Gå til innhold

Hva bruker du?

Hva bruker du?  

148 stemmer

1. 1. Hva bruker du?

• Libresse?
      18
    • Always?
      31
    • Ob?
      67
    • Tampax?
      13
    • First Price produkter?
      7
    • Annet?
      12

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å bruke tampong jeg!!! Har prøvd flere ganger, og har så lyst da, for det er så mye styr med bind...

Bruker libresse... Brukte always før, men de ble så tette.. Plast er ikke akkurat tingen i det fuktige miljøet der nede...

Etter jeg begynnte med libresse ble alt bedre!!

Libresse, the best a man can get...... ( fritt etter gilette reklamen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker lyseblå og gul ob, og blå og rosa Always tamponger. Dette pga tilgjengelighet. Liker always best egentlig, iallfall fra blå og oppover ettersom da er det ikke slike comfort-greier utenpå... Føler de loer mer da.

Ellers kjøper jeg ofte Ellen hvis jeg har råd og Tampax compact når jeg får tak i det. First Price er også helt greit... Bind bruker jeg utrolig skjeldent. Så skjeldent at jeg ikke har kjøpt det på flere år, har greid meg med det jeg har fått av vareprøver og slikt...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker bare ob. Bruker det om natten også - en kan jo ha de inne i 8 timer, og så lenge sover jeg så og si aldri uansett.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker ob, natt og dag.

Ytterst sjeldent bind og da kun for en time eller to.

Skrevet

Bruker Tampax mest og av og til Libresse truseinnlegg.

Skrevet (endret)

O.B, gul pakke.

Som regel bare den første natten, så kun på dagen.

Endret av Abr@xas
Skrevet

Bruker tamponger, noen ganger bind om natten. Merket varierer.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tampax tamponger, men synes de lekker litt, så bruker alltid bind i tillegg. Libresse bind

Skrevet

Mooncup, altså omtrent det samme som divacup.

Skrevet

Jeg bruker ob tampong. De største str. Synes det er ekkelt med bind. Det lukter også. Av og til føler jeg at jeg kan lukte når folk har mensen og bruker bind. Det er en ekkel lukt.. Æsj.. :forvirret:

Skrevet
Til dere som bruker damebegeret:

Åssen fungerer det å sykle, ri og svømme med dette da?

Jeg bruker Divacup. Sleit endel med å få det til å sitte behagelig til å begynne med, men jeg har lært etterhvert. Trodde det skulle bli ubehagelig å ri, men jeg merker det ikke i det hele tatt under ridning en gang! Bare når jeg har fomla med innsettingen, det hender det blir litt feil først, men da retter jeg det kjapt igjen.

Jeg er kjempefornøyd med min Divacup. Pottetett og umerkelig :) Man slipper å drasse rundt på bind og tamponger også.

Skrevet

Libresse string bind og Libresse mikro truseinnlegg.

Skrevet

O.b på dagen og libresse om natta. HATER sånne ting som "loer", og funnet ut at disse merkene passer meg best...

Skrevet

Divacup dei få gongene eg får mensen. (Eg har hormonspiral). Divacup er genialt! Eg klarte ikkje å bruka tampong, fordi det turka ut skjeden slik at det vart utruleg sårt å setja inn ein ny tampong etter å ha teke ut den gamle. Men det beste med Divacup er vel eigentleg at ein slepp å hugsa på å ha med seg bind/tampongar over alt når ein har mensen. Typisk meg å gløyma å ta med slikt inn på toalettet når eg ikkje er heime.

Det går heilt fint å symja med divacup. Har ikkje prøvd å ri, men sykling går i alle fall strålande. Og det er heilt tett.

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Jeg bruker DAMEBEGER, har brukt det i 4 år nå og er utrolig fornøyd. Før var det alltid så mye pes med mensen, men nå glemmer jeg nesten at jeg har det. For meg var damebeger et bedre alternativ enn mooncup og divacup. Men hurra for disse oppfinnelsene altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...