Gå til innhold

Han sendte meg isis video, jeg ble dårlig og fikk mareritt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snuffilmer er i høyeste grad ulovlig, jo. 

Anonymkode: 19ab2...0e0

Ikke å se på. Er kun ulovlig å lage. Er ulovlig å SE om det er seksuell mishandling av barn. 

Anonymkode: c5ab7...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke å se på. Er kun ulovlig å lage. Er ulovlig å SE om det er seksuell mishandling av barn. 

Anonymkode: c5ab7...94a

Jeg er ganske sikker på at det er ulovlig å spre snuffilm, jo. 

Anonymkode: 19ab2...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at det er ulovlig å spre snuffilm, jo. 

Anonymkode: 19ab2...0e0

nei det er det ikke med mindre man er den som laget den

Anonymkode: c5ab7...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Snuffilmer er i høyeste grad ulovlig, jo. 

Anonymkode: 19ab2...0e0

Det du finner på nett kvalifiserer ikke til snuff filmer. så å filme en henrettelse er ikke nødvendigvis en snuff film. At diverse organisasjoner bruker vold og drap for å promotere sin sak eller sende en advarsel til rivaliserende grupper osv. er en del av et større bilde. Om du ser en sånn videosnutt, så har du ikke gjort noe ulovlig.  "A snuff film is a film that records an actual murder committed solely for the purposes of that film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2020 den 10.51):

Hei. Jeg sov ikke i natt og ble sittende oppe å chatte med en venn av meg, mann på 29. Han har det tungt etter han ble dumpet, og spør meg om råd osv. Jeg prøver selvfølgelig å hjelpe han. Han satt og drakk, og begynte å snakke grisete til meg, jeg sa klart i fra om at han skulle skjerpe seg og ikke skrive perverst til meg (hva han ville gjøre med meg osv), han sa unnskyld og jeg var ferdig med det, tenkte at han hadde jo drukket litt. Plutselig sender han meg ISIS video fra nettet, draps video hvor isis halshugget folk. Jeg tenkte ikke på at det kunne være noe sånt når jeg trykket på linken ganske fort og nysgjerrig. Da jeg så hva det handlet om måtte jeg stoppe filmen, og kjente meg kvalm, spydde. Fikk mareritt i natt om det. Jeg ble sjokkert, og skjønner ikke hvorfor han sendte meg det. Jeg vurderer å blokke han og ikke ha kontakt med han igjen, lurer på om han er blitt syk. Og er det lovlig egentlig å sende meg sånn? Hva feiler folk!! Er sint på han

Anonymkode: 49634...996

Det er ikke noe å ''vurderer'' på i det hele tatt. Det er i fylla man viser sitt sanne jeg og sine ekte farger av hva slags person man egentlig er. Blokk han og ikke ha dårlig samvittighet for det. Du har rett til å verne og beskytte deg mot slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...