Gå til innhold

Hva bruker du?

Hva bruker du?  

148 stemmer

1. 1. Hva bruker du?

• Libresse?
      18
    • Always?
      31
    • Ob?
      67
    • Tampax?
      13
    • First Price produkter?
      7
    • Annet?
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

Always tamponger på dagen, og Always nattbind om natten. Hender jeg bruker Libresse stringbind, hvis jeg bare suser rundt hjemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

brukte ob før, men etter de endret den, gikk jeg over til always tamponger.

syns ob loer jeg...

Gjest Sille
Skrevet

Jeg fikser ikke tamponger, så her går det i vanlige bind fra Always.

Gjest Gjest
Skrevet

Libresse bind. Tamponger funker ikke, for jeg blør så lite. :forvirret:

Skrevet

Jeg liker egentlig Alldays best av tamponger, men nå er det ingen som har dem lenger! :sur: Hvorfor det? Er det noen av dere som vet om en butikkjede som fører dem enda?

Nå bruker jeg O.b, men synes de loer og derfor er jeg ikke fornøyd. Om natten bruker jeg always-bind de første nettene og så stort z tampong de siste to-tre nettene.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, her er et anatomispørsmål, damer. Disse skisseringene om hvordan man bruker tampong og damebeger får meg jo til å spekulere på hvor "sært" underlivet mitt egentlig er.

Altså, livmorhalsen: Når jeg sitter (f.eks. på toalettet) og fører en finger inn i skjeden, så støter jeg borti livmorhalsen ca 1 cm innenfor skjedeåpningen. Fører jeg fingeren helt inn, har jeg "passert" livmorhalsen. Det vil si at når jeg bruker tamponger, så blir denne liggende med langsiden mot livmorhalsen, den minste størrelsen riskerer å ligge BAK den. (Ja, jeg mistenker at damebeger ikke er noe for meg... )

Så, er det andre som er "utformet" på samme vis? Helt uvanlig kan jeg jo ikke være, siden gynekologer aldri har kommet med forbausede utrop når de gløtter på stasen. :ler:

Jeg og!! Føler meg skikkelig unormal :sur:

Bra vi er to :klem:

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Jeg klarer bare ikke å bruke tampong jeg!!! Har prøvd flere ganger, og har så lyst da, for det er så mye styr med bind...

Jeg og. :forvirret: Men får det bare ikke til.

Så jeg bruker Libresse bind.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker o.b og en sjelden gang bind om natten :)

Skrevet
Jeg bruker o.b og en sjelden gang bind om natten :)

Jeg også.

Skrevet

Har "alltid" brukt libresse, men nå har jeg funnet ut at coop har like gode bind til halve prisen. Så jeg går nok over til det. Bruker sjelden tampong.

Skrevet (endret)

Jeg har brukt libresse til nå, men prøvde Always sin nye variant med intimservietter, og kommer til å fortsette med dette. Bruker tamponger innimellom, da blir det o.b. Men kjøpte også en pakke på lidl, med 80 tamponger i. Funker likt som o.b. syns jeg... Men 80 i en pakke liksom :overrasket:

Endret av Ginen
Gjest Emeldina
Skrevet

Jeg bruker blå o.b. som forøvrig er veldig billig på Rema... :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ingenting. Går på cerazette og får bare bittelitt juksemensen sånn cirka hver fjerde måned, og det er så lite at det holder med et eller to truseinnlegg.

• 2 år senere...
Skrevet

Her går det i gul Tampax på dagtid og Always ultra på natta. Bruker den mest pga innføringshylsen. Bind er et nødvendig onde. Fælt!

Skrevet
Jeg bruker denne:

http://www.divacup.com

* stålsetter meg for æsj og uff ropene *

Jeg kjenner mange som er utrolig fornøyd med disse :jepp:

Jeg bruker Always vanligvis. Tamponger funker ikke på meg :ler: Noe som er utrolig plagsomt, er så stress med mensen-_-''

Skrevet

Jeg bruker always. Innimellom tamponger om det er noe jeg må bruke string eller noe slikt under. Synes bind er best, og av bind så synes jeg always er best :)

Gjest Bind? Uegh..
Skrevet

Jeg takler ikke å bruke bind. Jeg synes det er så ekkelt med den følelsen når det renner ut, føles som det renner i en jevn strøm. Nesten som at man tisser på seg, litt og litt. Dessuten lukter det, og jeg har prøvd både libresse og always. Og det føles som å bruke bleie. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være komfortabel med det. For min del har det alltid vært utelukket, så jeg er tilhenger av o.b.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...