Gå til innhold

Hva slags type truser bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva har dette med tema i tråden å gjøre????

Anonymkode: bf9a4...c48

Var derfor jeg spurte om personen brukte jeans som truse iom at tråden handler om hvilken truse man bruker...

Anonymkode: 01554...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.10.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 år og bruker stringtruse. Syns de er mest behagelige. Gir fullstendig blaffen om noen syns jeg er for gammel til å bruke string.

Anonymkode: 3b5a4...eda

Elsker modne kvinner i stringtruser, iallefall hvis de kan skimtes gjennom en kjole, tights eller trang bukse.. Mer sexy enn en smellpen jente på 18....

Anonymkode: 6acbf...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke lengre truser i blonde som faktisk dekker rumpa??   Har ikke sett det på evigheter, og er på leit. 

Anonymkode: c11ea...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 21.55, Tamsi skrev:

Bare string. Liker det best. Alt annet kryper inn i rumpa uansett, jeg vil heller ha en tynn tråd der enn en halv truse.

selv om jeg aldri bruker stringtruse er jeg helt enig med denne! har kjøpt mange ulike varianter, og opplever at de fleste kryper opp. så nå er det stort sett sloggi-lignende jeg bruker. ikke sexy, men med underlivsplager en nødvendighet.

Anonymkode: e98f0...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker modne kvinner i stringtruser, iallefall hvis de kan skimtes gjennom en kjole, tights eller trang bukse.. Mer sexy enn en smellpen jente på 18....

Anonymkode: 6acbf...545

Enda en grunn til å unngå stringtruser for meg..

Anonymkode: f8ae4...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

28 år, bruker mest sømløse maxi-truser i mikrofiber. Utrolig behagelig! Bruker også hipster noen ganger.

Anonymkode: 42329...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2020 den 8.09):

Kan dere med g-string forklare hvordan dere blir vant med å ha den stringen inn i rumpa? Jeg synes det er superubehagelig. 

Anonymkode: 90828...ea2

Jeg har en hjerteformet rumpe som gjør at alt sklir inn der, da er det mer behagelig med en liten g-sting enn en hel truse.

Anonymkode: 8f7ba...6da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en hjerteformet rumpe som gjør at alt sklir inn der, da er det mer behagelig med en liten g-sting enn en hel truse.

Anonymkode: 8f7ba...6da

Vet ikke hva slags rumpe jeg har, men det er samme problemet her. Selv store boksere legger seg inni sprekken, og det finnes ikke behagelig. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke hva slags rumpe jeg har, men det er samme problemet her. Selv store boksere legger seg inni sprekken, og det finnes ikke behagelig. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

jeg sliter med dette også🤷‍♀️har sikkert 100 truser, men kan bruke 7 av de😭alt kryper opp

Anonymkode: e98f0...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker stringtruser. Har dere så smale kjønnslepper at de dekkes av den lille stripen foran? 

Er g-strengen full av urin og avføringsflekker når dere tar den av etter en hel dag? String som blir liggende og godtgjøre seg i tarm bakterier. Nice...

Anonymkode: e001c...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere som bruker stringtruser. Har dere så smale kjønnslepper at de dekkes av den lille stripen foran? 

Er g-strengen full av urin og avføringsflekker når dere tar den av etter en hel dag? String som blir liggende og godtgjøre seg i tarm bakterier. Nice...

Anonymkode: e001c...548

Ingen problem å dekke kjønnsleppene, skulle det være noe problem?

Tror du at folk som bruker string ikke tørker/vasker seg etter toalettbesøk? Bruk de trusene selv liker og slutt å bry deg om andre.

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mest g -streng Og en del hotpants, ikke noe annet. De er de fineste trusene etter min smak. 

Anonymkode: 7c213...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stort sett tanga og stringtruser for menn. Mest behagelig. Liker ikke å ha på stort undertøy som føles som å gå med bleie. 

M40

Anonymkode: e9ca9...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28, bruker hipster, helst sømløs i bomull. Bruker stringtruse dersom jeg bruker jumpsuit. Men klarer ikke helt følelsen av å ha stringtrusa mellom rumpeballene så trusa byttes fort når antrekket er byttet ut.

Anonymkode: 1d15a...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...