Lorieen Skrevet 28. mars 2021 #1181 Del Skrevet 28. mars 2021 Da er jeg 4 dpo, og om bare fem dager kan jeg begynne testing! Er veldig spent. Veldig greit at lutealfasen er i påsken, mange fridager. Man føler seg så innmari ufresh når man bruker Lutinus. Det renner ut produktrester hele tiden og jeg må bruke bind. Æsj altså. Men om spira sitter så er det verdt det - minsten på 15 mnd satt med Lutinus etter tre kjemiske. Så jeg håper inderlig at dette er ppen det klaffer og at vi får nok et desemberbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 28. mars 2021 #1182 Del Skrevet 28. mars 2021 The Princess skrev (11 timer siden): Da tempen har gått ned de siste dagene var jeg redd jeg var ute denne syklusen, men så feil kan man ta 😱😍 Sååå gøy! Gratulerer så masse! 🤩🥰❤️❤️🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 29. mars 2021 #1183 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Hei igjen damer. Her kommer det en liten (dårlig) oppdatering fra meg. Tempen min fortsetter å synke. Idag var den nede på bare 36,28 som ikke er 0,2 over det jeg hadde før eggløsning 36,11. Kun 4 dpo. Rart siden tempen gikk rett til værs dagen etter El. Hvorfor tror dere tempen min synker så mye? Har jeg for lite progesteron? Hvordan vil dere tolke dette. Mitt håp er borte.. Takk for svar! Endret 29. mars 2021 av Testerforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1184 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Testerforum skrev (12 minutter siden): Endret 29. mars 2021 av Lorieen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1185 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Testerforum skrev (13 minutter siden): Hei igjen damer. Her kommer det en liten (dårlig) oppdatering fra meg. Tempen min fortsetter å synke. Idag var den nede på bare 36,28 som ikke er 0,2 over det jeg hadde før eggløsning 36,11. Kun 4 dpo. Rart siden tempen gikk rett til værs dagen etter El. Hvorfor tror dere tempen min synker så mye? Har jeg for lite progesteron? Hvordan vil dere tolke dette. Mitt håp er borte.. Takk for svar! Vanskelig å si, du KAN ha for lite progesteron, men tempen din er tross alt over coverline og du er bare 4 dpo! Egget fester seg ikke før rundt 7 dpo så det er fortsatt tidlig. Hvis dette gjentar seg over flere sykluser ville jeg kontaktet gynekolog og få tatt progesteronblodprøver. Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Temper du oralt eller vaginalt? Endret 29. mars 2021 av Lorieen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1186 Del Skrevet 29. mars 2021 5 dpo i dag og tempen holder seg høy og fin. Tar Lutinus x 3/dag og kommer til å fortsette med det til jeg enten får negativ test, eller noen uker etter positiv test. Håper selvfølgelig på det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1187 Del Skrevet 29. mars 2021 Testerforum skrev (18 minutter siden): Her kommer det en liten (dårlig) oppdatering fra meg. Tempen min fortsetter å synke. Idag var den nede på bare 36,28 som ikke er 0,2 over det jeg hadde før eggløsning 36,11. Kun 4 dpo. Rart siden tempen gikk rett til værs dagen etter El. Hvorfor tror dere tempen min synker så mye? Har jeg for lite progesteron? Hvordan vil dere tolke dette. Mitt håp er borte.. Jeg støtter meg til Lorieens svar. Alt håp er absolutt ikke ute! Er alt for tidlig for det FF har satt tydelig kryss på deg (bare det er fantastisk og noe ikke alle får), så du har hatt EL - og da kan du bli gravid. Jeg har sett maange rarere gravidcharter enn dette. Men uansett ja, for tidlig å si på deg... blir interessant å se fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 29. mars 2021 #1188 Del Skrevet 29. mars 2021 Takk for fine svar! Det hjalp på håpet 🤞🏼 Jeg oppdaterer dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1189 Del Skrevet 29. mars 2021 Lorieen skrev (3 minutter siden): 5 dpo i dag og tempen holder seg høy og fin Jeg heier på deg!! Jeg fikk en veldig uvanlig temp i dag! Skikkelig lav! 😳 Uten at jeg kan se at det er en grunn for det. Jeg håpet jo på lav temp for beste utgangspunkt for EL, men var liksom måte på da... Spent på EL-test i ettermiddag, for nå viiil jeg ha EL snart! De tre siste syklusene har jeg hatt EL rundt disse dagene, så blir skikkelig lei meg om den ikke gjør det denne gangen også. Håpe håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 29. mars 2021 #1190 Del Skrevet 29. mars 2021 Det kan jo være et veldig godt tegn @AmatarielHeier på deg! Oppdater oss imorgen ☺️ Amatariel skrev (3 minutter siden): Jeg heier på deg!! Jeg fikk en veldig uvanlig temp i dag! Skikkelig lav! 😳 Uten at jeg kan se at det er en grunn for det. Jeg håpet jo på lav temp for beste utgangspunkt for EL, men var liksom måte på da... Spent på EL-test i ettermiddag, for nå viiil jeg ha EL snart! De tre siste syklusene har jeg hatt EL rundt disse dagene, så blir skikkelig lei meg om den ikke gjør det denne gangen også. Håpe håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 29. mars 2021 #1191 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Lorieen skrev (58 minutter siden): Vanskelig å si, du KAN ha for lite progesteron, men tempen din er tross alt over coverline og du er bare 4 dpo! Egget fester seg ikke før rundt 7 dpo så det er fortsatt tidlig. Hvis dette gjentar seg over flere sykluser ville jeg kontaktet gynekolog og få tatt progesteronblodprøver. Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Temper du oralt eller vaginalt? Jeg sluttet på p-pillene i desember. De første månedene har jeg ikke oversikt over lutealfasen. Forrige måned fant jeg ut med eltester at jeg bare hadde 8 dager lutealfase. Så alt for lite.. jeg har tenkt at det er på grunn av at kroppen ikke er helt i leie etter p pillene. Første måned jeg temper er nå, så er veldig spent. Tar høy dose med B vitamin nå. Men blir selvsagt lei meg når temperaturen er så langt ned nå idag.. Jeg har forstått at den skal være i hvert fall 0,2 over pre eggløsning, noe den ikke er på 36,28. Jeg temper oralt. Tenker jeg tar vaginalt neste måned, om dette ikke går. Men det var godt med noen betryggende svar fra dere @Amatariel. Jeg får bare vente og se. Krysser fingrene 🤞🏼 Endret 29. mars 2021 av Testerforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1192 Del Skrevet 29. mars 2021 Testerforum skrev (38 minutter siden): Jeg sluttet på p-pillene i desember. De første månedene har jeg ikke oversikt over lutealfasen. Forrige måned fant jeg ut med eltester at jeg bare hadde 8 dager lutealfase. Så alt for lite.. jeg har tenkt at det er på grunn av at kroppen ikke er helt i leie etter p pillene. Første måned jeg temper er nå, så er veldig spent. Tar høy dose med B vitamin nå. Men blir selvsagt lei meg når temperaturen er så langt ned nå idag.. Jeg har forstått at den skal være i hvert fall 0,2 over pre eggløsning, noe den ikke er på 36,28. Jeg temper oralt. Tenker jeg tar vaginalt neste måned, om dette ikke går. Men det var godt med noen betryggende svar fra dere @Amatariel. Jeg får bare vente og se. Krysser fingrene 🤞🏼 Jeg ville gitt det minst 6 mnd etter pilleslutt før jeg konkluderer med noe som helst, om jeg var deg. Noen er heldige og smetter rett tilbake i naturlig syklus etter pilleslutt selv etter mange års bruk, men veldig mange bruker noen måneder på å komme i gjenge igjen. Syntetiske hormoner er ikke bra for kroppen. Jeg sluttet på hormonprevensjon i 2008 da jeg ikke likte hva de gjorde med kroppen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1193 Del Skrevet 29. mars 2021 Amatariel skrev (51 minutter siden): Jeg heier på deg!! Jeg fikk en veldig uvanlig temp i dag! Skikkelig lav! 😳 Uten at jeg kan se at det er en grunn for det. Jeg håpet jo på lav temp for beste utgangspunkt for EL, men var liksom måte på da... Spent på EL-test i ettermiddag, for nå viiil jeg ha EL snart! De tre siste syklusene har jeg hatt EL rundt disse dagene, så blir skikkelig lei meg om den ikke gjør det denne gangen også. Håpe håpe! Dette må da være et godt tegn - kanskje det er super-egget som er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1194 Del Skrevet 29. mars 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Dette må da være et godt tegn - kanskje det er super-egget som er på vei? Åh håper virkelig det. Men da MÅ EL-testen skjerpe seg. Vært supersvak helt frem til i går. Veldig spent på ettermiddagens test 🤞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. mars 2021 #1195 Del Skrevet 30. mars 2021 I følge FF er jeg 6 dpo i dag, mens NC har satt EL én dag senere, på cd 15. Min erfaring er at FF er mest nøyaktig, så da holder jeg meg til det. Bare tre dager til jeg kan teste, fire om jeg klarer å holde meg til 10 dpo før jeg starter. Jeg er litt glad for at det er påske nå, det er tøft å gå på jobb og sette opp et uanfektet fjes om det ikke klaffer. Har IKM andre påskedag, så da rekker jeg å prosessere skuffelsen før det er tilbake på jobb dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1196 Del Skrevet 30. mars 2021 Håper veldig at du slipper en skuffelse Lorieen! Min temp hoppet opp til en normal temp i dag, så lurer på hva den holdt på med i går ja... Har veldig troen på en positiv EL-test i ettermiddag. Så da blir det litt spenning de nærmeste dagene. Pittelitt irriterende å vekkes til temping sånn i feriedagene her, men vi vet vel alle at det er verdt det når det er viktige tempedager! Mulig jeg hadde droppet det om jeg var i starten av syklusen eller midt i dpo-land, men akkurat rundt EL er jeg alt for nysgjerrig og avhengig av kontrollen til å la være. ♦ Min chart ♦ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 30. mars 2021 #1197 Del Skrevet 30. mars 2021 Lorieen skrev (2 timer siden): I følge FF er jeg 6 dpo i dag, mens NC har satt EL én dag senere, på cd 15. Min erfaring er at FF er mest nøyaktig, så da holder jeg meg til det. Bare tre dager til jeg kan teste, fire om jeg klarer å holde meg til 10 dpo før jeg starter. Jeg er litt glad for at det er påske nå, det er tøft å gå på jobb og sette opp et uanfektet fjes om det ikke klaffer. Har IKM andre påskedag, så da rekker jeg å prosessere skuffelsen før det er tilbake på jobb dagen etter. Spennende at vi er så likt i løypa Lorieen! Jeg er 5 dpo nå, og tempen gikk opp til 36,44 igjen idag. Det var godt, selv om jeg er litt negativ pga. at den er så opp og ned. Men håpet lever! Jeg er også veldig glad at det er påske slik at jeg slipper dette på jobb. Krysser virkelig fingrene for oss denne måneden 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 30. mars 2021 #1198 Del Skrevet 30. mars 2021 Amatariel skrev (25 minutter siden): Håper veldig at du slipper en skuffelse Lorieen! Min temp hoppet opp til en normal temp i dag, så lurer på hva den holdt på med i går ja... Har veldig troen på en positiv EL-test i ettermiddag. Så da blir det litt spenning de nærmeste dagene. Pittelitt irriterende å vekkes til temping sånn i feriedagene her, men vi vet vel alle at det er verdt det når det er viktige tempedager! Mulig jeg hadde droppet det om jeg var i starten av syklusen eller midt i dpo-land, men akkurat rundt EL er jeg alt for nysgjerrig og avhengig av kontrollen til å la være. ♦ Min chart ♦ Så dumt Amatariel. Jeg syntes det er vanskelig når det «skjer» ting man ikke kan forklare, ikke vet hvorfor. Rart med den lave tempen din og den jeg hadde 😕 Krysser fingrene for at du får eggløsning nå og at tempen viser det tydelig! 🤞🏼 Oppdater oss og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 30. mars 2021 #1199 Del Skrevet 30. mars 2021 Amatariel skrev (28 minutter siden): Håper veldig at du slipper en skuffelse Lorieen! Min temp hoppet opp til en normal temp i dag, så lurer på hva den holdt på med i går ja... Har veldig troen på en positiv EL-test i ettermiddag. Så da blir det litt spenning de nærmeste dagene. Pittelitt irriterende å vekkes til temping sånn i feriedagene her, men vi vet vel alle at det er verdt det når det er viktige tempedager! Mulig jeg hadde droppet det om jeg var i starten av syklusen eller midt i dpo-land, men akkurat rundt EL er jeg alt for nysgjerrig og avhengig av kontrollen til å la være. ♦ Min chart ♦ Ohh spennende! Håper du får en positiv eggløsningstest i ettermiddag ja😍 Jeg pleier forresten ofte å ha to store tempdropp før EL melder sin ankomst. Akkurat som om kroppen forsøker å slippe egget, men nope! Så forsøker den på nytt og klarer det🙈 Veldig fascinerende hvordan kroppen fungerer noen ganger altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1200 Del Skrevet 30. mars 2021 Annabel skrev (2 timer siden): Ohh spennende! Håper du får en positiv eggløsningstest i ettermiddag ja😍 Takk! Og du da! Tempen din bare klatrer og klatrer! Så utrolig spennende! Når tenker du å ta en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå