Gå til innhold

Hva bruker du?

Hva bruker du?  

148 stemmer

1. 1. Hva bruker du?

• Libresse?
      18
    • Always?
      31
    • Ob?
      67
    • Tampax?
      13
    • First Price produkter?
      7
    • Annet?
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg libresse.... Bruker mest bind, er ikke noe fan av tamponger... Bruker også Libresse truseinnlegg når jeg bruker det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Milah
Skrevet

Bruker always tamponger! Bruker kun bind på natten, og da bruker jeg always nattbind!

Skrevet

o.b.

blør kun første natten og da bruker jeg det oransje always bindet.

Skrevet

Bruker Always tamponger om dagen og Always Ultra bind om natten.

Gjest porselen
Skrevet

Jeg er så gammeldags at jeg bruker saba self sit, det er det eneste bindet jeg ikke blir sår av. De nye tynne bindene blir så klamme at jeg blir sår uansett hvor ofte jeg skifter. Og så er skjeden min tydeligvis så skjev og rar at jeg aldri har klart å bruke tampong, får den aldri inn ordentlig så noe rart må det være - og jeg har prøvd noen ganger i løpet av de 30 årene jeg har hatt mensen.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Som mann er favoritten min selvsagt Always Ultra, som reklamerer med en enorm sugeevne.

Skrevet
Som mann er favoritten min selvsagt Always Ultra, som reklamerer med en enorm sugeevne.

Funker det etter forventningene da? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker kun ob - brukte kun Libresse bind tidligere. Nå er det utelukket, etter at tampong-verdenen åpnet seg! :ler:

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Funker det etter forventningene da? ;)

Nei, jeg er like tørr.

Skrevet

Brukte ob før, men etter at always kom med sine tamponger gikk jeg over til dem og kunne ikke blitt mer fornøyd. :)

Gjest Aloha
Skrevet

Bruker kun tamponger; OB eller Always ettersom hva som er billigst i butikken. Bind bruker jeg så og si aldri, bare noen ganger om natten.

Skrevet

Jeg bruker OB (den blaa pakken) paa dagtid, og Libresse bind om natten.

Skrevet

Bruker OB, den rosa pakken!

Om natten og.. vet den ikke skal sitte i så lenge men.. får kanskje begynne med det.. føler meg liksom litt rensligere ved å bruke OB når jeg er sammen med typen..

Skrevet

Hvis du leser i vedlegget, så står det at det går helt fint, så lenge det ikke blir mer enn 8 timer. Står iallfall på alwaystampongene.

Gjest Cerise
Skrevet

ob tamponger og libresse bind :) litt om hverandre i grunn.

Skrevet

Blør som regel for lite til å kunne bruke tamponger. Bruker mest Always bind fordi det er det jeg får billigst.... Husker ikke typen, en med vinger i alle fall.. Bruker samme om natta hvis jeg bruker noe da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...