Gå til innhold

Den O'store tempetråden


Amatariel

Anbefalte innlegg

Jennni skrev (1 minutt siden):

@Testerforum Det skal i utgangspunktet ikkje ha noko å seie, altså, men både sein EL og kort lutealfase kan jo tyde på at ikkje alt er som det skal med hormonane? Har du fått sjekka det opp?

Då søkk tempen og mensen kom som forventa i dag. Sjølvsagt skulle eg ønske han IKKJE kom, men på den positive sida er eg ganske nøgd med grafen min denne syklusen, om ein kan seie det :) Men ser at det er mogeleg EL kom på CD 16, ikkje CD 15. Kva trur de?

Åå, det var kjedelig... Har tenkt på deg! Satt skikkelig inne med håpet om at du hadde fått en babystrek...:hug:
Likevel bra at du er fornøyd med grafen, som tyder på at kroppen gjør som den skal! Jeg tenker også kanskje CD16, i og med at du hadde pos ELtest CD15, men samtidig hadde du en "flott" dip på CD15 også, før tempen gikk opp igjen på CD16. Kanskje natt til CD16?:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jennni skrev (2 timer siden):

@Testerforum Det skal i utgangspunktet ikkje ha noko å seie, altså, men både sein EL og kort lutealfase kan jo tyde på at ikkje alt er som det skal med hormonane? Har du fått sjekka det opp?

Då søkk tempen og mensen kom som forventa i dag. Sjølvsagt skulle eg ønske han IKKJE kom, men på den positive sida er eg ganske nøgd med grafen min denne syklusen, om ein kan seie det :) Men ser at det er mogeleg EL kom på CD 16, ikkje CD 15. Kva trur de?

Ja vil si at du har et prakteksemplar av en chart 😍 Og det er jo bra! Selv om du ikke ble gravid så er det jo veldig fint at det virker som hormonene jobber slik de skal. Satser på det går neste gang :hug:
Tempemessig kan EL både ha vært CD15 og 16, men pga. den positive testen så ville jeg gjettet på CD16. Men ville beholdt det slik det står sånn her, ettersom FF tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennni skrev (2 timer siden):

@Testerforum Det skal i utgangspunktet ikkje ha noko å seie, altså, men både sein EL og kort lutealfase kan jo tyde på at ikkje alt er som det skal med hormonane? Har du fått sjekka det opp?

Då søkk tempen og mensen kom som forventa i dag. Sjølvsagt skulle eg ønske han IKKJE kom, men på den positive sida er eg ganske nøgd med grafen min denne syklusen, om ein kan seie det :) Men ser at det er mogeleg EL kom på CD 16, ikkje CD 15. Kva trur de?

Edit: Skal også seiast at eg tok nokre glas vin både fredag og laurdag helga før EL, så trur tempen er litt kunstig høg der.

?i=10145660&

Tenker det er noe galt med hormonene ja 😞 sluttet på p piller i desember. Håper det er på grunn av det at det fortsatt ikke er helt i orden. Men syntes det tar tid 😞 tenkte jeg skulle bestille time hos gynekolog etter denne syklusen. Kan de finne ut av det eller må man til fastlegen? 

Endret av Testerforum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (3 timer siden):

Krysser fingrene for deg :klem:
Men skjønner godt frustrasjonen og at du stresser, jeg er helt lik selv...
Lutealfasen din er nok noe kort ja, har du prøvd B6 tbl? Har lest her inne at det kan fungere for noen!
Jeg kjenner jeg ikke har nok kompetanse til å si om det er sammenheng mellom kort lutealfase og sen EL, men tror ikke det trenger å ha det altså! Noen får jo ikke positiv ELtest før nærmere CD25 eller senere typ... 

Jeg har tatt b6 hele denne måneden, så håper det gjør at lutealfasen blir lenger, til tross for at el blir sen! 
 

Tusen takk for støttende ord :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita oppdatering: testa negativt i dag med RFSU vanlig-test på IKM, 12 dpo. Pleier alltid begynna å spotta dagen før, men ingenting no. Har derimot fått ganske mykje vatnaktig utflod, som heller ikkje pleier å skje no rett før IKM... Men eg lurer på om eg ikkje berre lurer meg sjølv og må innsjå at håpet er ute for denne gongen. Burde vel testa positivt no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saloni skrev (6 minutter siden):

Er ganske så forvirret her jeg sitter...🥺

0F3CACDA-D472-4265-ABC1-580744ADC013.png

8ACEF54D-E184-4856-9CDA-5257CA951136.jpeg

C47E61FE-8C3F-4A9E-8F81-305E7217DFFB.jpeg

3243CDBE-06FC-4FBC-A2C9-75C9AEAC992C.jpeg

Her er det enda mye håp! Ser strek på begge testene! Tenker at digital slår ut om en dag eller 2. Du har vel bare akkurat for lite HCG til at den digitale slår ut. Har også hørt om de som får negativ digital på morningen men lunsjtider samme dag får positiv på konsentrert urin 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (13 minutter siden):

Her er det enda mye håp! Ser strek på begge testene! Tenker at digital slår ut om en dag eller 2. Du har vel bare akkurat for lite HCG til at den digitale slår ut. Har også hørt om de som får negativ digital på morningen men lunsjtider samme dag får positiv på konsentrert urin 🥰🤞

Når du sier det så er de strimmeltestene på 10, mens digital på 25. Håper, håper, håper ❤️ 😰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooi så spennende Saloni!! Enig med Niny her, det er nok bare pittelitt for tidlig for den digitale. Men strek er det, ergo har du hcg! Hurra!! 😁 Du kan enten forsøke ny digital i kveld på så konsentrert urin som mulig, eller ha is i magen og vente til i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Ooooi så spennende Saloni!! Enig med Niny her, det er nok bare pittelitt for tidlig for den digitale. Men strek er det, ergo har du hcg! Hurra!! 😁 Du kan enten forsøke ny digital i kveld på så konsentrert urin som mulig, eller ha is i magen og vente til i morgen.

Dette er bare helt fullstendig vilt! Jeg er så sjokkert, glad og emosjonell! Dette hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi. Vi hadde blitt enig om å gå til fertilitetsutredning dersom det ikke gikk denne pp - og nå kan det se ut til at det faktisk har gått! Har en digital til liggende i "testeskuffen" min, så ser for meg at testen ryker i kveld. Men skal prøve å holde meg til i morgen tidlig, takk for tips ❤️ 🤞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (1 time siden):

Gratulerer med positiv test @saloni :nordvesta: Hurra!

Tusen tusen takk snille gode deg! :hug: Jeg er fremdeles i sjokk! Håper bare virkelig at hcg øker nå... 🤞

Jennni skrev (1 time siden):

@saloni Så gøy! Bli spennande med den digitale i morgon :) Eg kryssar fingrane! 

Ja dette er helt vilt! Blir veldig spennende, jeg kjenner jeg er nervøs.. Takk for at du krysser fingrene dine for meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (På 22.4.2021 den 9.05):

Moro med flere nye tempere - velkommen! 🤗
Når FF har satt kryss sånn her så kan man være tilnærmet sikker på EL ja. Men 100% garanti finnes ikke. FF er til syvende og sist bare et dataprogram, og ikke sikkert den klarer å forstå alt som skjer dersom kroppen finner på mye rart. Men som hovedregel så tar man sikte på at EL har skjedd ja. Det er mer vanlig å ha EL uten at FF klarer å finne det, enn det motsatte i alle fall.

Har premium, men det er mest fordi jeg er så vant til det. Tror ikke jeg klarer å lage en liste over ting som er annerledes, det er en haug med småting tror jeg. Vet bare at jeg merker det godt når premium har løpt ut og jeg mangler ting :fnise: Sånn i farta kan jeg komme på mer detaljert spesifics/analyzer/statistic, , mulighet for overlay, mulighet for flere charter på homepage (f.eks om man trykker på min i signaturlinken så kan man bla seg nedover å se mange, ikke bare nåværende).

Tusen takk for velkomsthilsen og alltid gode svar. Takk for at du tar deg tid 😊 

Da venter nok jeg med premium, håper at den ikke trengs heller 🙈 Men sånn er det jo er det noe man har som blir borte blir det rart uten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (På 22.4.2021 den 16.17):

Hei MissB! Jeg har nettopp begynt å tempe selv, så har ingen råd å komme med der. Men ville ønske deg velkommen i tempetråden:blomst:

Tusen takk for hyggelig velkomst! 😄 Blir spennende tider for oss som er nye på dette framover. 

Også føler man at man får gjort noe men man venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MissB skrev (1 time siden):

@saloni Gratulerer så mye med positiv test! 🥳 Håper det går veien med testene framover!

 

rabarbrafrø skrev (1 time siden):

Så stas, @saloni! 🥳

Tusen takk begge to! Jeg håper alt går i orden❤️ Men er enda veldig tidlig og mye kan skje. Håper at den slår ut digitalt først og fremst som viser at hcg stiger🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...