Patriotpaula Skrevet 11. august 2021 #1901 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 14.55): Jeg vet denne grafen er veldig ufullstendig. Har misset en dag eller to og den er jo ikke en hel syklus, men basert på det man ser- virker det som eggløsning var syklusdag 11 eller 12? Er eggløsning rett før tempen øker? Eller den dagen tempen øker? 🤔 Anonymkode: 74312...635 EL var nok på dag 10 eller 11. Tempen øker ikke før egget har sluppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 15. august 2021 #1902 Del Skrevet 15. august 2021 Bruker egentlig ikke å teste, men venter til TR kommer. Tok derimot en test i dag tidlig (9dpo) og den var selvfølgelig negativ. I tillegg fikk jeg nettopp beskjed fra at en venninne at hun er gravid… Alt i alt, ikke en spesielt bra dag. Da er det fint å kunne få ut litt frustrasjon her på forumet. Har time hos offentlig gynekolog på torsdag 1 dag før IKM. Charten ser forøvrig bra ut, men testen var altså negativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. august 2021 #1903 Del Skrevet 15. august 2021 Nydelig chart @Bruspulver 🤩 Den kan du virkelig være fornøyd med!! Skjønner godt at det var trist å få negativ test i dag. 😞Heldigvis er det fortsatt tidlig, og fortsatt masse håp om at testen blir positiv om noen dager. Blir spennende med gyn time! Håper du får letrozol som du ønsker deg, og aller aller helst at du ikke trenger å ta en eneste en, fordi du allerede er gravid! 🤞❤️ Nå skal det snart bli din tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 15. august 2021 #1904 Del Skrevet 15. august 2021 Tuuusen takk for støttende ord @bittelillebolla 😘 Blir interessant å se temperaturen i morgen/tirsdag. Forrige syklus begynte temperaturen å synke jevnt og trutt fra 10dpo (og fra 11dpo syklusen før der igjen). Håper TR holder seg unna til etter timen hos gynekologen. Vet de sier man kan møte til timen om man har mensen, bare føler meg så ukomfortabel under blødningene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2021 Forfatter #1905 Del Skrevet 16. august 2021 Åå skjønner du også gjerne vil bli gravid nå som venninnen din hadde en slik nyhet Bruspulver Må satse på at du ikke kommer lenge etter! Charten din ser i alle fall amazing ut 🤞 Trøster oss med at 9 dpo er tidlig. De to siste gangene jeg ble gravid her nå så har jeg også hatt pur negativ test på 9 dpo (egentlig 10 dpo også, kunne skimte noe svaaakt utover dager). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 16. august 2021 #1906 Del Skrevet 16. august 2021 Bruspulver skrev (15 timer siden): Håper TR holder seg unna til etter timen hos gynekologen. Vet de sier man kan møte til timen om man har mensen, bare føler meg så ukomfortabel under blødningene. Dette forstår jeg veldig godt! Jeg tror nok det er sant at det går helt fint å møte selv om man har mensen, og gynekologen bryr seg ikke om det i det hele tatt. Men for den som ligger der, så er det klart at det kan føles ugreit og utrivelig med blødninger. Krysser fingrene hardt for at du slipper det, og for at du ikke får mensen igjen før til neste år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 16. august 2021 #1907 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg krysser fingrene @Amatariel og @bittelillebolla🤞🏼☺️ Tempen i dag er uforandret fra gårsdagen, men fortsatt negativ test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1908 Del Skrevet 16. august 2021 Denne charten ser vel ikke spesielt lovende ut, vel? Anonymkode: 1d505...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2021 Forfatter #1909 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne charten ser vel ikke spesielt lovende ut, vel? Anonymkode: 1d505...e12 Selv om tempen din er på coverline nå, så er den fortsatt en god del høyere enn tempene du hadde før EL. Så jeg hadde ikke gitt den opp ennå 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1910 Del Skrevet 16. august 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Selv om tempen din er på coverline nå, så er den fortsatt en god del høyere enn tempene du hadde før EL. Så jeg hadde ikke gitt den opp ennå 🤞 Ok, skal prøve å holde motet oppe litt til. Men synker den enda mer i morgen tror jeg at jeg gir opp denne pp. Har ingen dpo-symptomer heller.. Anonymkode: 1d505...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 19. august 2021 #1911 Del Skrevet 19. august 2021 Tallenes tale. Spottingen begynte i dag. Var hos off. gynekolog i dag. Hun kunne ikke se noen klassiske teng på pcos! 🤭 Nesten ingen cyster på eggstokkene, sammenlignet med 25+ (på HVER eggstokk) når jeg var hos privat gynekolog i april og fikk resept på metformin. Kan se ut til at metforminen virker ✨ Gynekologen skrev så ut resept på letrozol, så nå blir vi å teste det 🤞🏼 Sånn sett hell i uhell med cd1 i morgen, ettersom blodprøver skal tas cd2-3, tar jeg turen tilbake til legekontoret i morgen for blodprøver. Så begynner jeg med letrozoltablettene på søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august 2021 Forfatter #1912 Del Skrevet 19. august 2021 Så kjedelig at det ikke gikk nå Bruspulver Men sånn ellers er det gode nyheter! Jeg har hele tiden gått på metformin, men det var da jeg begynte på letrozol at det virkelig ble fart i sakene. Håper du får god effekt du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 19. august 2021 #1913 Del Skrevet 19. august 2021 Veldig kjedelig, men det hjelper å ha vært hos gyn nå og få hjelp videre, så får vi håpe på jeg responderer bra på letrozol 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 20. august 2021 #1914 Del Skrevet 20. august 2021 Hei, jeg startet å tempe denne måneden for første gang. Jeg lurer egentlig bare på om det er normalt å ha så forhøyet temp uten å ha EL? Er det noe jeg gjør feil? Er helt ny på dette 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 20. august 2021 #1915 Del Skrevet 20. august 2021 Så spennende å være fersk temper! Jeg opplever ofte at temperaturene er både lavere og høyere enn vanlig for meg om jeg ikke tar temperaturen til samme tid hver dag. Jeg ser at du har to trekanter på charten din, og de indikerer at du har tatt målingen senere enn din vanlig tempetid. Jeg vil tro at du vil få en jevnere chart om du temper til samme tid hver dag. Om ikke så er det heller ikke unormalt at den svinger litt. Min har svinget mye i det siste, selv om jeg er nøye med å ta den til samme tid. Prøv å se om den jevner seg ut etter noen flere målinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 20. august 2021 #1916 Del Skrevet 20. august 2021 bittelillebolla skrev (30 minutter siden): Så spennende å være fersk temper! Jeg opplever ofte at temperaturene er både lavere og høyere enn vanlig for meg om jeg ikke tar temperaturen til samme tid hver dag. Jeg ser at du har to trekanter på charten din, og de indikerer at du har tatt målingen senere enn din vanlig tempetid. Jeg vil tro at du vil få en jevnere chart om du temper til samme tid hver dag. Om ikke så er det heller ikke unormalt at den svinger litt. Min har svinget mye i det siste, selv om jeg er nøye med å ta den til samme tid. Prøv å se om den jevner seg ut etter noen flere målinger. Takk for svar! Jeg har tempet med 1 time forskjell, altså 6 annenhver morgen og 7 annenhver morgen. Har det fortsatt mye å si? Jeg får bare fortsette å tempe og se hvordan det går 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 20. august 2021 #1917 Del Skrevet 20. august 2021 Julie97 skrev (4 timer siden): Takk for svar! Jeg har tempet med 1 time forskjell, altså 6 annenhver morgen og 7 annenhver morgen. Har det fortsatt mye å si? Jeg får bare fortsette å tempe og se hvordan det går 😊 Hmm, nei den tids-forskjellen var ikke så stor. Kan jo være helt tilfeldig at den har økt litt også. Ville bare fortsatt å tempe, og sett hvordan utviklingen ble. Det hender også innimellom at man får noen målinger som liksom ikke passer helt inn. Derfor det sies at man alltid skal lese helheten, og ikke enkeltmålinger. Håper du vil finne masse nytte i tempingen, og at du vil trives med det. En veldig spennende prosess, spesielt til å begynne med! Husker så godt første gang jeg kunne "se" eggløsningen på charten. Det var så moro!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1918 Del Skrevet 21. august 2021 Altså... kjemisk forrige månad og no ser charten sånn ut; eg kan vel ikkje ha hatt EL på dag 5, vel? Anonymkode: ac584...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1919 Del Skrevet 23. august 2021 Tempene til nå i dpo har vært ganske stabile men ikke like høy som vanlig. Men er det positivt at de er mer stabile? Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2021 Forfatter #1920 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men er det positivt at de er mer stabile? Ja jeg tenker det. Ikke alltid ustabile temper trenger å bety noe, men det kan indikere noe hormonkluss. Så at de er stabile ville jeg tatt som et godt tegn 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå