AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #201 Skrevet 25. oktober 2020 6 timer siden, jabx skrev: Ja, og ja. Idiot. Anonymkode: 16dc4...ffb 1
jabx Skrevet 26. oktober 2020 #202 Skrevet 26. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jabx, har du lyst å spå meg også? Ang mulig kjærlighet, lykke og glede i tiden som kommer? 😊 Anonymkode: ddf90...bf3 Dette blir en interessant, men utfordrende tid både jobbmessig og på det private planet. Er du i et forhold, så stilles dere overfor en rekke prøvelser, og det kommer enten til å styrke forholdet eller få dere til å innse at dere ikke passer sammen. Som singel er det flere vennskap som settes på prøve. Du har forandret deg, men vennene dine er som før. Nå går det opp for deg hvor ulike dere er. Det er på tide å vurdere hvordan du vil gå videre i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #203 Skrevet 26. oktober 2020 3 timer siden, jabx skrev: Dette blir en interessant, men utfordrende tid både jobbmessig og på det private planet. Er du i et forhold, så stilles dere overfor en rekke prøvelser, og det kommer enten til å styrke forholdet eller få dere til å innse at dere ikke passer sammen. Som singel er det flere vennskap som settes på prøve. Du har forandret deg, men vennene dine er som før. Nå går det opp for deg hvor ulike dere er. Det er på tide å vurdere hvordan du vil gå videre i livet ditt. Tusen takk😊 Noe av dette føler jeg kanskje stemmer. Jobbmessig er det egentlig stabilt for tiden, ser ikke noe som potensielt kan endre seg der. Jeg er singel, og har noen få, veldig nære venner, og flere mer på overfladisk basis. De nære vennskapene har jeg hatt så lenge, og selv om vi er ulike, så tror jeg ikke de vil endre seg i så stor grad. Jeg kunne godt tenkt meg nye vennskap i tillegg, som passer meg bedre der jeg er nå i livet, men jeg er i en alder der det ikke er så lett å finne nye vennskap hvor man føler man virkelig klaffer. Mennesker i min alder er gjerne veldig opptatt med jobb og familieliv, og den vennekretsen de allerede har. Kanskje er det noe av dette du ser? Ser du noe om kjærlighet? Vil jeg være singel lenge? Anonymkode: ddf90...bf3
Christie Skrevet 26. oktober 2020 #204 Skrevet 26. oktober 2020 Kan noen være så snill å spå meg også? Særlig i forhold til kjærlighet.
jabx Skrevet 27. oktober 2020 #205 Skrevet 27. oktober 2020 22 timer siden, Christie skrev: Kan noen være så snill å spå meg også? Særlig i forhold til kjærlighet. Du er inne i årets topp tid for romantikk og sosiale forhold de tre første ukene. Flørt og svermeri står på menyen. Sist i november blir lidenskapen dypere, hetere og mer utforskende. Det du bør være obs på er, ikke vær for kritisk. Nyt, kos deg, men unngå analyser og diskusjoner med din kjære. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #206 Skrevet 27. oktober 2020 jeg kan spå med 100% sikkerhet at du en dag skal dø. Anonymkode: 36ff6...6d7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #207 Skrevet 27. oktober 2020 22 timer siden, Christie skrev: Kan noen være så snill å spå meg også? Særlig i forhold til kjærlighet. du elsker å være godtroende. Anonymkode: 36ff6...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #208 Skrevet 7. november 2020 Han sa han får besøk av datteren på 18 år i kveld,er det sant eller er det et skalkeskjul for besøk av en dame?Hvis han puler på andre hvorfor vil han da ha kontakt med meg?Han kan ikke få i pose og sekk. Anonymkode: 16dc4...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #209 Skrevet 7. november 2020 @jabx og meg, vær så snill 🙂 Kvinne, jomfru. Anonymkode: 4fef8...e21
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #210 Skrevet 7. november 2020 Dame her, tvilling og født i 61. Har hatt en del motstand på flere fronter. Kan du se noe om meg? Anonymkode: 477e4...493
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #211 Skrevet 7. november 2020 Hei, @Anonymtulle 😊 Håper du har det fint! Jeg lurer på om jeg kan spørre deg om et spørsmål? Det gjelder eksen min. Det er en god stund siden det ble slutt mellom oss. Vi var venner i starten og hadde god kontakt, så hverandre og snakket ofte på telefon. Men det siste året har det vært omtrent ingen kontakt, og absolutt ingen kontakt det siste halve året. Jeg tenker på han flere ganger daglig, lurer på hvordan han har det, og om vi noen gang kommer til å finne tilbake til er slags vennskap? Jeg savner kontakten så veldig, og selv om jeg vet at vi ikke passer sammen som kjærester, så håper jeg så inderlig at vi kan ha en form for vennskapelig kontakt likevel. Men det er kanskje ikke mulig? Hva ser du? Hva tenker han og hva ønsker han? Har han det bra? Jeg hadde vært så utrolig glad og takknemlig om du har mulighet til å hjelpe😊 Anonymkode: ddf90...bf3
jabx Skrevet 7. november 2020 #212 Skrevet 7. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @jabx og meg, vær så snill 🙂 Kvinne, jomfru. Anonymkode: 4fef8...e21 Den sosiale trenden innen flørt og romantikk fortsetter. Enten du er singel eller har fast partner er du eller dere ute på underholdningsarenaer og koser dere. De to siste ukene er bra for harmoni og romantikk. Lidenskapen kan øke. Ultimo november må du kanskje støtte en venn som har opplevd dramatikk. Merkur din hersker går fremover igjen den 9. og du blir mer utadvendt og snakkesalig. Læring og kommunikasjon står i fokus. Familieliv og barn tar større plass etter den 21. Mulig også at du pusser opp hjemme og boligen øker i verdi. Ta det med ro dagene rundt 30. når måneformørkelsen skjer. Noe dramatikk kan oppstå rundt seniorfigurer i livet ditt. Sørg for å oppdatere virusbeskyttelse på elektronisk utstyr. Den daglige jobben går sin gang, og du går gjort det du skal. Måneformørkelsen den 30. kan bringe noen endringer innen yrkesliv. Månen er din karriere planet og noe dramatikk kan skje blant sjefer og andre seniorfigurer i livet ditt. Økonomi er bra og forbindelser til utland kan øke inntekter. 1
Haniel Skrevet 12. november 2020 #213 Skrevet 12. november 2020 Slenger meg på jeg 😊😅 Kvinne 33 Jomfru
Anonymtulle Skrevet 13. november 2020 #214 Skrevet 13. november 2020 På 7.11.2020 den 19.35, AnonymBruker skrev: Hei, @Anonymtulle 😊 Håper du har det fint! Jeg lurer på om jeg kan spørre deg om et spørsmål? Det gjelder eksen min. Det er en god stund siden det ble slutt mellom oss. Vi var venner i starten og hadde god kontakt, så hverandre og snakket ofte på telefon. Men det siste året har det vært omtrent ingen kontakt, og absolutt ingen kontakt det siste halve året. Jeg tenker på han flere ganger daglig, lurer på hvordan han har det, og om vi noen gang kommer til å finne tilbake til er slags vennskap? Jeg savner kontakten så veldig, og selv om jeg vet at vi ikke passer sammen som kjærester, så håper jeg så inderlig at vi kan ha en form for vennskapelig kontakt likevel. Men det er kanskje ikke mulig? Hva ser du? Hva tenker han og hva ønsker han? Har han det bra? Jeg hadde vært så utrolig glad og takknemlig om du har mulighet til å hjelpe😊 Anonymkode: ddf90...bf3 I dag er det fredag den 13. Dette er en magisk dag, og derfor en veldig fin dag for å trekke et kort😊 Så jeg tar et kort for deg. Du må revurdere planene dine. Det skjer mer enn øyet kan se - dårlig timing. Stans øyeblikkelig det du driver med, og undersøk sannheten i denne situasjonen nøye. Det er mulig at måten du handler på har betydelige mangler, eller at den er basert på feilaktige antagelser. Noen har en skjult agenda. Jeg ser et fall, og tyveri. Det kan være en påminnelse om noe som har vært, eller et varsel om noe som kommer, et omen.
Anonymtulle Skrevet 13. november 2020 #215 Skrevet 13. november 2020 (endret) På 24.10.2020 den 3.00, AnonymBruker skrev: Jeg står i en krevende situasjon med manipulativ eks som manipulerer barna mot meg. Får du opp noe. Anonymkode: 3e423...659 Som jeg skrev til personen over, så er det fredag den 13. i dag. Alle kortene vil være ekstra sterke, beskjedene er ekstra betydningsfulle. Jeg trekker tre kort for deg, slik denne krevende situasjonen behøver❤️ Det er viktig å snakke om følelsene dine med de rundt deg. Du vil ha viktige drømmer nå, kanskje det ligger en forutseenhet i dine drømmer. Merk deg drømmene, det kan være en advarsel om noe som kommer. Kortene du får er vannkort. Vannkortene representerer dybden av våre emosjoner. Det er her vi gir omsorg, forelsker oss, og åpner hjertene våre. De representerer også et dypdykk ned i underbevisstheten vår, i drømmer og i klarsanser. Jeg får opp minner fra fortiden, problemer som ikke er løst og som du fortsatt må løse. Barns påvirkning i denne situasjonen er viktig, et uttrykk på barnslig uskyld eller mangel på skyld. Kanskje har du romantisert fortiden. Det siste kortet er et kort fra den store arkanaen som heter "Oppvåkning". Ifølge dette kortet er det på tide å revurdere planene dine og se ting fra et nytt perspektiv. Spør deg selv: Er det mulig at en annen tilnærming vil fungere bedre? Selv om det kan føles som om ting står fast nå, skal du vite at dette kun er en midlertidig stillstand - det vil ikke vedvare. Bruk derfor den ekstra tiden du har fått til å vurdere dine strategier på nytt. Strategiene som forespeiles er å gå utenfor hovedstrømmen, og omfavne dine egne unike holdninger. Vær generøs med din tid, oppmerksomhet og gaver. Åpenbaringer - uselviskhet - uventede forandringer i livet - behov for tålmodighet - kraften som ligger i å være seg selv - uvanlige løsninger. Endret 13. november 2020 av Anonymtulle
Anonymtulle Skrevet 13. november 2020 #216 Skrevet 13. november 2020 16 timer siden, Haniel skrev: Slenger meg på jeg 😊😅 Kvinne 33 Jomfru Et kort på fredag den 13. Et viktig kort. Månen - et stort kort. Alle opplever tider i livet der de er utrygge. Noen ganger kan denne frykten være basert på synlige eksterne faktorer, andre ganger stammer bekymringene innenfra. I begge tilfeller er det viktig å vende oppmerksomheten innover, og lytte til hva intuisjonen råder deg til å gjøre. Spør deg selv om kilden til din angst, og ha tillit til veiledningen du får når du vender innover i deg selv. Din egen intuisjon er ekstra sterk nå. Det kan være viktige hendelser bak kulissene, og rådet er å vende innover og lytte til din egen intuisjon nå, ettersom den er veldig sterk. Usette hendelser - illusjoner - våkn opp til sannheten som har blitt holdt skjult.
Anonymtulle Skrevet 13. november 2020 #217 Skrevet 13. november 2020 På 7.11.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev: Dame her, tvilling og født i 61. Har hatt en del motstand på flere fronter. Kan du se noe om meg? Anonymkode: 477e4...493 Du skal få ditt fredag den 13. kort av meg. Emosjonell tematikk eller relasjoner til andre utvikler seg til nye nivåer nå. Du kan stole fullt og fast på dine innstinker om andre. Pass på at du gir omsorg til deg selv også, når du gir så mye til andre. Jeg ser en som iakttar, enten intuitivt, synsk eller fysisk. En som iakttar, og bruker observasjonene til å navigere gjennom den fysiske verden på en varsom måte. Hvis du nylig har startet en forretning, eller vurderer å gjøre det, vil det ligge stor suksess i å følge denne veien. Viktige kontrakter eller avtaler kan inngås nå. Jeg får også opp forbedret helse, og utmerket hell. En beskytter av kunst - stort kreativt talent - kjærlighet til hjemmet.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #218 Skrevet 13. november 2020 Hei! 😃 Kan du spå meg? Kvinne 33, kreps, lurer på om du ser noe i forhold til meg og N. Anonymkode: e0fe0...929
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #219 Skrevet 13. november 2020 6 timer siden, Anonymtulle skrev: I dag er det fredag den 13. Dette er en magisk dag, og derfor en veldig fin dag for å trekke et kort😊 Så jeg tar et kort for deg. Du må revurdere planene dine. Det skjer mer enn øyet kan se - dårlig timing. Stans øyeblikkelig det du driver med, og undersøk sannheten i denne situasjonen nøye. Det er mulig at måten du handler på har betydelige mangler, eller at den er basert på feilaktige antagelser. Noen har en skjult agenda. Jeg ser et fall, og tyveri. Det kan være en påminnelse om noe som har vært, eller et varsel om noe som kommer, et omen. Hei @Anonymtulle😊 Tusen takk for kortet du la😊 Dette var jo litt kryptiske og sterke ord, tror du at du kan utdype litt? «Stans øyeblikkelig det du driver med», jeg driver egentlig ikke med så mye uvanlig i disse dager, det går i jobb og ærender, ingen dating, ingen ny mann sikte, ikke noen spesiell agenda eller noe spesielt jeg driver med🤔 Siden jeg spurte om eksen, kan det ha noe med dette å gjøre? Men han har jeg ikke sett på snart et år, og ikke hørt fra på over er halvt år. Det er mer det at han er i tankene mine hver eneste dag. Eller kanskje det gjelder noe helt annet jeg ikke skjønner hva kan være? Hadde blitt kjempeglad om du vil uttdype litt, spesielt siden det er fredag 13, og et kort som er ekstra sterkt. Sier tusen hjertelig takk på forhånd😊 Anonymkode: ddf90...bf3
Haniel Skrevet 13. november 2020 #220 Skrevet 13. november 2020 9 timer siden, Anonymtulle skrev: Et kort på fredag den 13. Et viktig kort. Månen - et stort kort. Alle opplever tider i livet der de er utrygge. Noen ganger kan denne frykten være basert på synlige eksterne faktorer, andre ganger stammer bekymringene innenfra. I begge tilfeller er det viktig å vende oppmerksomheten innover, og lytte til hva intuisjonen råder deg til å gjøre. Spør deg selv om kilden til din angst, og ha tillit til veiledningen du får når du vender innover i deg selv. Din egen intuisjon er ekstra sterk nå. Det kan være viktige hendelser bak kulissene, og rådet er å vende innover og lytte til din egen intuisjon nå, ettersom den er veldig sterk. Usette hendelser - illusjoner - våkn opp til sannheten som har blitt holdt skjult. Tusen takk ❤️ Dette stemte veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå