Gå til innhold

Er damene født på 80-tallet nå blitt gamle tanter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.9.2020 den 7.31, AnonymBruker skrev:

I følge tantebarna mine er jeg både "gammel" og "tante". I eget hode er jeg fortsatt i 20-årene. I følge mannen er jeg like flott som alltid. I vennekretsen er jeg like gammel/ung som resten, selv om fylla på byen er byttet ut med vinkvelder. I følge mine foreldre er jeg fortsatt lille barnet deres. 

Anonymkode: 6863f...770

Det er jo ikke positivt å være ung i hodet, det beviser bare at man er umoden for alderen. Har møtt på sånne damer som skryter av at de er så «unge til sinns» mens jeg ler inni meg og tenker «du virker heller utviklingshemmet og umoden», jeg skjønner hvorfor mange menn søker etter eldre damer, da mange er umodne for alderen har jeg skjønt. Det er heller positivt at man er ung i utseendet, men voksen i hodet. Mange damer er eldre i utseendet og yngre i hodet huff. Mange som er unge til sinns har gjerne atferdsvansker og en slitsom oppførsel også etter egen erfaring med omgang med slike mennesker. Har selv vært den mannfolka la mest merke til og ville ha da jeg er rolig og ganske oppegående og men har et ungt utseende for alderen, det er det menn helst foretrekker, men de kan kkke alltid få disse damene. Noen må jo ta til takke med disse umodne damene med mindre pent utseende også, sånde ender opp gift også.mannen din sier du er flott fordi han er snill, men om man egentlig kunne foretrukket noen andre er en annen sak ingen vet.

Anonymkode: 5f344...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke positivt å være ung i hodet, det beviser bare at man er umoden for alderen. Har møtt på sånne damer som skryter av at de er så «unge til sinns» mens jeg ler inni meg og tenker «du virker heller utviklingshemmet og umoden», jeg skjønner hvorfor mange menn søker etter eldre damer, da mange er umodne for alderen har jeg skjønt. Det er heller positivt at man er ung i utseendet, men voksen i hodet. Mange damer er eldre i utseendet og yngre i hodet huff. Mange som er unge til sinns har gjerne atferdsvansker og en slitsom oppførsel også etter egen erfaring med omgang med slike mennesker. Har selv vært den mannfolka la mest merke til og ville ha da jeg er rolig og ganske oppegående og men har et ungt utseende for alderen, det er det menn helst foretrekker, men de kan kkke alltid få disse damene. Noen må jo ta til takke med disse umodne damene med mindre pent utseende også, sånde ender opp gift også.mannen din sier du er flott fordi han er snill, men om man egentlig kunne foretrukket noen andre er en annen sak ingen vet.

Anonymkode: 5f344...c56

Her var det mye rart.

Anonymkode: 85005...f12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Er damene født på 80-tallet nå blitt gamle tanter?

Anonymkode: 9a7de...bbf

Nei. Man er ikke gammel før man bikker 50 etter egen mening. Noen holder seg bra for alderen og er modne. Mens andre stoppet mentalt på 12 årsstadiet og forfalt utseendemessig i en alder av 25.

Anonymkode: 5f344...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er født sent på 80-tallet, ser ut som hun er tidlig i 20-åra. Jeg er født i 76, synes jeg holder meg greit, lite kjerringfakter (men det gjelder mange jeg kjenner på min alder). Jeg gikk lei av å være kjedelig voksen i 30-åra (altså, jeg kjedet meg), nå gjør jeg alt som gjorde meg glad i ten- og 20-åra, konserter, ut og danse (pre-corona 😭), tidvis litt for mye vin, sexy elsker (jeg er singel da), samtidig som jeg er ansvarlig og fornuftig når det trengs. Har jobb, barn, sparekonto, eier leilighet etc. Jeg nekter å la meg diktere av hva jeg er «for gammel» til. Det betyr ikke at alle andre er kjedelige, opp til en hver å finne det som gjør dem lykkelige.

Anonymkode: 5c981...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...