SlemUlv Skrevet 25. oktober 2020 #41 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, Badbunny skrev: Jeg svarer jo seriøst haha. Vaginaen din er laget for å presse ut en hel baby. Da skal den tåle en stor penis også Kroppen bruker noen måneder på å gjøre seg klar til dette, man kan IKKE sammenlignet dette med å ha sex med en penis som er for stor for kvinnen det gjelder! 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #42 Skrevet 25. oktober 2020 24 minutter siden, SlemUlv skrev: Kroppen bruker noen måneder på å gjøre seg klar til dette, man kan IKKE sammenlignet dette med å ha sex med en penis som er for stor for kvinnen det gjelder! Ja og hun dama bare ødelegger hele tråden så det var ikke seriøst. Tror ikke hun er dame heller. Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #43 Skrevet 25. oktober 2020 4 timer siden, Badbunny skrev: Men hvorfor er du bekymret? Ja det blir kanskje litt for trangt i starten men det er jo bare deilig? Det går seg til Deilig når det gjør vondt? Ehh, jaha, når ble smerter deilig... Anonymkode: 02eb0...72a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #44 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Deilig når det gjør vondt? Ehh, jaha, når ble smerter deilig... Anonymkode: 02eb0...72a Tror at mange ikke forstår. Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #45 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror at mange ikke forstår. Anonymkode: aa95c...bb8 Det det koker ned til, er at ingen her kan gi deg fasit på om det vil gå seg til. Det kan gjøre det, og det kan forbli smertefullt. Det er kroppslige og mentale faktorer involvert, og du er ikke lik noen annen. Kun du kan ta valget om å prøve, og hvor lenge du skal prøve. Lykke til! Neste gang noen prøver å kuppe en tråd som er din, så rapportér allerede den første posten som ikke har noe med saken å gjøre. Det er så jævlig ufint gjort. Anonymkode: 87134...288 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #46 Skrevet 25. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det det koker ned til, er at ingen her kan gi deg fasit på om det vil gå seg til. Det kan gjøre det, og det kan forbli smertefullt. Det er kroppslige og mentale faktorer involvert, og du er ikke lik noen annen. Kun du kan ta valget om å prøve, og hvor lenge du skal prøve. Lykke til! Men det er lov å spørre. Det kan jo være noen som har opplevd det. Anonymkode: aa95c...bb8
Elaine Marley Skrevet 25. oktober 2020 #47 Skrevet 25. oktober 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #48 Skrevet 25. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er lov å spørre. Det kan jo være noen som har opplevd det. Anonymkode: aa95c...bb8 Selvsagt. Folk er jo her for å dele erfaringer, men du får det ikke enklere av å høre om andres opplevelser, når de spriker i alle retninger. Anonymkode: 87134...288
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #49 Skrevet 25. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Folk er jo her for å dele erfaringer, men du får det ikke enklere av å høre om andres opplevelser, når de spriker i alle retninger. Anonymkode: 87134...288 Men de gjør jo ikke det da Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #50 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg har 16 i omkrets og damene bokstavelig talt omfavner den. Anonymkode: 22d7d...814
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #51 Skrevet 26. oktober 2020 Hva er det med Kvinneguiden og penisstørrelser? 🤯 Anonymkode: 751c9...071 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #52 Skrevet 26. oktober 2020 På 25.10.2020 den 17.11, Lorieen skrev: For noe tull. Jeg har født fire barn og aldri revna en eneste millimeter - og barn nummer to var 40 cm rundt hodet (Gjennomsnittet er 35). Da har du ikke den trangeste vaginaen i utgangspungtet. De fleste revner faktigst der nede. Anonymkode: bc0be...b14 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #53 Skrevet 26. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke den trangeste vaginaen i utgangspungtet. De fleste revner faktigst der nede. Anonymkode: bc0be...b14 Fødsel er noe av det farligste man opplever i livet. Bare fordi vi har god medisinsk ekspertise at man overlever. Så jeg vil ikke høre mer om fødsel her i tråden. Jeg vil høre om noen har blitt vant med stor penis og synes det er bedre etter hvert. Anonymkode: aa95c...bb8
Lorieen Skrevet 26. oktober 2020 #54 Skrevet 26. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke den trangeste vaginaen i utgangspungtet. De fleste revner faktigst der nede. Anonymkode: bc0be...b14 Det er faktisk bare tull. For øvrig handler ikke revning/ikke revning om trang/ikke trang, men om elastisiteten i huden og vevet. Og det varierer fra person til person.
Lorieen Skrevet 26. oktober 2020 #55 Skrevet 26. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fødsel er noe av det farligste man opplever i livet. Bare fordi vi har god medisinsk ekspertise at man overlever. Så jeg vil ikke høre mer om fødsel her i tråden. Jeg vil høre om noen har blitt vant med stor penis og synes det er bedre etter hvert. Anonymkode: aa95c...bb8 Du virker å slite ganske mye psykisk, hvis jeg var deg ville jeg prioritert å få bukt med vanskene dine før du både har sex og evt. skaffer barn...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #56 Skrevet 26. oktober 2020 11 minutter siden, Lorieen skrev: Du virker å slite ganske mye psykisk, hvis jeg var deg ville jeg prioritert å få bukt med vanskene dine før du både har sex og evt. skaffer barn... Nei jeg sliter ikke psykisk men kan forstå hvorfor du tror det Anonymkode: aa95c...bb8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #57 Skrevet 26. oktober 2020 23 timer siden, SlemUlv skrev: Kroppen bruker noen måneder på å gjøre seg klar til dette, man kan IKKE sammenlignet dette med å ha sex med en penis som er for stor for kvinnen det gjelder! Nettopp, skjønner ikke at kvinner kan bruke det argumentet! Da har de glemt hvordan det er å være ung rett og slett.. Anonymkode: 161c8...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #58 Skrevet 6. april 2021 Maggi2 skrev (På 25.10.2020 den 18.18): Hadde noe på gang med en mann med diger penis for lenge siden. Litt skummelt i starten kanskje, og slett ikke enkel å suge. Men digg når jeg ble vant til den, faktisk diggeste pikken jeg har vært borti 😊 Er det ikke kjedelig å måtte leve med en liten eller mye mindre når du er vant til så stor? jeg hadde savnet det Anonymkode: c3186...5af
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #59 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke kjedelig å måtte leve med en liten eller mye mindre når du er vant til så stor? jeg hadde savnet det Anonymkode: c3186...5af Det er vel ikke noe problem? Bare å oppføre deg det, så blir du ikke dumpet, og så kan du leve på den grønne gren hele livet. Anonymkode: 8728c...0cc
Chiubi Skrevet 6. april 2021 #60 Skrevet 6. april 2021 Det går seg til. Det kan gjøre vondt de første gangene, men be ham om å ta det rolig. Og prøv flere stillinger, det ene kan funke bedre enn det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå