AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #61 Skrevet 26. september 2020 Om det sto mellom hormonell prevensjon, sterilisering eller å avstå fra sex ville jeg valgt å bare avstå for en periode, ærlig talt. Anonymkode: 790db...01e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #62 Skrevet 26. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det sto mellom hormonell prevensjon, sterilisering eller å avstå fra sex ville jeg valgt å bare avstå for en periode, ærlig talt. Anonymkode: 790db...01e Hvorfor ikke kondom? Anonymkode: 32e87...50f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #63 Skrevet 26. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det sto mellom hormonell prevensjon, sterilisering eller å avstå fra sex ville jeg valgt å bare avstå for en periode, ærlig talt. Anonymkode: 790db...01e Å avstå fra sex i flere år er ikke aktuelt i mitt ekteskap. Anonymkode: 32e87...50f 1
Hulderen Skrevet 27. september 2020 #64 Skrevet 27. september 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en mulighet, men virker samtidig litt kavete? Må mer planlegging til, og er ikke bare til å ta en kjapp en når man ønsker. Anonymkode: 32e87...50f Ja, det er litt ekstra styr å bruke pessar i tillegg til kondom, men det er det jo å bruke bare kondom også. Men du slipper hormonet fra hormonpreventiver, og det høyner sikkerheten. Har du prøvd pessar tidligere? Når man bruker pessar, så setter man den inn hver kveld før man legger seg. Så man tar ikke vurderingen der og da om det blir sex, man kan være spontan etterpå. Skal du ha sex på dagtid, så må du sette den inn ekstra, ja. Litt styr, men kjapt når du er inne i rutinen. Og mye bedre enn å måtte avstå fra sex. Med litt trening, så rekker du å sette inn pessaret mens han trer på seg kondomet. Så tar dere bare ansvar for hvert deres preventiv. Endret 27. september 2020 av Hulderen 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå