Gå til innhold

Hva slags type truser bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere som ikke bruker string med trusekanten? F.eks. på skinny jeans synes det jo veldig hvis man bruker noe annet.

Anonymkode: d8751...6aa

Trusekantene er da vel ikke så kraftige at de synes gjennom bukser. Skinny jeans er jo stygt uansett hva slags truse en bruker.

 

Anonymkode: d47a1...ddd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 år og string men vanlig truse når jeg har uken.

Anonymkode: b0024...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere som ikke bruker string med trusekanten? F.eks. på skinny jeans synes det jo veldig hvis man bruker noe annet.

Anonymkode: d8751...6aa

Synes det noe særlig da? Jeg synes ikke det, mulig jeg bruker veldig tjukt stoff i buksene (er lite glad i det tights-aktige stoffet i bukser), men synes ikke det er noe problem. Hva er det som liksom skal synes? Ei stripe på hver side av skinka? Bruker bare bomullstruser, og disse har som regel veldig myk kant sammenligna med mange syntetiske truser hvor det er stramme strikk hele veien. Og om det synes ei stripe, så lever jeg godt med det, kjenner jeg...

Anonymkode: d5425...e05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I 40-årene og bruker maxitruser. Det eneste som ikke ruller ned, kryper inn i, eller finner på annet tull.

 

Anonymkode: 23973...71a

Haha. Fantastisk svar. Men hva mer tull kan en truse gjøre enn å rulle ned og krype inn? 

Anonymkode: d1a82...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte truser som er lave. Veit ikkje kva det hetter, ballongtruser? Ikkje sånne som går opp til navelen. Eg har bare sånne, gjer det enkelt å vaske... enkelt å halda orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 40 år

Bruker klassiske, sorte truser (Midi? Tai?) Helst såpass brede foran og bak at de dekker det meste uten at vi er på boxer-varianten. 

Livet er for kort til ubehagelig undertøy! :opplyser:

Anonymkode: 2f076...179

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

G-streng er umoderne

Anonymkode: f8ae4...7cc

Det bryr meg midt der stringen sitter. Jeg går ikke rundt med undertøyet ytterst, så da er det bare de hjemme som vet hvor umoderne jeg er. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år og bruker bare hipster.

Skjønner ikke problemet med trusekant og jeans. Ingen av mine jeans er tynne nok til at det er mulig. Da må du i så fall gå skikkelig inn for det. 

Anonymkode: 59d6d...fa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann 78, og foretrekker mankini, Borat-style. 

Anonymkode: 7b3bc...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanga bomullstruser, treningsboxer når jeg trener og string ved stramt skjørt/kjole. 

K 51 år

Anonymkode: 55b54...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Skinny jeans er jo stygt uansett

Nei det er dey ikke

Anonymkode: 01554...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

40 år og bruker bare hipster.

Skjønner ikke problemet med trusekant og jeans. Ingen av mine jeans er tynne nok til at det er mulig. Da må du i så fall gå skikkelig inn for det. 

Anonymkode: 59d6d...fa0

Problemet er ikke at selve stoffet gir noen kant når man står rolig og ser seg i speilet, men at rumpen former seg litt etter trusen når man er i bevegelse, slik at kanten graver seg inn i rumpen. Dette skjer med veldig mange, bare ta en kikk på rumpene der ute i verden. 

Anonymkode: 273f5...965

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en string.

Anonymkode: c11ea...938

Nei det er det ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trusekantene er da vel ikke så kraftige at de synes gjennom bukser. Skinny jeans er jo stygt uansett hva slags truse en bruker.

 

Anonymkode: d47a1...ddd

Som regel, jo .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift mamma på 41 og bruker i all hovedsak stringtruser. Trusekanten man får av andre truser liker jeg ikke. 

Anonymkode: 94479...38d

ok jeg kan ikke fordra string og tanga og synes det er ekkel tanke med endetarmsbakteriene som tar sklia langs trusesømmen mellom rumpeballene ned til underlivet og sprer endetarmsbakterier.

Anonymkode: 92982...511

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere som ikke bruker string med trusekanten? F.eks. på skinny jeans synes det jo veldig hvis man bruker noe annet.

Anonymkode: d8751...6aa

 

10 timer siden, Apocalypte skrev:

Ja har lurt på det samme. 

De fleste butikker som selger undertøy har flere sømløse trusevarianter, de syns ikke under tøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ok jeg kan ikke fordra string og tanga og synes det er ekkel tanke med endetarmsbakteriene som tar sklia langs trusesømmen mellom rumpeballene ned til underlivet og sprer endetarmsbakterier.

Anonymkode: 92982...511

🤣 det gjør jo ikke det. driver du å klør deg i rumpa og river trusa opp og ned i rumpesprekken du da? hvis ikke, så er det ikke noen endetarmsbakterier som kryper seg bort til underlivet. så rart å si 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...