Gå til innhold

Var det rett av meg å kutte de ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fint kunne levd med den første episoden, men alt det som skjedde etterpå er bare pil råttent. Minner meg om ei vennine jeg hadde før i tiden. Jeg prøvde desperat å lete etter tegn på at hu  likte meg, tross alt. Men det var forgjeves. Ikke ha slike giftige venniner i livet ditt. Det kan oppleves som en sorg, men på sikt vil du føle deg mye bedre

Anonymkode: 66b5a...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre og flere slike venninner som jeg har kuttet ut. To var mine bestevenninner fra barndommen, det svir fortsatt når jeg tenker på hvor svikefullt og illojalt de har behandlet meg. Men jeg har det mye bedre uten dem. Så har jeg truffet noen andre opp gjennom tiden, hun ene trodde jeg og var en jeg kunne stole på, men det stemte ikke.

Nå har jeg ikke mange venner, har en veldig god og nær og noen litt mer perifere, men de er skikkelige jenter som jeg kan stole på. Så jeg foretrekker å ha det slik. At de få vennene jeg har er gode og til å stole på.

Jeg har lært meg å kjenne igjen visse trekk hos mennesker som jeg skyr. Folk som tar mye plass og vil ha mye oppmerksomhet, som vil dominere, som skal konkurrere, som prøver å trykke andre ned for å føle seg selv bra. Som sier en ting og gjør en annen. 

Anonymkode: ae6a3...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...