Gå til innhold

Den O'store tempetråden

Amatariel

Anbefalte innlegg

Er det forsent aa begynne aa tempe som Forstegangstemper paa syklus dag 3?

Anonymkode: e7b55...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Niny skrev:

Hvordan regner dere lutealfasen? Fra dagen etter EL til dagen før mens? 

Eller til første dag av mens? 🤔

Fra dagen etter EL til dagen før mens ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Body Lotion skrev:

Ååh, sender en en stor klem ❤️ Det er så vondt og frustrerende! 😭

7 timer siden, Jennni skrev:

Uff, kjenner følelsen! Er litt i kjelleren sjølv i dag :( Sender ein klem og kryssar fingrane for at desember er vår måned!

6 timer siden, Amatariel skrev:

bighug2.gif.8770063e62eaf27fdd0c83445fb09c54.gif

Takk for støtten, det hjelper på humøret❤️ Krysser fingrene for oss neste pp🤞

Anonymkode: b21f5...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det forsent aa begynne aa tempe som Forstegangstemper paa syklus dag 3?

Anonymkode: e7b55...6b3

Neida, det er viktigast etter du er ferdig med mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Skjønner noen denne kurven? Når var evt eggløsning? Tusen takk på forhånd 😊

20201111_170756.jpg

Anonymkode: ac330...1f8

Hvordan ser kurven ut nå i forhold til et par dager siden? 🤔

20201113_213904.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo med høy temp og blenda test. Vet det er fortsatt tidlig... har egentlig ingen håp om å kunn skimte noe før kanskje 11 dpo.

Hvis jeg skal sammenligne med forrige pp så er tempen 0,19 høyere i dag enn samme dpo sist. Ikke akkurat så mye :fnise: Men noe positivt må man jo finne.

125489251_2763696913902871_6473255700993159595_n.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser kurven ut nå i forhold til et par dager siden? 🤔

20201113_213904.jpg

Det kan sjå ut som tempen er på vei nedover (=mensen) – kor lang lutealfase pleier du å ha?

@Amatariel Blir spennande dei neste dagane! Tempen din ser i alle fall bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang lutealfasen min har vært så "lang" og tempraruren så høy 😁 Håper det holder seg 😅

Men jeg lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt progesteron for tidlig (altså før egget hadde blitt sluppet!), ville tempraruren steget uansett pga progesteron? 😅

IMG_20201115_084519.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Body Lotion skrev:

Det er første gang lutealfasen min har vært så "lang" og tempraruren så høy 😁 Håper det holder seg 😅

Men jeg lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt progesteron for tidlig (altså før egget hadde blitt sluppet!), ville tempraruren steget uansett pga progesteron? 😅

Spennende!!

Jeg testet blenda i dag også. Tempen høy, men jeg sjekket med forrige pp og på samme dag som dette var det bare 0,02 lavere 🙄 Som betyr at tempen er fin, men det kan like gjerne bety mensen om få dager. I morgen er virkelig D-dagen, tempen gikk nedover denne dagen forrige pp. Så får nok svar i morgen, og det kjenner jeg er ubehagelig!! Hadde så håp for syklusen med så mye nytt. Letrozol som fungerte for tidligere EL, og så ovitrelle som skulle virkelig gjøre det. Men jeg har ingen god følelse her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt helt opp denne PP jeg nå.. 😅 Tempen ligger jevnt og fint så lavt den omtrent kan. Er spent på når jeg får mens denne uken, og om jeg i det heletatt vil merke noe på tempen før det kommer blod. Heldigvis spotter jeg en dag i forveien, så jeg kan få forberede meg 😂

Skal prøve å ringe gynekolog neste uke for å høre hva de tenker. Hadde lutealfase på 10 dager sist mnd og ingen eggløsning denne mnd 🤷🏻‍♀️

Screenshot_20201115_160810_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO i dag. I dag sank temperaturen med 0,18. Hvis det hadde vært festedipp skulle den vel synket enda mer? Samtidig er det vel rart om mensen kommer mens jeg står på progrsteron? 😅 Åååh, men tenk om det er festedipp.. Fikk litt forhåpninger nå. Huff. Eller så er det bare en tilfeldighet 😶

IMG_20201117_054103.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Body Lotion skrev:

Åååh, men tenk om det er festedipp..

Jaa det krysser jeg for!! 😄

Jeg er 12 dpo i dag, tempen har begynt å tikke nedover, spottingen i gang og mensen vil komme i morgen som er IKM :( (håper i allefall det, vil ikke at lutealfasen skal bli lenger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Amatariel skrev:

Jaa det krysser jeg for!! 😄

Jeg er 12 dpo i dag, tempen har begynt å tikke nedover, spottingen i gang og mensen vil komme i morgen som er IKM :( (håper i allefall det, vil ikke at lutealfasen skal bli lenger)

Ååh :( Så kjedelig! Men krysser fingrene for mensen i morgen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det vanlig at egget fester seg etter eggløsning egentlig? 🤔 Har alltid tenkt at det skjer omtrent to dager etter eggløsning, men har igrunn lest noe om dette før. Vet dere noe om dette? 

Anonymkode: 5e242...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er det vanlig at egget fester seg etter eggløsning egentlig? 🤔 Har alltid tenkt at det skjer omtrent to dager etter eggløsning, men har igrunn lest noe om dette før. Vet dere noe om dette? 

Anonymkode: 5e242...63b

Jeg har lest mellom dag 6-10 etter eggløsning 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, ingen eggløsning denne gangen, og syklus på bare 24 dagen 😕 Også jeg som trodde det endelig begynte å bli stabilt...

Men, FF nekter å starte ny syklus, selv om jeg logger period. Noen som husker/raskt kan forklare meg hvordan å overstyre tolkningen? Mener jeg har gjort det en gang før, men finner det ikke igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Niny skrev:

Oi Oi, likte den duppen, og at det gikk opp igjen 🤞

Ja! 🤞 Men er så skummelt med disse forhåpningene 😅 Da blir fallhøyden så stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...