Amatariel Skrevet 7. desember 2020 #181 Del Skrevet 7. desember 2020 Herlighet så sykt irriterende av Babyplan da. Kan de ikke bare sende dem til deg når de var inkludert i ordren deres!? 😠 Helt enig i at det er en prinsippsak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 7. desember 2020 #182 Del Skrevet 7. desember 2020 Haha uff! Sånne prinsippsaker kan gjøre meg ganske hissig og. Rett skal være rett! 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #183 Del Skrevet 7. desember 2020 Hmm, Lurer på om jeg kanskje allerede imorgen skal begynne å ta EL tester. Kjenner jeg har begynt å kjenne på et svakt press og en slags murring. Dette kan jeg ikke si jeg har kjent før på denne siden av EL 🤔 Begynte før idag. Det sammen med kvisene, og DET humøret idag (knis), så begynte jeg nesten å lure på om det ikke var en kjemisk allikavel.. Men temperaturen har jo bekreftet det med at tempen falt den dagen jeg begynte å blø, så vet jo at det ikke stemmer. Håper bare at Dong Quai'en virker (det minner meg på at jeg må ta nye tabletter nå!), og at det er derfor jeg kjenner forandring, siden en tidligere EL er på vei 🤞🤞🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2020 #184 Del Skrevet 7. desember 2020 Oo hadde jo vært perfekt om du fikk litt tidlig EL! Jeg har som nevnt før troen på DQ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #185 Del Skrevet 9. desember 2020 CD11 Igår fikk jeg en veldig negativ EL test. Ble imponert hvor fort Babyplan testene suger til seg, og at jeg faktisk ser en strek 2 selv om den var negativ 😅 Mye mer murring og kramper igår. Livmortappen er så myk og åpen at fingen nesten gikk helt inni når jeg skulle kjenne etter. Idag hoppet tempen litt, men sov også dårlig, så må se an tempen imorgen også om jeg rett og slett begynte å teste for seint 🤷🏻♀️ Tror egentlig ikke det heller, siden jeg kjenner ingenting i nipplene, som pleier å bli så ømme og vonde rett før. Fortsetter å teste til test eller temp sier meg noe mer om EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 9. desember 2020 #186 Del Skrevet 9. desember 2020 🤞🏼💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. desember 2020 #187 Del Skrevet 9. desember 2020 Kan gå veldig raskt fra negativ til positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #188 Del Skrevet 9. desember 2020 Fortsatt imponert at jeg ser den andre streken så godt som jeg gjør 😅 Testen var negativ idag og. Jeg har fortsatt murringer, men de begynner å kjennes ganske så like ut som sånn de var for 2 måneder siden 😳🙈 Så tror jeg skal prøve å ikke tenke noe videre over den murringen.. Prinsippsaken min slo igjennom etter noen dager med amper krangling, og de munnbindene er endelig på vei 🤦🏻♀️ Endelig kan jeg synes godt om Babyplan igjen, når de tilslutt(!!) greier å rydde opp etter eget rot 😜 Hilste på mine 2 nye nevøer igår! Helledussan så perfekte små skapninger! Tante var i himmelen 🥰 Fikk mate ene med flaske, ble gulpet på, og byttet bleie på begge to litt senere. Helt perfekt kveld 🤩🥰🥰💖 Hååååper jo at kosestunden med godguttene hjelper bittelitt her da. Kanskje eggstokkene ble litt påvirket og har lyst å slippe egget som ikke mister taket denne gang 🤞💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #189 Del Skrevet 12. desember 2020 CD14 Nå begynner jeg å bli litt utolmodig igjen 🙈 Sist jeg fikk en positiv EL test, ble den positiv på cd14 og peaket på cd15. Men den syklusen følte jeg plutselig var unaturlig kort på 27 dager. Før prevensjon var jeg jo fast på ca 31 dager. Temping bekreftet jo også EL først på cd17 da.. Testerekken min hittil ligger under og det er ikke antydning til en stigning engang 😅 Tar Dong Quai på dag 11 nå, og hadde et lite håp om at jeg faktisk skulle få tidligere EL av det.. Men om syklusen min nå normalt ligger rundt 29-30 dager, og med lutealfase på 10 dager, så kan jeg vel ikke forvente noe på noen dager til. Håper bare denne runden ikke blir like lang som sist PP som endte på 37 dager. Hvor lenge etter sex har dere opplevd å få sædrester ut? 🤔 Det er nå 2 dager siden siste aksjer, og får mye blankt og klissete på papiret ved tørking. Det er superelastisk i 2 strekk, så fester det ikke lengre på fingen. Samme dag og dagen etter pleier jeg å få det, men ikke 2 dager etter. Hadde noe EL slim aktig for 3 dager siden. Det var elastisk i mange strekk uten å bryte, men har sett bedre enn det, så teller det ikke som EL slim enda 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. desember 2020 #190 Del Skrevet 12. desember 2020 Skjønner du blir utålmodig, men jeg håper det blir verdt det snart😁 utfloden du beskriver høres for min del ut som eggløsningsslim. Sædrester er vel ikke gjennomsiktig/blankt? Iallfall ikke hos oss😅 høres ut som fertil utflod iallfall, så kan være lurt å legge inn et par aksjer😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #191 Del Skrevet 12. desember 2020 Noldi skrev (1 time siden): Skjønner du blir utålmodig, men jeg håper det blir verdt det snart😁 utfloden du beskriver høres for min del ut som eggløsningsslim. Sædrester er vel ikke gjennomsiktig/blankt? Iallfall ikke hos oss😅 høres ut som fertil utflod iallfall, så kan være lurt å legge inn et par aksjer😁 Ikke helt gjennomsiktig. Litt mer hvitaktig blankt, men ikke helt gjennomsiktig. Men ser utflod aktig ut 😜 Ikke alltid lett å forstå seg helt på kroppen 😂 Finner iallefall ut imorgen om det kommer fra meg eller ikke. Min mann reiste avgårde med naboene igår som flyttehjelp (han kjører kassebil, så lånte vekk bilen). De kommer først hjem igjen imorgen ettermiddag/kveld. Skal definitivt legge inn flere aksjer da, ja! 🙈😂 Da må det jo nesten nærme seg noe også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #192 Del Skrevet 12. desember 2020 Hmm.. Jeg innså nå at idag, 12. desember, var den dagen jeg beregnet hjerteslag, utifra den kjemiske jeg hadde. Akkurat 1 uke etter bursdagen til min mann... Nå gikk det jo ikke slik. Spent på når jeg får oppleve dette 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #193 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg krysser fingrene for at EL-testen brått blir positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #194 Del Skrevet 12. desember 2020 Amatariel skrev (30 minutter siden): Jeg krysser fingrene for at EL-testen brått blir positiv! Ja får håpe det! Sist jeg fikk positiv test gikk den jo fra veldig negativ til klar positiv dagen etter, uten økning først.. Spent! Har byttet batteri i termometeret mitt nå og er klar for ny dag imorgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #195 Del Skrevet 12. desember 2020 Niny skrev (Akkurat nå): Sist jeg fikk positiv test gikk den jo fra veldig negativ til klar positiv dagen etter, uten økning først.. Spent! Har byttet batteri i termometeret mitt nå og er klar for ny dag imorgen 😊 Det høres veldig bra ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #196 Del Skrevet 13. desember 2020 Cd15 Testen i ettermiddag var neeeesten positiv. Tror jeg faktisk skal prøve å holde meg litt ikveld og ta en test til før jeg legger meg en gang. Nesten sikker på at den er positiv da 😄 Og igår var jeg usikker på slimet jeg hadde.... Åhhåhåh, nå idag var det ingen tvil lengre! 🙈 Prøvd å legge bilde under spoiler.. Kan ikke minnes å noensinne ha hatt så mye, og så "klissete" slim 😅 På bildet er det også bare halvparten av alt som kom på papiret... Spoiler Min mann kom hjem nå i ettermiddag, så gjett hva vi skal gjøre ikveld da? 😂😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 #197 Del Skrevet 13. desember 2020 Kan se ut som eggløsningsslim det der ja! Bare å legge inn aksjer nå😁🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #198 Del Skrevet 13. desember 2020 Ja her er EL på vei! 😄 Flott test som garantert blir positiv snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #199 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Woho!! Bildet er ikke engang 2 minutter etter testen ble tatt!! 🎉🎉 POSITIV! 😁😁😁 La til et bilde til der ventetiden var ferdig 😁😁 Endret 13. desember 2020 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 13. desember 2020 #200 Del Skrevet 13. desember 2020 Hurra for eggløsning!!! 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå