Gå til innhold

Redd for at daten har stor penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noenn vært sammen med en som har stor penis. Blir man vant med det??

Anonymkode: aa95c...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en "interessant" tråd......

Anonymkode: f0685...2b3

• Liker 17
Skrevet

Man blir vant til det, og da..., blir det vanskelig å gå tilbake... :(

Ikke hvis den er for lang da kanskje, jeg ble aldri vant til det da jeg hadde sex med en som var det.

Men husker han som sprengte meg pga tykkelsen de første gangene før jeg lærte å slappe av og være våt og kåt nok. Herregud for en opplevelse. 15cm omkrets. Alle områdene i skjeden ble stimulert samtidig, det var magisk.

Anonymkode: f5580...0b4

• Liker 6
Skrevet

Hva anser du som stor penis? Er sammen med en som de fleste vil si har stor penis. Første gangene vi hadde sex var det litt vondt egt. Så tok det sakte. Nå har det gått seg til men må alltid starte litt rolig for å varme opp. Stor er jo digg! Ikke noe å stresse over. Ville vært med bekymret om den var liten

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir vant til det, og da..., blir det vanskelig å gå tilbake... :(

Ikke hvis den er for lang da kanskje, jeg ble aldri vant til det da jeg hadde sex med en som var det.

Men husker han som sprengte meg pga tykkelsen de første gangene før jeg lærte å slappe av og være våt og kåt nok. Herregud for en opplevelse. 15cm omkrets. Alle områdene i skjeden ble stimulert samtidig, det var magisk.

Så det kan slutte å være vondt?

Skrevet
7 minutter siden, Badbunny skrev:

Hva anser du som stor penis? Er sammen med en som de fleste vil si har stor penis. Første gangene vi hadde sex var det litt vondt egt. Så tok det sakte. Nå har det gått seg til men må alltid starte litt rolig for å varme opp. Stor er jo digg! Ikke noe å stresse over. Ville vært med bekymret om den var liten

Ikke bekymret for små, liker det best. Er bekymret for stor.

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bekymret for små, liker det best. Er bekymret for stor.

Men hvorfor er du bekymret? Ja det blir kanskje litt for trangt i starten men det er jo bare deilig? Det går seg til

Endret av Badbunny
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Badbunny skrev:

Men hvorfor er du bekymret? Ja det blir kanskje litt for trangt i starten men det er jo bare deilig?

Snakker om normale damer. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker om normale damer. 

Hæ?

Skrevet
Akkurat nå, Badbunny skrev:

Hæ?

De som tar spørsmålet seriøst. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De som tar spørsmålet seriøst. 

Jeg svarer jo seriøst haha. Vaginaen din er laget for å presse ut en hel baby. Da skal den tåle en stor penis også

Endret av Badbunny
  • Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det kan slutte å være vondt?

Ja, absolutt. Det blir bare bedre og bedre og bedre. Til slutt blir man avhengig og alle menn man har seg med etterpå blir litt nedtur. Den følelsen av å bli stimulert i hele underlivet samtidig er avhengighetsskapende.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt. Det blir bare bedre og bedre og bedre. Til slutt blir man avhengig og alle menn man har seg med etterpå blir litt nedtur. Den følelsen av å bli stimulert i hele underlivet samtidig er avhengighetsskapende.

Selv om det er vondt først så kan man bli vant med det?

Skrevet
4 minutter siden, Badbunny skrev:

Jeg svarer jo seriøst haha. Vaginaen din er laget for å presse ut en hel baby. Da skal den tåle en stor penis også

Javel Men jeg har hatt vondt før av stor penis og har ikke født. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Badbunny skrev:

Merkelig at noen enda bruker det argumentet om å presse ut en baby. Anbefaler å lese seg opp litt på hva som skjer med kroppen under graviditet og hvordan kroppen forbereder seg til fødsel. Man revner jo og blir permanent ødelag og de fleste må syes. 

Noen er mindre der nede og da er ikke en stor penis behagelig og blir noe man gruer seg til. Damer varierer like mye i størrelse som menn.

Anonymkode: bc0be...b14

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er mindre der nede og da er ikke en stor penis behagelig og blir noe man gruer seg til.

❤️ takk for at du forstår

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Man revner jo og blir permanent ødelag og de fleste må syes. 

Anonymkode: bc0be...b14

For noe tull. Jeg har født fire barn og aldri revna en eneste millimeter - og barn nummer to var 40 cm rundt hodet (Gjennomsnittet er 35).

• Liker 5
Skrevet

Kan dere heller svare seriøst?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan dere heller svare seriøst?

Altså hva vil du ha svar på egentlig? Du klager jo bare over alle svar! Ingen har fasiten! Folk prøver å si at det blir bedre etterhvert og du sier nei for det har vært vondt før. Hva mer vil du at folk skal si? 

• Liker 5
Skrevet

De aller, aller færreste menn har så stor penis at det er et problem, ts. 
Om du skulle være så heldig/uheldig å treffe på en som er veldig langt over gjennomsnittet, bruk masse tid på forspill, og ikke vær redd for å bruke glidemiddel. Ta det piano, så går det fint.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...