Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Atticmess skrev (2 timer siden):

Så deilig å være i dpo-land. Og må være så deilig å få litt ro fra husbyggingen etc. Kanskje det er det som skal til for at spiren skal sitte? 🤞🤞

Ja, veldig deilig😀 håper virkelig det kan hjelpe at verken jeg eller mannen er så stressa lenger:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med tankene dine på dette tidspunktet i dpo-land? Nå syns jeg dagene fremover føles litt skumle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Hvordan går det med tankene dine på dette tidspunktet i dpo-land? Nå syns jeg dagene fremover føles litt skumle...

Takk som spør 😊 jeg er veldig opp og ned egentlig. Et øyeblikk har jeg en god følelse og tenker at denne gangen må det gå. Men så tenker jeg litt det samme som deg. At jeg klarer ikke se for meg at det blir positivt. Vi har truffet EL i snart 1 år nå uten en positiv test. Blir veldig bekymret for om det kommer til å gå noen gang😭 har begynt å tenke litt på om det kanskje ender med at vi må igjennom IVF også. Ellers syns jeg at det går litt sakte frem til testing nå jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde ut disse dagene sammen :hug: Og krysse fingrene for det beste utfallet. Det må da vel gå en gang..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (31 minutter siden):

Vi får holde ut disse dagene sammen :hug: Og krysse fingrene for det beste utfallet. Det må da vel gå en gang..!?

Ja, en eller annen gang må den bli positiv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO, PP 11.

Dagene går litt tregt frem til testing syns jeg. Men nå nærmer det seg endelig😀 skal ta en test på søndag tenkte jeg. Da er jeg 10 DPO. 

Har ingen symptomer, men det er jo egentlig for tidlig å ha det uansett. Eneste som har vært annerledes denne PP er at jeg hadde ømme brystvorter fra dagen før EL til 5-6 DPO. Men det har jo ingenting med en eventuell graviditet å gjøre da:) men syns det var rart at det var ømt så lenge. 

Jeg ser på en måte ikke for meg at jeg kommer til å få positiv test noen gang. Men samtidig vet jeg jo at det plutselig kan gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er liksom lite som skjer nå... symptomjakt er vanskelig og egentlig aldri nyttig. Kan jo være alt mulig. Men nå er det snart testing på oss altså! I morgen er det jo fredag og da ER det helg, så da er vi egentlig der. Bare kose oss masse i helga før vi tar testing på søndag ja. Heia oss :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Ja det er liksom lite som skjer nå... symptomjakt er vanskelig og egentlig aldri nyttig. Kan jo være alt mulig. Men nå er det snart testing på oss altså! I morgen er det jo fredag og da ER det helg, så da er vi egentlig der. Bare kose oss masse i helga før vi tar testing på søndag ja. Heia oss :duskedame:

Ja, nå er det bare 3 små dager igjen 😀 drømmer om positiv test på oss begge😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dager nå 😁 Kjenner igjen følelsen av å aldri få positiv test, den er ikke noe god. Håper du får gleden av å se babystrek på søndag da 🤞🤞😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fridaysmiley.gif.ad4f4e21b7fd38475050cf8970fdc072.gif
Endelig fredag og veldig snart offisielt heeeeelg! Og bare 2 dager til testing 🤞🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO, PP 11.

Det nærmer seg testing. Det er blandede følelser. Den tiden hvor jeg gruer meg til å gå på do begynner også nå fordi jeg kan begynne å spotte når som helst. Har lite trua på positiv test egentlig, men samtidig så vet man jo aldri. Jeg føler det er veldig mange som feks får ømme pupper før positiv test. Hos meg er det ingenting som er annerledes enn det pleier😩 Håper sååå på to streker i morgen 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Hei ☺️

Jeg har lest gjennom dagboken din og kjenner meg mye igjen i det du skriver og skuffelsen når man aldri får positiv test.. 😕 

Gleder meg til å følge deg videre og håper virkelig det viser seg at du har blitt gravid nå 🤞❤️ lykke til ☺️

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unicorn27 skrev (40 minutter siden):

Hei ☺️

Jeg har lest gjennom dagboken din og kjenner meg mye igjen i det du skriver og skuffelsen når man aldri får positiv test.. 😕 

Gleder meg til å følge deg videre og håper virkelig det viser seg at du har blitt gravid nå 🤞❤️ lykke til ☺️

Hei😊 så koselig at du har lest igjennom:) huff ja, skuffelsen og bekymringene er store når det aldri blir en positiv test☹️ Takk😀 har du dagbok?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Kom igjeeeeen - i morgen må det gå!! Ønsker det så sterkt 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 DPO.

Sitter på do nå og når jeg tørka meg var det en veldig tynn strek med blod. Vanskelig å forklare. Aldri hatt sånn. Tok bilde, men vet ikke hvordan jeg legger ut sånn skjult innhold 🤔 er vel for sent å ha festeblødning nå eventuelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (9 minutter siden):

9 DPO.

Sitter på do nå og når jeg tørka meg var det en veldig tynn strek med blod. Vanskelig å forklare. Aldri hatt sånn. Tok bilde, men vet ikke hvordan jeg legger ut sånn skjult innhold 🤔 er vel for sent å ha festeblødning nå eventuelt? 

Har lite ku om festeblødning, men om for eksempel eggløsning skjedde liiitt senere enn antatt kan det kanskje være. For å legge skjult innhold trykker du på det øyet (like ved der du kan endre skrift eller sette inn lenke), da kommer en boks du kan legge bildet inn i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...