Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke garantert at han ikke har kjønnssykdom for det om han er steril. 

Anonymkode: 5bd74...def

Er man i et forhold må man jo kunne stole på hverandre. Evt teste seg i begynnelsen. Bruker ikke akkurat kondom i forhold. 

Anonymkode: 1280a...521

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg vil ikke ha barn så det er greit for meg. 

Det eneste eventuelle minuset kan vel være om de har vært single veldig lenge og derfor bare har hatt seg selv å tenke på. Om de da ikke ønsker å ta hensyn til at man er to og har dårlige holdninger så er det ikke så interessant. 

Jeg er også skeptisk til å date noen som har barn, men det er nok mest fordi jeg ikke er vant til barn og det virker styrete med ekser osv. I tillegg er de veldig stedsbundet og helst burde man nok bo på samme sted.

Men det er nok fordeler og ulemper med alt. Allikevel er det mer komplisert å komme inn i et forhold der han har barn. 

Skrevet

Kunne fint blitt kjæreste med en mann som ikke kan få barn. Det er drømmen, så sant han ikke vil adoptere da 😆

Anonymkode: dde58...c60

• Liker 2
Skrevet

Spørsmål til TS:
Kunne du tenkt deg forhold med en dame som fikk en anonym sæddonasjon, for å tilfredsstille sitt ønske om å bli mor? Og at du på den måten ble far?

Anonymkode: a8ff4...06b

Skrevet
7 timer siden, remix2020 skrev:

Jeg er en barnløs mann i slutten av 40-årene. Når jeg var i 30-årene fant jeg ut at jeg ikke kom til å bli pappa biologisk. Har vært stefar i flere år, og det blir jeg gjerne igjen. I jakten på kjærligheten er jeg overrasket over hvor mange kvinner i 40-årene som ønsker seg barn. At kvinner i 30-årene eliminerer meg som kjærestemateriale fordi jeg ikke kan gi dem barn, er forståelig. Derfor ble jeg noe overrasket over hvor mange kvinner i 40-årene som også hadde ønske om barn som et kriterie når de skal velge kjæreste.

Kunne du blitt kjæreste med en mann som ikke kan gi deg barn?

0E353001-A812-49B5-B60F-6C7DCFA1BDA6_1_201_a.jpeg

Ja, det kunne jeg. Er 41 år, har 2 barn og ønsker ikke flere.

Anonymkode: 20f35...614

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til TS:
Kunne du tenkt deg forhold med en dame som fikk en anonym sæddonasjon, for å tilfredsstille sitt ønske om å bli mor? Og at du på den måten ble far?

Vel, det hadde i og for seg vært helt ok, men nå synes jeg at jeg er for gammel. Hadde faktisk kunnet vurdere adopsjon også. Nok av barn i verden som trenger en trygg familie. 

Har derfor ikke noe problemer med å treffe damer med barn fra før.

Endret av remix2020
  • Liker 3
Skrevet

Ja, så absolutt. Er 41 og barnløs selv. Høres ærligtalt ut som disse damene du dater kanskje har litt for store tanker om livmoren sin. Jeg tror min er pensjonert for lenge siden og er ikke så altfor ivrig på å starte med bæsjebleier og våkenetter så sent uansett. For meg ville en mann som deg vært perfekt. Jeg har ingenting i mot at partner har barn, men det blir med en gang mye mer komplisert og mindre mobilt. 

Anonymkode: 417c3...5f9

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne fint blitt kjæreste med en mann som ikke kan få barn. Det er drømmen, så sant han ikke vil adoptere da 😆

Anonymkode: dde58...c60

Han får ikke adoptere når han er så gammel....

Anonymkode: 3372a...a69

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får ikke adoptere når han er så gammel....

Med mindre man adopterer barna til kjæresten.... hvis de ikke har en pappa fra før 😉 

Skrevet

Kan være like forbaska vanskelig å finne en mann som ikke har barn, og som ikke vil ha barn. Nå er jeg 30, og sterilisert. Og vil ikke bli noens stemor heller. 

Men uansett heller singel enn barn. Er jo uansett ikke i din søkegruppe ihht alder tenker jeg, men det er en barnløs mann jeg er på jakt etter.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, remix2020 skrev:

Med mindre man adopterer barna til kjæresten.... 

Det skal mye til.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til TS:

Jeg tror det vil bli ganske vanlig etter hvert. 😊

Anonymkode: 8c0ea...703

• Liker 3
Skrevet
På 19.9.2020 den 9.12, remix2020 skrev:

Jeg kan forstå deg, men husk at barnløse single menn kan ha en fortid som stefedre, en oppgave som faktisk kan være ganske krevende. Tipper at de fleste menn med den erfaringen har forståelse for at du prioriterer barna dine. De også har lært å sette andre mennesker foran seg selv. Det er uansett viktig å finne en balanse her. Viktig å prioritere kjæresteforholdet også 😉 .

Ja helt enig, glemte å nevne det i innlegget mitt men la det til i en kommentar under: Erfaring som engasjert stefar gjør definitivt nytten! 

Så er det ingen deal breaker for meg heller, det er bare sånn at fedre har et lite fortrinn. 

På 19.9.2020 den 9.30, Hr. Aktiv skrev:

Vi er mere attraktive så fremt vi ikke har 50/50. Annenhver eller tredjehver helg er det beste mtp. en relasjon med ei dame. 

Det stemmer ikke for min del i alle fall. Jeg dater gjerne en mann som har barna mye. Så innrømmer jeg at det er en fordel om barna ikke er småbarn lenger, men det er fordi det er en livsfase jeg selv har lagt bak meg. Den rette mannen kunne sikkert gjort det verd det å skifte noen bleier på stebarn innimellom 😉 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det vil bli ganske vanlig etter hvert. 😊

Anonymkode: 8c0ea...703

Håper ikke det for disse barnas skyld...det er vondt nok å leve med å ikke vite hvor ens kropp stammer fra...selv om man kan finne mye via DNA idag.

Anonymkode: b42a4...99d

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker selv en kvinne som vil ha barn, men det er vanskelig å finne. Er det noen samme situasjon? M39

Skrevet
På 19.9.2020 den 7.57, remix2020 skrev:

Jeg er en barnløs mann i slutten av 40-årene. Når jeg var i 30-årene fant jeg ut at jeg ikke kom til å bli pappa biologisk. Har vært stefar i flere år, og det blir jeg gjerne igjen. I jakten på kjærligheten er jeg overrasket over hvor mange kvinner i 40-årene som ønsker seg barn. At kvinner i 30-årene eliminerer meg som kjærestemateriale fordi jeg ikke kan gi dem barn, er forståelig. Derfor ble jeg noe overrasket over hvor mange kvinner i 40-årene som også hadde ønske om barn som et kriterie når de skal velge kjæreste.

Kunne du blitt kjæreste med en mann som ikke kan gi deg barn?

0E353001-A812-49B5-B60F-6C7DCFA1BDA6_1_201_a.jpeg

Hadde vært overlykkelig over å funnet en uten barn, som ikke kan/ vil ha barn. Har et voksent barn fra før, og kan ikke få flere. Jeg sliter litt med at alle jeg møter har barn fra 2-3 til 15-16 årsalderen. Jeg er jo ferdig med å oppdra barn, og gleder meg nå til å bli bestemor en eller annen gang i fremtiden. Nå vil jeg helst fokusere på meg selv og alt jeg ønsker å gjøre i livet. Gjerne vie litt av oppmerksomheten til en kjekk mann, og han meg 😍 Uforstyrret av barn... (Men det er jo ikke helt politisk korrekt å si høyt)

K45

Anonymkode: 8ea1c...490

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, byh1 skrev:

Jeg ønsker selv en kvinne som vil ha barn, men det er vanskelig å finne. Er det noen samme situasjon? M39

Det kommer an på hvilket miljø du vanker i.  Det er jo lett for menn å få yngre pene damer fra østen. Eller øst europa. To menn jeg kjenner som er i slutten av 40 årene og en på 57 ble gift med to yngre damer fra Sibir og Latvia. Han ene på snart 60 har fått to nye barn....ellers er det jo mange single kvinner i ulike kristne miljøer. 

Anonymkode: b42a4...99d

• Liker 2
Skrevet

Et rungende ja! 39 og barnløs, vil helst ha en mann som ikke har barn.

Har aldri hatt noe stort ønske om barn og vil helst ha en jeg kan reise og ha det gøy med, ikke en som har altfor mye forpliktelser.  

Anonymkode: 15b29...925

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, byh1 skrev:

Det er da ikke vanskelig å finne kvinner som vil ha barn? Det er jo det vanligste, ihverfall etter fylte 30. På vår alder haster det også. K39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...