Gå til innhold

Redd for at daten har stor penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Once u go big you never go small. Store peniser er gull.

Anonymkode: 56155...a3f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Lorieen skrev:

De aller, aller færreste menn har så stor penis at det er et problem, ts. 
Om du skulle være så heldig/uheldig å treffe på en som er veldig langt over gjennomsnittet, bruk masse tid på forspill, og ikke vær redd for å bruke glidemiddel. Ta det piano, så går det fint.

Jeg har opplevd det før. Gjorde det slutt. 

Anonymkode: aa95c...bb8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør seriøst. 

Skrevet
14 minutter siden, Badbunny skrev:

Altså hva vil du ha svar på egentlig? Du klager jo bare over alle svar! Ingen har fasiten! Folk prøver å si at det blir bedre etterhvert og du sier nei for det har vært vondt før. Hva mer vil du at folk skal si? 

Jeg spør om noen har klart å bli vant med det og at det har blitt godt. Har dårlig erfaring. Det virker som du ikke har så stor empati. Er du mann?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spør om noen har klart å bli vant med det og at det har blitt godt. Har dårlig erfaring. Det virker som du ikke har så stor empati. Er du mann?

Jeg svarte jo at mannen min har stor penis og at det var litt vondt i starten, men da tok vi det sakte!! Tror ikke du har lest ordentlig. Skrev også at jeg har blitt vandt til det, men må alltid starte litt sakte for at det ikke skal gjøre vondt... og at det er godt nå. Er kvinne

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Badbunny skrev:

Jeg svarte jo at mannen min har stor penis og at det var litt vondt i starten, men da tok vi det sakte!! Tror ikke du har lest ordentlig. Skrev også at jeg har blitt vandt til det, men må alltid starte litt sakte for at det ikke skal gjøre vondt... og at det er godt nå. Er kvinne

Hvor stor er han?

Anonymkode: 714ad...de0

Skrevet

Hvor stor er han?

Anonymkode: 714ad...de0

18 cm lang.. vet ikke omkrets men den er tjukk også😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør seriøst. 

Jeg tror deg. Det er jo et kjempedillemma hvis du virkelig liker fyren. De fleste mener vel at du greier å venne deg til det,  men det gjelder sikkert ikke alle. Og hvor lenge skal dere prøve, før dere gir opp, og avslutter?  

Du har opplevd det før, sier du, men det var ikke samme mann. Kanskje du er kåtere, kanskje han er forsiktigere, kanskje han ikke er så stor som du tror?

Anonymkode: 87134...288

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror deg. Det er jo et kjempedillemma hvis du virkelig liker fyren. De fleste mener vel at du greier å venne deg til det,  men det gjelder sikkert ikke alle. Og hvor lenge skal dere prøve, før dere gir opp, og avslutter?  

Du har opplevd det før, sier du, men det var ikke samme mann. Kanskje du er kåtere, kanskje han er forsiktigere, kanskje han ikke er så stor som du tror?

❤️ takk! Det er kjempevanskelig! Jeg liker ham veldig godt men tør ikke ha sex fordi jeg er redd. Ville bare høre om noen har greid å bli vant med det og synes det er godt. Han første var egentlig veldig snill men det var likevel vondt. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

❤️ takk! Det er kjempevanskelig! Jeg liker ham veldig godt men tør ikke ha sex fordi jeg er redd. Ville bare høre om noen har greid å bli vant med det og synes det er godt. Han første var egentlig veldig snill men det var likevel vondt. 

En mulighet kan jo være å bruke litt tid for deg selv,  prøve å la en stor penis bli en del av fantasiene dine,  og kanskje prøve noe sånt:

https://www.rfsu.com/no/inspirasjon/slik-bruker-du-en-dilator/

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Badbunny skrev:

Jeg svarer jo seriøst haha. Vaginaen din er laget for å presse ut en hel baby. Da skal den tåle en stor penis også

Tåle, ja. Men sex skal helst være godt også, det er ikke godt å presse ut en baby.

Anonymkode: aa430...41d

• Liker 3
Skrevet

En mulighet kan jo være å bruke litt tid for deg selv,  prøve å la en stor penis bli en del av fantasiene dine,  og kanskje prøve noe sånt:

https://www.rfsu.com/no/inspirasjon/slik-bruker-du-en-dilator/

Tusen takk! :) Nå ble jeg veldig glad!

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah hvem sa det igjen det høres litt kjent ut? Fint ordtak 😊

Anonymkode: e6371...931

Skrevet

Hadde noe på gang med en mann med diger penis for lenge siden. Litt skummelt i starten kanskje, og slett ikke enkel å suge. Men digg når jeg ble vant til den, faktisk diggeste pikken jeg har vært borti 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, Maggi2 skrev:

Hadde noe på gang med en mann med diger penis for lenge siden. Litt skummelt i starten kanskje, og slett ikke enkel å suge. Men digg når jeg ble vant til den, faktisk diggeste pikken jeg har vært borti 😊

Gjorde det vondt i starten? Typ at dere ikke fikk det til? 

Skrevet

Gjorde det vondt i starten? Typ at dere ikke fikk det til? 

Nei gjorde ikke det, men han måtte ta det rolig da, og jeg måtte styre showet litt i starten.. :)

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt vell fordomsfullt å tro at alle negre har store peniser?

Anonymkode: 990f9...ec6

Både fordomsfullt og rasistisk. Forskning viser svært liten forskjell mellom etnisiteter.

Anonymkode: 112fa...cbf

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Maggi2 skrev:

Nei gjorde ikke det, men han måtte ta det rolig da, og jeg måtte styre showet litt i starten.. :)

Ok for meg gjorde det vondt med en med stor penis. Så jeg lurte på om noen hadde klart å bli vant med det og at det var godt. 

Skrevet

Mannen min har stor penis. Det gjør vondt hver eneste gang han penetrerer meg, han må ta det veeeeldig forsiktig de første minuttene. Så går det fint og vi kan holde på som normalt, bortsett fra at han ikke kan støte så langt inn for da treffer han livmorhalsen min. Men jeg blir fort sår da, lurt med glidemiddel.

De første årene så hadde jeg skikkelig vondt etter vi hadde sex, skikkelig sår og vondt neste dag. Men det har gått seg til. Mitt råd er glidemiddel.

Anonymkode: 1a2c8...321

Skrevet

Mannen min har stor penis. Det gjør vondt hver eneste gang han penetrerer meg, han må ta det veeeeldig forsiktig de første minuttene. Så går det fint og vi kan holde på som normalt, bortsett fra at han ikke kan støte så langt inn for da treffer han livmorhalsen min. Men jeg blir fort sår da, lurt med glidemiddel.

De første årene så hadde jeg skikkelig vondt etter vi hadde sex, skikkelig sår og vondt neste dag. Men det har gått seg til. Mitt råd er glidemiddel.

Anonymkode: 1a2c8...321

❤️ tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...