Amatariel Skrevet 12. oktober 2020 #21 Del Skrevet 12. oktober 2020 Kjedelig med mensen, men godt du ikke graver deg ned. Ny pp = nye muligheter! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 21. oktober 2020 Beveger oss mot pp2. Eggløsning om 5d i følje Flo. Svaaak strek på eggløsningstest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #23 Del Skrevet 22. oktober 2020 2 dager ca til eggløsning. Ser litt EL slim. Hadde soveromsvals i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2020 #24 Del Skrevet 23. oktober 2020 Spennende! Har du fått positiv EL-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 23. oktober 2020 Amatariel skrev (På 23.10.2020 den 7.22): Spennende! Har du fått positiv EL-test? Ekspander Nesten, streken er ganske raud men ikkje like raud som kontrollstreken. I dag innseminerte vi. Denne gangen skal eg prøva ikkje testa sånn kjempetidlig. Veit ikkje om eg greier det xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2020 #26 Del Skrevet 24. oktober 2020 mammahjarte skrev (På 23.10.2020 den 21.30): I dag innseminerte vi. Ekspander Spennende! Blir det flere runder med det nå rundt EL, eller holder dere dere til en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 24. oktober 2020 Amatariel skrev (På 24.10.2020 den 12.58): Spennende! Blir det flere runder med det nå rundt EL, eller holder dere dere til en gang? Ekspander Fleire runder Blir i kveld og i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter #28 Del Skrevet 25. oktober 2020 I går innseminerte vi igjen. Eggløsnigntesten er forsatt ikkje heilt positiv, god strek men ikkje like sterk som kontrollstreken. Så om vi forsetter sånn så treffer vi nok på EL til slutt. Dei siste to EL-testane eg tok var mye sterkare enn den første. Så det er nok ikkje lenge til "eggdrop". Spent på om det klaffer denna gangen, og spent på om eg greier å la væra med tidligtesting. Sikkert ikkje, eg synest jo det er ganske gøy. Gjer DPO-land litt meir koselig eigentlig. Hmm kor mange testar har eg eigentlig igjen, må telle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 25. oktober 2020 Ser ut som det neeeesten er eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. oktober 2020 #30 Del Skrevet 25. oktober 2020 Ja der nærmer det seg veldig! Tester du på ettermiddagen og/eller flere ganger i døgnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter #31 Del Skrevet 25. oktober 2020 Amatariel skrev (På 25.10.2020 den 22.26): Ja der nærmer det seg veldig! Tester du på ettermiddagen og/eller flere ganger i døgnet? Ekspander Tester med morgonurin og om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. oktober 2020 #32 Del Skrevet 26. oktober 2020 mammahjarte skrev (På 25.10.2020 den 23.44): Tester med morgonurin og om kvelden Ekspander Vil anbefale mellom kl.15-17 - da er LH på sitt høyeste, som ofest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 26. oktober 2020 Forfatter #33 Del Skrevet 26. oktober 2020 Amatariel skrev (På 26.10.2020 den 8.22): Vil anbefale mellom kl.15-17 - da er LH på sitt høyeste, som ofest. Ekspander Ja Oki Ganske sikker på at eg hadde eggløsning i dag. Snart på vei inn i DPO land. Inseminerte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #34 Del Skrevet 27. oktober 2020 Då har eg funnet ut at 26.10.20 var eggløsning. Håper det gjekk denne runden. Er på vei inn i DPO-land igjen. Har kjøpt litt tidligtestar på babyplan, kjøpte ikkje eggløsningstestar fordi eg håper eg ikkje trenger dei. Skal inseminere igjen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 #35 Del Skrevet 27. oktober 2020 Hurra for dpo-land! Blir en spennende tid fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 28. oktober 2020 Amatariel skrev (På 27.10.2020 den 19.15): Hurra for dpo-land! Blir en spennende tid fremover nå! Ekspander Japp 2DPO i dag. Sikkelig blåst opp. Måtte utvide reima på sekken min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 29. oktober 2020 3DPO i dag. Ingen symptomer, sikkelig sukkersug. Eg må ta ein god kikk på kostholdet mitt. Har kutta kraftig ned på kaffi. Stressa ein del på jobb i dag. Er det nokon som veit kva som skjer om eg blir gravid mtp melkeproduksjon, eg har forsatt 2ml i kvar pupp som ikkje forsvinner. Gjer ingenting med det, men eg tørker ikkje opp. Er det litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. oktober 2020 #38 Del Skrevet 30. oktober 2020 mammahjarte skrev (På 29.10.2020 den 21.25): Er det nokon som veit kva som skjer om eg blir gravid mtp melkeproduksjon, eg har forsatt 2ml i kvar pupp som ikkje forsvinner. Gjer ingenting med det, men eg tørker ikkje opp. Er det litt rart? Ekspander Jeg kan for lite om dette, men jeg har ei venninne som flere ganger har hatt videreføring av amming. Altså ammet baby mens hun har blitt gravid, ammet hele svangerskapet igjennom og så har ny baby overtatt puppen etter fødsel. Kanskje ikke helt det du spurte om men 😛 Er iallefall ikke farlig at melkeproduksjon ikke forsvinner ved ny graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter #39 Del Skrevet 30. oktober 2020 Amatariel skrev (På 30.10.2020 den 10.29): Jeg kan for lite om dette, men jeg har ei venninne som flere ganger har hatt videreføring av amming. Altså ammet baby mens hun har blitt gravid, ammet hele svangerskapet igjennom og så har ny baby overtatt puppen etter fødsel. Kanskje ikke helt det du spurte om men 😛 Er iallefall ikke farlig at melkeproduksjon ikke forsvinner ved ny graviditet. Ekspander Ja det har eg hørt om Og at kroppen produserer ny råmelk for kvart barn. 4DPO Oppblåst, ellers ingen symptomer. Heilt vanlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 31. oktober 2020 5DPO Trøtt og blåst opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå