Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Spoiler

image.thumb.jpeg.e2a02791f0e1d44e5e65071bf82e2f16.jpeg

Her er bildet.. veldig utafor min grense å legge det inn. Men mest sannsynlig er vel starten på spotting 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily92 skrev (54 minutter siden):

9 DPO.

Sitter på do nå og når jeg tørka meg var det en veldig tynn strek med blod. Vanskelig å forklare. Aldri hatt sånn. Tok bilde, men vet ikke hvordan jeg legger ut sånn skjult innhold 🤔 er vel for sent å ha festeblødning nå eventuelt? 

Ååå så spennende!! Jeg har opplevd festeblødning én gang og det var nettopp på 9 dpo..! Om du ikke pleier å oppleve spotting på dette tidspunktet så vil jeg si det er unektelig spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bildet først nå. Min 9dpo-blødning var litt mer enn dette. Et helt tørk med rødt blod. Men akkurat hva dette er blir vanskelig å si... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Så bildet først nå. Min 9dpo-blødning var litt mer enn dette. Et helt tørk med rødt blod. Men akkurat hva dette er blir vanskelig å si... 

ja.. jeg tipper at det er starten på spotting.. egentlig litt for tidlig, men er nok det☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tilbake på forrige pp og begynte med spotting like tidlig som nå.. så er nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så utrolig kjipt om dette er spotting 😞 vet hvordan det er å være langtidsprøver og ha håp hver mnd, for å så falle mnd etter mnd... håper så det klaffer for deg snart, for er ikke noe godt når det tar tid! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg såååå at du har fått en svak spennende strek du studerer fra alle kanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel Må nok dessverre skuffe deg der.. den var ganske blenda ☹️ Rimelig sikker på at det var starten på spotting i går☹️

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit😞 klem til deg❤️ Tenker at spotting ikke er noe positivt sammen med en negativ test 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Sender deg en stoor klem ❤️ 

Å få en blenda test er så utrolig vondt når man så gjerne ønsker en positiv test 😔💔 

Jeg heier på deg og håper så inderlig at det blir babystrek på deg snart 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO, pp 11.

Negativ test.. så er bare å stålsette seg for mensen 😭😭😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lily92 skrev (1 time siden):

11 DPO, pp 11.

Negativ test.. så er bare å stålsette seg for mensen 😭😭😭 

😭 Viiil ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Unicorn27 Takk som spør🥰 denne gangen klarer jeg ikke helt å komme meg opp igjen etter jeg fikk mensen torsdag. Jeg ser nesten ikke frem mot ny EL fordi det ender jo aldri i graviditet uansett. Samboer skal få tatt sædprøve neste uke, så jeg håper at hvis alt ser bra ut at jeg kan tenke at det plutselig går en dag. Men akkurat nå er jeg bare lei meg og syns det er urettferdig at det ikke går😭

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...