noe positivt med denne typen shaming av normale menn som ikke har stor penis? Maks 2% av menn har det som defineres som en stor penis. Det vil si at 98% av alle menn er ubrukelig fordi de har en normal penis.. Hadde du likt om menn bare var fornøyd med 2% av damene i Norge? Hva din personlige preferanse er, må være din greie. Men har man ikke noe fint å si om andre så er det bedre å la være kanskje? Trodde dette var noe foreldre lærte barna sine fra de var unge... Anonymkode: bc0be...b14 1
3lis3 Skrevet 8. april 2021 #80 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Syns du at du bidrar til å formidle noe positivt med denne typen shaming av normale menn som ikke har stor penis? Maks 2% av menn har det som defineres som en stor penis. Det vil si at 98% av alle menn er ubrukelig fordi de har en normal penis.. Hadde du likt om menn bare var fornøyd med 2% av damene i Norge? Hva din personlige preferanse er, må være din greie. Men har man ikke noe fint å si om andre så er det bedre å la være kanskje? Trodde dette var noe foreldre lærte barna sine fra de var unge... Anonymkode: bc0be...b14 I et forum som dette handler det ikke om å skryte hverandre opp i skyene og late som om alt er liker bra. Når folk spør om noe her tror jeg folk setter pris på at man er ærlig og svarer det man mener. Selv setter jeg umåtelig stor pris på store peniser. Små peniser gir meg ingenting, og middels er.... ja, middels. Det er min oppriktige mening og da må jeg få si dominert mening. Så kan du elske små peniser og si hva du vil om det. Jeg skal i alle fall ikke kritisere deg for å si din mening om størrelsen på peniser. hvis alle er ærlige og skriver ærlige svar på det som blir spurt om, så får man et nyansert svar med flere meninger. Du er i alle fall ikke ærlig hvi alle svarer at: Størrelsen betyr ikke noe. Det er mannen den henger på som betyr noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå