Gå til innhold

Gravid. Urimelig av meg å be han bli mindre privat med mobilen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du vært 99% sikker hade du ikke skrevet inn her... 

Du kan bli stemplet som kontrollerende for å føle dette. Alle har rett til privatliv, men på 7 år så er nok dette noe du først har følt på i det siste vil jeg tro? 
Min ble sur og fort irritert på meg en periode og han har alltid holdt telefonen i lomma, tar den med osv. men det ble hele settingen som skurret over tid. Jeg fikk anledning og knekte koden på mobilen og fant ut hvorfor... man kan bli gal av å føle på dette og det er ikke vits å spørre han..da blir han nok sint. Du får følge litt med han og vurdere om du spør eller kommer deg inn på den selv... 

Anonymkode: ad50f...2a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dette er en av grunnene til at jeg hater kvinner som deg. DU respekterer ikke privat livet til folk, gjetter du er rundt 20?

Mobil er privat,  og det angår ikke deg hva slaks meldinger han får. 

Anonymkode: 9a30a...bd3

Jo det anngår partneren hva slags meldinger du får om meldingene er av flørting og seksuell karakter....

Anonymkode: 56ebd...00b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snur ofte telefonen litt bort fra samboeren min når jeg leser på kvinneguiden fordi jeg er flau over at jeg henger her, så det kan være noe så enkelt 😂

Anonymkode: 8488b...498

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snur ofte telefonen litt bort fra samboeren min når jeg leser på kvinneguiden fordi jeg er flau over at jeg henger her, så det kan være noe så enkelt 😂

Anonymkode: 8488b...498

Hahaha, ja...jeg også. Denne telefonen har fryktelig lett for å ta screenshot. Og siden vi har delt bildemapper,  så får han av og til de hva jeg leser på forumet. Flaut flaut

Anonymkode: da487...7e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og veldig privat med telefonen, og får fnatt av at samboer alltid ser på skjermen min hvis han kan. Derfor vender jeg den demonstrativt bort fra ham. Han får også beskjed om å dra til seg øynene hvis han blir for nysgjerrig. Han har ikke noe med hvem jeg chatter med, hva jeg søker på, eller hvilke bilder jeg tar. På telefonen foregår mine innerste tanker. Det er så mye rart jeg søker på, skriver her inne, tar bilder av osv, og ingen har noe med dette. 

Man skal ha litt privatliv selv om man er i et forhold. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe med telefonen hans å gjøre, det er hans. Jeg er ikke såå privat med min mtp at jeg lar den ligge overalt rundt og dama kan koden, men om hun sjekket meldinger eller noe hadde jeg blitt dritsur og nesten dumpet henne på stedet, har massevis av private meldinger med venner som hun ikke har noe med. Det er mye der det heller ikke er opp til meg og dele, telefonen er så integrert med hele ditt personlige liv nå at man kan ikke forvente at det skal deles, noe privatliv må alle ha fått.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så mye utroskap blandt småbarnsfedre så skjønner jeg at du blir usikker. Hadde ville sagt det som det var. 
 

Vi har hverandres koder på tlf og jeg sjekker hans rett som det er uten at det er et problem for han, han sjekker sikkert min også. Men vi har hatt tillitsproblemer tidligere.

 

Anonymkode: 96a93...537

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, KapteinJ skrev:

Du har ikke noe med telefonen hans å gjøre, det er hans. Jeg er ikke såå privat med min mtp at jeg lar den ligge overalt rundt og dama kan koden, men om hun sjekket meldinger eller noe hadde jeg blitt dritsur og nesten dumpet henne på stedet, har massevis av private meldinger med venner som hun ikke har noe med. Det er mye der det heller ikke er opp til meg og dele, telefonen er så integrert med hele ditt personlige liv nå at man kan ikke forvente at det skal deles, noe privatliv må alle ha fått.

Men dét er jo normal oppførsel, ikke den krampaktige hemmeligholdelsen mannen til TS og enkelte her i tråden driver med. Jeg og mannen går heller ikke inn på hverandres telefoner ubedt (kan kodene), men hadde jeg nektet ham å se bilder fra felles turer, eller hadde han vridd armen av ledd for å være sikker på at jeg ikke fikk et glimt av skjermen, hadde den andre syntes det var meget rart.

Anonymkode: 311be...a3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du orker, har koden til min manns mobil og kunne når som helst gått inn på tlf hans og han på min. Vi har ingenting å skjule.  Tror du er mer usikker enn den ene % du skriver om. 

Anonymkode: 1a1cf...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at du orker, har koden til min manns mobil og kunne når som helst gått inn på tlf hans og han på min. Vi har ingenting å skjule.  Tror du er mer usikker enn den ene % du skriver om. 

Anonymkode: 1a1cf...08e

Så han har full tilgang til det dine venninner deler med deg?

Anonymkode: 0e784...33c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er nemlig veldig privat med mobilen. Han lar meg aldri bla på den, bilder for eksempel. Hvis han får en melding så ser han på den i en vinkel som gjør at jeg ikke kan lese. Og ofte når jeg kommer inn i rommet legger han mobilen fra seg. 

Anonymkode: 0c7b7...528

Sånn er jeg med mobilen også. Hva i alle dager skal kjæresten inn på min mobil å gjøre? 

Anonymkode: 0c586...e5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

...nå tenker jeg å si at han må bli mer åpen med mobilen. La meg bruke den hvis jeg ikke orker å reise meg for min egen. Ikke skjule skjermen fra meg når han leser en melding. Svare ordentlig på spm om hva han drev med på mobilen.

Anonymkode: 0c7b7...528

Sånne krav hadde jeg aldri godtatt.

Om mobilen din er langt unna og du er tung, får han heller hente mobilen til deg. 

Anonymkode: 0c586...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han har full tilgang til det dine venninner deler med deg?

Anonymkode: 0e784...33c

Min har hvertfall det, men han har ikke intresse av det egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at han må bli mer åpen med mobilen. Det er opptil han. Men du kan forklare din dårlige følelse av at han skjuler noe, og at det ville føles bedre for deg om han var mer transperent. Så vil han sannsyligvis foreta en endring

Anonymkode: 4838b...edb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Frøyamor skrev:

Min har hvertfall det, men han har ikke intresse av det egentlig. 

Og de som skriver til deg vet også m hans tilgang?

Anonymkode: 0e784...33c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor folk gidder være i forhold med partnere de ikke stoler på. Jeg har ingen interesse av hva min mann snakker med andre privat om. Skjønner ikke hvorfor en graviditet blir brukt som unnskyldning her heller. 

Ja, du er urimelig 

Anonymkode: 294cf...3ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du dele din mobil med ham. Skal en regel gjelde ham så får den gjelde deg og.

 

Anonymkode: 6574b...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så han har full tilgang til det dine venninner deler med deg?

Anonymkode: 0e784...33c

Man går ikke inn på private ting uansett. Dersom man stoler på hverandre har man ikke behov for å sjekke partneren sin mobil. Her høres det ut som at du ikke har tillit til din partner ettersom du har behov for å holde telefonen privat.

De fleste som svarer i denne tråden skjønner ikke hva Ts mener. Hun skal ikke se gjennom hans private saker på telefonen. Hun vil bare at han ikke skjuler alt han driver med og gjemmer det for henne uten å fortelle hva som er greien. Dette skaper ikke tillit, og det er forståelig at hun reagerer på det.

Anonymkode: d24bb...f90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får du dele din mobil med ham. Skal en regel gjelde ham så får den gjelde deg og.

 

Anonymkode: 6574b...5df

Men i alle dager da. Skjuler hun telefonen sin for han? Det er ikke snakk om å dele innholdet med hverandre, men å være åpen med partneren om hva man gjør på...

Anonymkode: d24bb...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...