Gjest MadameDeRosa Skrevet 14. oktober 2020 #81 Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sånn for min del, jeg leier ut til alenemødre, alenefedre, folk som er ufør, pensjonister, folk med barn, folk uten barn. Jeg ønsker langtidsleie i mine leiligheter, har bygårder med kort vei til offentlig kommunikasjon, barnehager, barneskole og ungdomsskole. Det jeg ikke ønsker er ungdommer/studenter som vil bo flere, det er uaktuelt og stort sett ikke langtidskontrakter på den gruppem , ønsker ikke folk med Nav dep.garanti, men om de er på Nav ellers pleier ikke være problem. Jeg har folk som har leid hos meg i mange år, de lengste i 15 år tror jeg sånn ca. Det er trygt og stabilt å leie, reine utleiegårder, alle leiligheter har balkong, felles vaskeri for de som vil bruke det, alle har parkering, alle har 1-2 boder inkludert i kjelleren, har leiligheter fra 45-110 kvm, så noe for de fleste. Men jeg godtar ikke bråk, røyking inne eller på balkong (på balkong til plage for naboer). For meg er det viktig at folk trives, og det føles sånn. Populære leiligheter og har stort sett ventelister Anonymkode: 97fa6...0d5 Hvor?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #82 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, MadameDeRosa skrev: Hvor? Ikke så mange mil fra Oslo Anonymkode: 97fa6...0d5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #83 Skrevet 14. oktober 2020 På 9.10.2020 den 21.38, Traktor skrev: Dette kan på mange måter sammenlignes med alle jentene på tinder som ikke svarer fordi de blir nedlesset av meldinger. Dere som mener at utleiere er nærmest pliktige til å svare på alle hendelser, mener dere der samme om jenter på tinder? Kanskje en del av dere nå begynner å forstå hvordan det er å ikke få svar. Og ja, jeg vet at det er gutter på tinder som heller ikke svarer, men jenter er sterkt overrepresentert. Vi damer får kanskje masse meldinger, men ingen er interessert i å bli kjent eller er ute etter kone og barn😉 de er bare ute etter sex og noen å chatte med. Er kun de rare og uattraktive som er lette å få som har en ikke så god personlighet å ha med å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor dere menn må nevne dette overalt på forumet? Oser bitterhet lang vei, for at dere selv er så opptatt av å få mye oppmerksomhet selv og gir faen i om det står en pen og snill dame og vil ha dere, da går dere videre på neste dame🙄 menn får pule rundt og dumpe damer og nekte forhold da de kan tydeligvis velge og vrake i partnere iforhold til oss damer. Anonymkode: 26c6e...0e7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #84 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi damer får kanskje masse meldinger, men ingen er interessert i å bli kjent eller er ute etter kone og barn😉 de er bare ute etter sex og noen å chatte med. Er kun de rare og uattraktive som er lette å få som har en ikke så god personlighet å ha med å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor dere menn må nevne dette overalt på forumet? Oser bitterhet lang vei, for at dere selv er så opptatt av å få mye oppmerksomhet selv og gir faen i om det står en pen og snill dame og vil ha dere, da går dere videre på neste dame🙄 menn får pule rundt og dumpe damer og nekte forhold da de kan tydeligvis velge og vrake i partnere iforhold til oss damer. Anonymkode: 26c6e...0e7 Jeg skjønner ikke hvorfor alle andre ikke bare kan ignorere de postene, så gir de seg kanskje når de ikke får oppmerksomhet/respons 😉 Anonymkode: dfc10...394 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #85 Skrevet 14. oktober 2020 Sist gang jeg skulle leie ut min leilighet, fikk jeg over 50 meldinger på 1 time. Og jeg orker ikke og svare på alle. Jeg plukket ca 10 av dem, og snakket med vær person.. Og snakke med alle blir for lenge og for mye.. Anonymkode: 793fa...c97
Gjest Bamse20 Skrevet 14. oktober 2020 #86 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg leide ut engang. jeg fikk flere meldinger som bare "er denne utleid?????????????????" eller "kan jeg få den??? Selvfølgelig gidder jeg ikke og svare på disse. Jeg er nøye med hva jeg tar, og det er ofte jeg sjekker på facebook profilen demmes hvem dem er osv. Handler om at jeg vil være sikker på at jeg finner den rette personen for min leilighet. Siste personene var fantastiske. Og noen ganger fikk jeg over 100 meldinger å svare på, så ikke alt man klarer og svare.
Traktor Skrevet 14. oktober 2020 #87 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi damer får kanskje masse meldinger, men ingen er interessert i å bli kjent eller er ute etter kone og barn😉 de er bare ute etter sex og noen å chatte med. Er kun de rare og uattraktive som er lette å få som har en ikke så god personlighet å ha med å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor dere menn må nevne dette overalt på forumet? Oser bitterhet lang vei, for at dere selv er så opptatt av å få mye oppmerksomhet selv og gir faen i om det står en pen og snill dame og vil ha dere, da går dere videre på neste dame🙄 menn får pule rundt og dumpe damer og nekte forhold da de kan tydeligvis velge og vrake i partnere iforhold til oss damer. Anonymkode: 26c6e...0e7 Mye av det samme kan sies om leietakere. Mange useriøse henvendelser fra uatraktive leietakere. Og hvorfor må dere leietakere hele tiden trekke frem hvor forferdelige folk som ønsker å tjene penger på utleie og ikke driver veldedighet er? Oser bitterhet lang vei.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #88 Skrevet 14. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvorfor du ikke leier ut til folk med barn? Vi skrev til to at vi har to barn, og de sa det var uaktuelt. Jeg tenkte kanskje det var fordi den ene av oss har et utenlandsk navn, så tenkte jeg selvsagt rasist med én gang.. 😂 Men hvis det er en greie at barn er uaktuelt, vil jeg gjerne vite hvorfor.. Det kan hjelpe mtp forståelse for at folk sier nei. Anonymkode: 5e2a9...314 Da har du kanskje lært at det ikke er så selvsagt at alt er rasisme hele tiden. Har selv blitt beskylt for å være rasist fordi jeg så sur ut på bussen 😂 Anonymkode: dfc10...394 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #89 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, Bamse20 skrev: Jeg leide ut engang. jeg fikk flere meldinger som bare "er denne utleid?????????????????" eller "kan jeg få den??? Selvfølgelig gidder jeg ikke og svare på disse. Jeg er nøye med hva jeg tar, og det er ofte jeg sjekker på facebook profilen demmes hvem dem er osv. Handler om at jeg vil være sikker på at jeg finner den rette personen for min leilighet. Siste personene var fantastiske. Og noen ganger fikk jeg over 100 meldinger å svare på, så ikke alt man klarer og svare. Facebook faktisk! Hva slags info får man der? Ikke mange av de yngre som bruker Facebook heller. Skjønner at man ikke gidder å svare på meldinger som "kan jeg få den?" uten å fortelle om seg selv da. Er denne utleid-spørsmålet kan jeg skjønne, for det er sykt mange sløve folk som lar annonsene stå uten å oppdatere at den er utleid/slettet. Anonymkode: 9fc56...08a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #90 Skrevet 14. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook faktisk! Hva slags info får man der? Ikke mange av de yngre som bruker Facebook heller. Skjønner at man ikke gidder å svare på meldinger som "kan jeg få den?" uten å fortelle om seg selv da. Er denne utleid-spørsmålet kan jeg skjønne, for det er sykt mange sløve folk som lar annonsene stå uten å oppdatere at den er utleid/slettet. Anonymkode: 9fc56...08a Jeg sjekker også fb. Kan få en del info der. En som valgte å ikke informere om at de hadde barn var medlem av mange mammaklubber på fb for eksempel. Anonymkode: a6748...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #91 Skrevet 14. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Facebook faktisk! Hva slags info får man der? Ikke mange av de yngre som bruker Facebook heller. Skjønner at man ikke gidder å svare på meldinger som "kan jeg få den?" uten å fortelle om seg selv da. Er denne utleid-spørsmålet kan jeg skjønne, for det er sykt mange sløve folk som lar annonsene stå uten å oppdatere at den er utleid/slettet. Anonymkode: 9fc56...08a Om folk har bilder ute av seg selv, så kan jeg egentlig tolke hvordan den personen KAN være.. Mye festing, eller så kan han ta bilder av seg selv, kan se at han ikke er renslig i leiligheta, mye søppel.. bl.a. Jeg bor i et borretslag, så her kan lukt og sånt gå videre. Så ja, jeg er jævla nøye. Men så er det jo eg som bestemmer hvem jeg vil leie ut til også. Om folk velger å gå helt blind så får dem gjøre det 😄 Anonymkode: 793fa...c97 1
Gjest Kritt Skrevet 15. oktober 2020 #92 Skrevet 15. oktober 2020 (endret) Så Debatten om eiendomsmarkedet nå. Selvsagt er det mange som har det vanskelig, men det må kunne forventes at man forsøker å se to sider av en sak. SV-damen snakker om at utleiere ikke må søke profitt. Hvor mange av de (oss) som leier ut del av egen bolig ville gjøre det om vi ikke tjener på det? Endret 15. oktober 2020 av Kritt
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #93 Skrevet 15. oktober 2020 På 14.10.2020 den 18.44, AnonymBruker skrev: snakket med vær person.. Anonymkode: 793fa...c97 Eli-Kari da eller? Anonymkode: 434a5...41a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #94 Skrevet 23. oktober 2020 Kjære leietakere, slutt å sende meldinger når du uansett ikke har tenkt å leie noe til den prisen som er annonsert. Begynner å bli lei nå, gleder meg til korona er over, da blir det Airbnb 🙂 Anonymkode: 79f73...2a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå