Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

@Anonymapekatt ja, jeg har lest det du har skrevet og følt at jeg leste om meg selv🙈 Jeg har ikke klart å skjule skuffelsen og har egentlig ikke tenkt noe over at jeg burde det. Men når du sier det så kanskje det kunne hjulpet å gjøre det. 
 

Hos oss skyldes det flere ting egentlig. Vi har pratet om det flere ganger. For det første så møtes vi for tiden bare i døra 🙈 Nå har akkurat mannen begynt å jobbe borte igjen, men mens vi har prøvd har han jobba fra 7 om morgenen til 7 om kvelden. Så han er for det første veldig sliten. I tillegg til at han ofte har vært i huset vi bygger for å drive der etter jobb. Så han er ekstremt sliten for tiden. Samme er jeg. Så sexen blir veldig avtalt fordi vi nesten ikke sees. Så det blir veldig unaturlig. Jeg drar jo på nattevakt litt før kl 20. så det blir ofte sånn «kom, nå skal vi gå inn på soverommet for å ha sex». Så det er både at begge er slitne, vi møtes i døra og at det blir unaturlig. Men nå flytter vi inn i huset denne helga, så håper det blir bedre fremover 😊 men det er ikke så lett og alltid få lagt inn aksjer nei😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/10/2021 at 9:39 PM, Lily92 said:

@Anonymapekatt ja, jeg har lest det du har skrevet og følt at jeg leste om meg selv🙈 Jeg har ikke klart å skjule skuffelsen og har egentlig ikke tenkt noe over at jeg burde det. Men når du sier det så kanskje det kunne hjulpet å gjøre det. 
 

Hos oss skyldes det flere ting egentlig. Vi har pratet om det flere ganger. For det første så møtes vi for tiden bare i døra 🙈 Nå har akkurat mannen begynt å jobbe borte igjen, men mens vi har prøvd har han jobba fra 7 om morgenen til 7 om kvelden. Så han er for det første veldig sliten. I tillegg til at han ofte har vært i huset vi bygger for å drive der etter jobb. Så han er ekstremt sliten for tiden. Samme er jeg. Så sexen blir veldig avtalt fordi vi nesten ikke sees. Så det blir veldig unaturlig. Jeg drar jo på nattevakt litt før kl 20. så det blir ofte sånn «kom, nå skal vi gå inn på soverommet for å ha sex». Så det er både at begge er slitne, vi møtes i døra og at det blir unaturlig. Men nå flytter vi inn i huset denne helga, så håper det blir bedre fremover 😊 men det er ikke så lett og alltid få lagt inn aksjer nei😅 

Ikke sant! Er veldig sånn til oss også for tiden, vi ses jo nesten ikke. Man kan liksom ikke gjøre noe med at man er så sliten heller, hverdagen er nå som den er, så man må nesten bare gjøre det beste ut av det tenker jeg. I teori trenger det jo bare å klaffe 1 gang, så forhåpentligvis går det helt fint at man ikke er kjempeaktive hver prøveperiode ;)

Håper du får en nydelig helg! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10 (vet ikke DPO, men tror 9-10 DPO) 

Her har hele uka vært ekstremt travel som vanlig 🙈 vi har flytta inn i det nye huset vårt😀 en ting er sikkert.. jeg skal ikke flytte på mange år igjen😅 

Men, over til prøvingen. I går når jeg tørket meg så var utfloden bittelitt rosa. Det var ekstremt lite. Mannen var også på badet, så jeg fikk ikke sett så nøye på det. Men hvis jeg er der jeg tror i DPO-land, så er det for tidlig at jeg begynner med spotting 8-9 DPO. Så jeg håper jo at det kan ha vært en slags festeblødning. Men jeg har trodd og håpet mye rart før og. Tenker jeg skal ta en tidlig test i morgen 😊 hvis jeg finner testene. De er vel pakket ned i en eske 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha kommet inn i huset! Er veldig enig i at flytting er stress 🙈 Syns det var ille nok å flytte da jeg bodde i kollektiv og kun hadde et rom å pakke ned. Blir jo bare 10x værre å flytte når et helt hus fullt av ting skal pakkes 😅

Spennende med litt rosa! Håper veldig det blir en positiv test, hadde jo vært perfekt nå som dere har flyttet inn i det nye huset 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (24 minutter siden):

Så deilig å ha kommet inn i huset! Er veldig enig i at flytting er stress 🙈 Syns det var ille nok å flytte da jeg bodde i kollektiv og kun hadde et rom å pakke ned. Blir jo bare 10x værre å flytte når et helt hus fullt av ting skal pakkes 😅

Spennende med litt rosa! Håper veldig det blir en positiv test, hadde jo vært perfekt nå som dere har flyttet inn i det nye huset 🤞

Ja, vi har så mye ting som skal flyttes🙈 i tillegg har jeg drevet og vaska ned hele huset pga byggestøv osv i flere dager. Så var allerede utslitt 🤪 men blir vel bra til slutt 😊 

Ja, det er alt jeg ønsker meg akkurat nå 😭 blir så lei meg om mensen kommer denne gangen også☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å være vel i hus..!! Så herlig! Men ja, flytting tar helt sinnsykt på. Er noen få år siden vi flyttet sist, men får fortsatt lyst til å gjøre slik 🙈 når jeg tenker på det.

Tenker det er meningen at gode ting skjer samtidig, og det hadde vært magisk med positiv test nå!! Jeg håper for oss begge 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (39 minutter siden):

Gratulerer med å være vel i hus..!! Så herlig! Men ja, flytting tar helt sinnsykt på. Er noen få år siden vi flyttet sist, men får fortsatt lyst til å gjøre slik 🙈 når jeg tenker på det.

Tenker det er meningen at gode ting skjer samtidig, og det hadde vært magisk med positiv test nå!! Jeg håper for oss begge 🤞

Tusen takk 😊 huff nei, det er slitsomt med flytting. Så skjønner godt du tenker det😅 

håper virkelig det! Jaa, nå bør det være vår tur😊 vi begynte å prøve samtidig, så hadde vært gøy med positiv test på begge to. Og spesielt siden søsteren din testen positivt🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 10

Når jeg tørka meg nå kom det rødt blod. Akkurat som mensen, men ikke like mye. Det er uansett for tidlig å få mensen og jeg har ikke spotta som jeg pleier. Håper jo selvfølgelig at det er festeblødning, men er sikkert starten på spotting. Men pleier egentlig å ha rosa og brun spotting. Har hatt en dråpe med rødt når jeg har spotta før, men ikke sånn som nå. Nå var det jo en del. Huff, da går det sikkert ikke denne måneden heller 😭😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (15 timer siden):

Krysser fingrene for at det er noe bra blod 🤞 har det kommet mer?... 

ja, det hadde jo vært det beste. Det kom litt på søndagen også. Men ikke noe etter det😅 testa i går også, men det var negativt. Men vet jo ikke helt når jeg skal ha mensen (tror torsdag-fredag), så kan jo være for tidlig. Skal teste igjen onsdag eller torsdag om ikke mensen har kommet tenkte jeg:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, dette er spennende da. Håper veldig at det bare har vært for tidlig å teste hittil 🤞😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 10. Vet ikke DPO, men tror 12-13 DPO. 
 

Har enda ikke fått mensen, men forventer den jo egentlig ikke før i morgen eller fredag. Tror jeg hvertfall da. Men jeg har egentlig ikke spottet noe særlig, så jeg skal ta en test i morgen tidlig. Spottet veldig lite forrige måned uten at jeg var gravid, så det trenger ikke bety noe:) 

Men syns det er litt rart med blødningen jeg hadde søndag. Har ikke kommet noe i trusa i det hele tatt, så det var bare når jeg tørket meg ved et par do besøk. ganske sikker på at mensen kommer, men lever fortsatt litt i håpet 😊 dårlig start på dagen hvis mensen har kommet i morgen tidlig eller i løpet av natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Du har ikke tatt test i går eller i dag?

Nei, jeg har vært på nattevakt, så det har vært litt vanskelig. Drikker i løpet av natta så får ikke testa på morran. Også drikker jeg litt før jeg legger meg også. Så tenkte det passer best å teste i morgen 😊 men er ganske sikker på at mensen kommer, så er ikke så spent😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All verdens klemmer til deg :klem: Dette er skikkelig dritt... hadde håpet din prøvereise kunne stoppe her nå. Men vi får slå følge i atter en pp :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...