Gå til innhold

Hva slags type truser bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rosatoast skrev:

🤣 det gjør jo ikke det. driver du å klør deg i rumpa og river trusa opp og ned i rumpesprekken du da? hvis ikke, så er det ikke noen endetarmsbakterier som kryper seg bort til underlivet. så rart å si 

Du kan jo lese denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Du kan jo lese denne.

klikk.no , ja .. Akkurat den siden jeg finner mine vitenskapelige fakta-kilder 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rosatoast skrev:

klikk.no , ja .. Akkurat den siden jeg finner mine vitenskapelige fakta-kilder 

Jeg trodde ærlig talt at det var noe "alle" visste, har du aldri hørt at stringtruser er bakteriebomber? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere som ikke bruker string med trusekanten? F.eks. på skinny jeans synes det jo veldig hvis man bruker noe annet.

Anonymkode: d8751...6aa

Jeg bryr meg ikke om noen ser trusekanten min :) heller det enn string som jeg syns gnager og er ubehagelig. Bruker string kun til trening pga svette og bevegelighet.

Bruker hipster eller helt standard truser til vanlig.

 

Anonymkode: b22e7...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosatoast skrev:

klikk.no , ja .. Akkurat den siden jeg finner mine vitenskapelige fakta-kilder 

Det er ihvertfall en bedre kilde enn et nick på KG.

Anonymkode: b8abe...7f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan noen kan bruke g-streng, tanga u name it. Og der synes, det er det verste 🙈🙈 Tusen ganger æsj!

Anonymkode: 2044f...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fatter ikke hvordan noen kan bruke g-streng, tanga u name it. Og der synes, det er det verste 🙈🙈 Tusen ganger æsj!

Anonymkode: 2044f...c93

Takk for din mening, den bidro veldig...

Anonymkode: 01554...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det heter hipster. De jeg liker best nå for tiden, er Pierre Robert sine. Har kjøpt en hel haug av dem, likedanne i samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år, bruker solide bomullstruser. Det skulle jeg visst da jeg var 20 og valset rundt i blonde-g-streng.

Anonymkode: eaf63...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 8.08, AnonymBruker skrev:

ok jeg kan ikke fordra string og tanga og synes det er ekkel tanke med endetarmsbakteriene som tar sklia langs trusesømmen mellom rumpeballene ned til underlivet og sprer endetarmsbakterier.

Anonymkode: 92982...511

Da tror jeg du har prøvd for store string truser, de glir ikke frem og tilbake. Og man holder strumpen sin ren, tørker den godt etter bommelom vettu. 
 

Men om du opplever brun stripe i stringen, så er det nok ikke noe galt med selve stringen altså! 

Anonymkode: c18c7...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Jeg bruker stringtruse fordi jeg syns det er mest behagelig og jeg trives overhode ikke med synlig trusekant. Bryr meg ikke om hva slags truse andre bruker - folk får bruke det de trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg du har prøvd for store string truser, de glir ikke frem og tilbake. Og man holder strumpen sin ren, tørker den godt etter bommelom vettu. 
 

Men om du opplever brun stripe i stringen, så er det nok ikke noe galt med selve stringen altså! 

Anonymkode: c18c7...068

Hvis du tror "stumpen" din er ren etter å ha tørket deg godt tar du grundig feil. 

Stumpen og bommelom, hvor gammel er du egentlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett tanga. Synes det er best. Om vinteren så bruker jeg nesten alltid stillongs eller strømpebukse. De har ofte trusedel, så har ikke noe under da. Det blir bare dobbelt opp. Bytter jo hver dag så klart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på hva jeg har på over. Foretrekker g-streng til jeans, hipstere som er laserkuttet til slacks, boksere under joggebuksa, og ellers tar jeg egentlig bare det jeg finner i skuffen. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hva jeg har på over. Foretrekker g-streng til jeans, hipstere som er laserkuttet til slacks, boksere under joggebuksa, og ellers tar jeg egentlig bare det jeg finner i skuffen. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

Kan jeg spørre hvorfor ulike truser til jeans og slacks? 

 

Anonymkode: 384ed...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor ulike truser til jeans og slacks? 

 

Anonymkode: 384ed...d54

Fordi jeans har tykkere og stivere stoff, så da går det fint med en g-streng. Jeg har litt rumpe, så jeg synes kanten på g-strengen fort blir synlig i slacks. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og liker ikke hipster i jeans, for synes ikke det sitter like godt under. 

Anonymkode: bb2a2...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gode truser i bomull som ofte dekker rompa. Hater streng og synes det er uhygienisk og ubehagelig å gå med. Er dessuten 30 år så er ferdig med fjortiZ -alderen👍 
 

Bruker hipstere, bestemortruse😂 Boxer for damer, og dyre og kvalitetstruser i sloggi! Skal jeg pynte meg har jeg på meg pent undertøy i blonder for anledningen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, SnartMammaLykke skrev:

Bruker gode truser i bomull som ofte dekker rompa. Hater streng og synes det er uhygienisk og ubehagelig å gå med. Er dessuten 30 år så er ferdig med fjortiZ -alderen👍 
 

Bruker hipstere, bestemortruse😂 Boxer for damer, og dyre og kvalitetstruser i sloggi! Skal jeg pynte meg har jeg på meg pent undertøy i blonder for anledningen😍

Jeg ser argumentet om at det er ubehagelig, men fjortis fordi man ønsker å gå med mindre synlig undertøy? Det er en rimelig spesiell uttalelse.

Anonymkode: bb2a2...7c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...