Gå til innhold

Er damene født på 80-tallet nå blitt gamle tanter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser disse sure gamle damene jeg gikk på skolen med. Jeg er man født 1980. Og ja disse damene er sure tanter

Anonymkode: 2d84b...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Ser disse sure gamle damene jeg gikk på skolen med. Jeg er man født 1980. Og ja disse damene er sure tanter

Anonymkode: 2d84b...f9d

Er det du som er grunnen til at de er sure?

Anonymkode: 85005...f12

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok tante per definisjon, men føler meg ikke som en gammel tante som TS sikkert sikter til 😛 

30-årene er en interessant alder på den måten da, her finner du både fjortiser og kjerringer.

Min livsstil, klesstil og personlighet er nok en del yngre enn mange jevnaldrende. Vært på et par middager med barndomsvenninner fra bygda som valgte en annen vei i livet, og de har jo blitt til de tantene vi gjorde narr av da vi var 20. 

Anonymkode: b8aa1...d9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg er født i -83, og føler meg ikke som noen gammel tante😁 Tror ikke jeg ser ut som en heller. Litt artig tanke, at damer i 30 årene er gamle tanter. 

Anonymkode: dfeae...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 86, har barn på 8 og 5år, og er også tante til to. Jeg er tynn og holder meg ganske godt i fjes og kropp. Kler meg ganske klassisk, men finnes ikke jålete. Jeg syns det egentlig er verre å kle seg som om man er yngre enn man er, enn litt eldre.. Har et ganske voksent liv da, går sjeldent på byen eller drikker mye. Møter venninner i mer avslappende omgivelser, er godt gift og trives i naturen. Ganske anderledes enn da jeg festet rundt da jeg var 20. Så ja, sikkert litt tantete. Barna mine syns hvertfall jeg er gammel;)

Anonymkode: 28cb7...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger nok av alderen til mange av de du spør.😄

Jeg synes det er morsomt å huske tilbake til da jeg selv var fjortis og syntes alle på 30 var eldgamle fossiler som snart var klare for rullatoren.😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født i 89 og har to barn. Jeg ser ikke gammel ut, men jeg føler meg gammel 😅konstant utslitt og hverdagen består av tidsklemma og en evig rekke av ting som må gjøres 🧓

Anonymkode: cf267...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo godt voksen, men føler meg ikke gammel helt enda akkurat. Født i 86. Syns egentlig jeg ser størst «forfall» på mennene rundt meg. Men vi tar dem nok igjen i 40-årene.

Anonymkode: 28cb7...4a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada...her inne på KG er vi jo eldgamle og verdiløse, spesielt i relasjon til menn og  absolutt ALLE menn har selvfølgelig sjans på unge kvinner i 20-årene fordi alle menn blir automatisk en kjekk hunk når de fyller 35. Så menn 35+ må ALDRI gi opp kampen om 20-åringene og fortsette i samme løp. Kan da seff ikke være så patetiske at de velger en røy over 25år?? Må jo fortsette å krige om den samme lille eliten av kvinner for så å irritere seg over det etterpå ikkesant? Slenge ut at bare 20% av menn får kvinner, når det egentlig menes "får kvinner i 20 årene"..også ikke glem å kalle OSS for kravstore da. Ikke glem å leke offer og "finner ingen dame jeg fordi jeg er jo så snill!" når han allerede har valgt å ignorere sånn 80-90% av oss....

 

Anonymkode: 45fb5...088

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2020 den 5.44, AnonymBruker skrev:

Jada...her inne på KG er vi jo eldgamle og verdiløse, spesielt i relasjon til menn og  absolutt ALLE menn har selvfølgelig sjans på unge kvinner i 20-årene fordi alle menn blir automatisk en kjekk hunk når de fyller 35. Så menn 35+ må ALDRI gi opp kampen om 20-åringene og fortsette i samme løp. Kan da seff ikke være så patetiske at de velger en røy over 25år?? Må jo fortsette å krige om den samme lille eliten av kvinner for så å irritere seg over det etterpå ikkesant? Slenge ut at bare 20% av menn får kvinner, når det egentlig menes "får kvinner i 20 årene"..også ikke glem å kalle OSS for kravstore da. Ikke glem å leke offer og "finner ingen dame jeg fordi jeg er jo så snill!" når han allerede har valgt å ignorere sånn 80-90% av oss....

 

Anonymkode: 45fb5...088

:(

Anonymkode: a02d5...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser for meg gamle tanter som eldre enn middelaldrende.

Anonymkode: 1ac7b...0dc

Er det kvinner født på 80-tallet du mener er middelaldrene?

Anonymkode: 85005...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo godt voksen, men føler meg ikke gammel helt enda akkurat. Født i 86. Syns egentlig jeg ser størst «forfall» på mennene rundt meg. Men vi tar dem nok igjen i 40-årene.

Anonymkode: 28cb7...4a2

Man regnes ikke som godt voksen når man er 34.

Anonymkode: 9c517...a5b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bortsett fra kråketær ved øynene og mindre underhudsfett i kinnene, synes jeg de fleste damene i 86-kullet fra ungdomsskolen i liten grad har blitt eldre i ansiktet på 18 år.

 

Anonymkode: 93d82...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...