Gå til innhold

Hva slags type truser bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, SnartMammaLykke skrev:

Bruker gode truser i bomull som ofte dekker rompa. Hater streng og synes det er uhygienisk og ubehagelig å gå med. Er dessuten 30 år så er ferdig med fjortiZ -alderen👍 
 

Bruker hipstere, bestemortruse😂 Boxer for damer, og dyre og kvalitetstruser i sloggi! Skal jeg pynte meg har jeg på meg pent undertøy i blonder for anledningen😍

Jeg er 50 år og bruker stringtruse. Syns de er mest behagelige. Gir fullstendig blaffen om noen syns jeg er for gammel til å bruke string.

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere burde ikke bruke stringtruser, spesielt ikke kombinert med trange bukser. Det er så ekstremt dårlig for balansen i underlivet deres, og fører med seg all verdens sopp og griseri.

Anonymkode: cae6e...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hipstere i enten blonde eller bomull 🙂 er 33

Anonymkode: 24ea3...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde ikke bruke stringtruser, spesielt ikke kombinert med trange bukser. Det er så ekstremt dårlig for balansen i underlivet deres, og fører med seg all verdens sopp og griseri.

Anonymkode: cae6e...624

Siden jeg ikke er plaget med hverken sopp eller UVI kan jeg få lov å bruke de trusene jeg vil uten at en gjeng random folk på KG bryr seg?

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg ikke er plaget med hverken sopp eller UVI kan jeg få lov å bruke de trusene jeg vil uten at en gjeng random folk på KG bryr seg?

Anonymkode: 3b5a4...eda

KG-damer er veldig flinke til å bry seg. De bryr seg så mye at de prøver å hele de fryktelige soppinfeksjonene som du ikke er plaget med. Og de brenner virkelig for å få vekk alle de fryktelige tarmbakteriene rundt om på kroppen din som gjør deg så veldig syk uten at du merker det.

Anonymkode: 273f5...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg ikke er plaget med hverken sopp eller UVI kan jeg få lov å bruke de trusene jeg vil uten at en gjeng random folk på KG bryr seg?

Anonymkode: 3b5a4...eda

Dersom du ikke ønsker å høre om andres meninger, hvorfor er du på et diskusjonsforum?

Dessuten, ingen bryr seg om hva du har på deg, men det finnes folk som ikke ser sammenhengen mellom de evinnelige soppinfeksjonene sine og bruken av string. Jeg har jobbet med flere dansere, som faktisk ikke visste at det kunne være grunnen til underlivsproblemene. Så dersom noe ikke er pertinent for deg, så betyr ikke det at det ikke er relevant for andre.

Anonymkode: cae6e...624

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du ikke ønsker å høre om andres meninger, hvorfor er du på et diskusjonsforum?

Dessuten, ingen bryr seg om hva du har på deg, men det finnes folk som ikke ser sammenhengen mellom de evinnelige soppinfeksjonene sine og bruken av string. Jeg har jobbet med flere dansere, som faktisk ikke visste at det kunne være grunnen til underlivsproblemene. Så dersom noe ikke er pertinent for deg, så betyr ikke det at det ikke er relevant for andre.

Anonymkode: cae6e...624

Nå var vel dette en tråd om hvilken truse folk bruker og da må det vel gå an å svare på en ordentlig måte uten å hetse de som bruker en annen typer truser enn en selv gjør 🤔

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 år og bruker stringtruse. Syns de er mest behagelige. Gir fullstendig blaffen om noen syns jeg er for gammel til å bruke string.

Anonymkode: 3b5a4...eda

Du synes det er mest behagelig med en trå som graver deg i ræva?

Er du sikker på at du har prøvd skikkelige kvalitets undertøy som for eksempel behagelige truser fra Chi i økologisk bomull med meget behagelig kant som nesten ikke merkes. 

Endret av SnartMammaLykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SnartMammaLykke skrev:

Du synes det er mest behagelig med en trå som graver deg i ræva?

Er du sikker på at du har prøvd skikkelige kvalitets undertøy som for eksempel behagelige truser fra Chi i økologisk bomull med meget behagelig kant som nesten ikke merkes. 

Jeg merker overhode ikke til noen tråd som graver meg i rompa, merker ikke at jeg har på meg truse i det hele tatt.

Så lenge jeg trives med string kommer jeg ikke til å bytte til noe annet.

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var vel dette en tråd om hvilken truse folk bruker og da må det vel gå an å svare på en ordentlig måte uten å hetse de som bruker en annen typer truser enn en selv gjør 🤔

Anonymkode: 3b5a4...eda

Hetse, faktisk!!!😂

Anonymkode: cae6e...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hetse, faktisk!!!😂

Anonymkode: cae6e...624

Ja, vi som bruker string er visst umoderne, fjortis, uhygeniske, bakteriebomber og pådrar oss sopp og annet griseri. Og dette er ikke den eneste tråden her som rakker ned på de som bruker string. Men er det totalt uinteressant for meg hva en random gjeng ukjente folk på KG mener om mitt trusevalg. 

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi som bruker string er visst umoderne, fjortis, uhygeniske, bakteriebomber og pådrar oss sopp og annet griseri. Og dette er ikke den eneste tråden her som rakker ned på de som bruker string. Men er det totalt uinteressant for meg hva en random gjeng ukjente folk på KG mener om mitt trusevalg. 

Anonymkode: 3b5a4...eda

Å hjelpes!😂 Når folks mening om trusa di blir så voldsomt for deg, så er det på tide å ta seg en pause fra KG 

Anonymkode: cae6e...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hjelpes!😂 Når folks mening om trusa di blir så voldsomt for deg, så er det på tide å ta seg en pause fra KG 

Anonymkode: cae6e...624

Er ikke dette et diskusjonsforum da? Da må jeg vel få lov å si meningen min. 

Anonymkode: 3b5a4...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette et diskusjonsforum da? Da må jeg vel få lov å si meningen min. 

Anonymkode: 3b5a4...eda

Men av og til tror jeg at man heller bør beskytte seg selv. Spesielt når du føler det hetset av folks meninger av trusa di. Da er du ikke klar for å utveksle meninger med andre.

Anonymkode: cae6e...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men av og til tror jeg at man heller bør beskytte seg selv. Spesielt når du føler det hetset av folks meninger av trusa di. Da er du ikke klar for å utveksle meninger med andre.

Anonymkode: cae6e...624

Herregud, det er ikke lov å si fra at det er ufin oppførsel. Dette var ikke en tråd om meninger, men om hvilken truse folk bruker. 

Anonymkode: 3b5a4...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Coachshinny said:

Går alltid i pinetrange jeans

Som truse?

Anonymkode: 01554...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som truse?

Anonymkode: 01554...7a7

Hva har dette med tema i tråden å gjøre????

Anonymkode: bf9a4...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...