Gå til innhold

Jeg vil kalle mitt framtidige barn for Jonny om det blir gutt.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Og kjæresten så på meg med store øyne. Hva er feil med Jonny. Syns det er veldig fint. 

Blir det jente, så er navnet Maria eller Josefine.

Det syns han var finte navn. Men hva er galt med Jonny. Er mange i Italia som heter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonny er mellom 30-60 og drev med hærverk og tagging i sine yngre dager :P 

Anonymkode: 940f5...461

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmokeyEye
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jonny er mellom 30-60 og drev med hærverk og tagging i sine yngre dager :P 

Anonymkode: 940f5...461

Jepp, sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonny har det vært/er det i likhet med Ronny og Tommy en del av i norske fengsler,

Anonymkode: 268cc...c2c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Her i Norge er Jonny et navn som ses på som belastende, sammen med Ronny, Glenn og Tommy. Av en eller annen grunn blir folk med disse navnene kriminelle.

Jente navnene var veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig mange som heter Jonny i Italia? 🤔

Anonymkode: 49032...9dc

Ja. Egentlig. Jeg syns det er en fint navn. Jeg syns Luca er fint også, men han var en gutt som bare mobbet alle, så jeg klarer ikke å like det 🙂

Ellers syns jeg Charles er fint. Det syns kjæresten også 😄 ci må inngå kompromiss. Om det blir sånn. Men Jonny ligger mitt hjerte nær. Syns også Ronny er fint 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Her i Norge er Jonny et navn som ses på som belastende, sammen med Ronny, Glenn og Tommy. Av en eller annen grunn blir folk med disse navnene kriminelle.

Jente navnene var veldig fine :)

Rare greier. Hm. Og takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og kjæresten så på meg med store øyne. Hva er feil med Jonny. Syns det er veldig fint. 

Blir det jente, så er navnet Maria eller Josefine.

Det syns han var finte navn. Men hva er galt med Jonny. Er mange i Italia som heter det. 

Jeg liker det ikke, men om du gjør det, så kjør på. Kanskje Jonny navnet trenger å komme vekk fra det dårlige navneryktet som det har.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge opplever jeg at Jonny ofte blir forbundet med kriminalitet, bygdementalitet eller rånemiljøet. Samme med Ronny, Roger, Glenn osv. 

Anonymkode: 54933...b62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jeg liker det ikke, men om du gjør det, så kjør på. Kanskje Jonny navnet trenger å komme vekk fra det dårlige navneryktet som det har.. 

Kjæresten jobber i politiet. Og han sier at visse navn går igjen på kriminelle. Det visste jeg litt om. Han var ikke fordømmende altså. Men han vil ikke kalle barnet Jonny 😞 Da blir det nok Charles 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jonny har det vært/er det i likhet med Ronny og Tommy en del av i norske fengsler,

Anonymkode: 268cc...c2c

Kanskje på tide å snu den trenden. Mange ronnyer, tommer og jonnyer som ikke sitter i fengsel og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Kjæresten jobber i politiet. Og han sier at visse navn går igjen på kriminelle. Det visste jeg litt om. Han var ikke fordømmende altså. Men han vil ikke kalle barnet Jonny 😞 Da blir det nok Charles 

Hva med Charlie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva med Charlie? 

Litt kulere faktisk. Jeg er stor fan av Charlie Chaplin. Beste komiker ever, og stor dyp humor. Helt briljant! Så ja  🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles er så mye finere enn Jonny. Det liker jeg ikke i det hele tatt. Maria og Josefine er begge nydelige navn 😊

Anonymkode: 4b7fd...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn er det når det blir to om saken. Jeg må ofre Jonny; en navn jeg elsker. Jeg syns det er så fint! 

Men det blir nok Charles ( kallenavn Charlie) og Josefine. De navnene likte han godt. 

 

Får kalle katten jeg får for Jonny da 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest Charles er bedre, litt uvanlig i Norge men fungere bra både på norsk og engelsk. Et navn folk husker og. 

Anonymkode: 90db1...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har negative assosiasjoner med navnet, men dette har nok med navnetrend å gjøre. Disse navnene var vel populære å gi på 80(?)- tallet.

Fremtidens pøbler heter vel kanskje William, Adrian, Lukas, Noah og Benjamin om man skal se i forhold til hva som har vært populært de siste årene.

Anonymkode: d5537...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hææ 🤣 Jonny er ikke et vanlig navn i Italia. Har bodd der i årevis og aldri møtt et menneske som heter det. Er det Gianni du mener..? 

Anonymkode: 86fe8...9c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...